Autoreszelgetes
-
sprintike
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1681
- Csatlakozott: 2007 nov. 15, 10:00 pm
- Tartózkodási hely: Vác közelében
Re: hosszú féltengely
Ha valakinek szüksége van egy kis leírásra a karbijáról akkor szóljon.Ezekhez a motorokhoz van:
2A,2A-L, 3A, 4A-F, 4A-L, 2Y, 3Y, 4Y, 1RZ, 21R.
Ha yol olvastam beállításról is van szó és van benne pár szerkezeti ábra.
Pdf-ben azért nemtom felrakni.
2A,2A-L, 3A, 4A-F, 4A-L, 2Y, 3Y, 4Y, 1RZ, 21R.
Ha yol olvastam beállításról is van szó és van benne pár szerkezeti ábra.
Pdf-ben azért nemtom felrakni.
biztonsági övre figyelmeztetõ hangjelzés kikapcsolása
Hello!
2005-ös Corollámmal gyakran megyek sajnos nagyon rövid utakat és
ilyenkor a biztonsági övre figyelmeztetõ hang az õrületbe tud kergetni.
Nagyon betölti a funkcióját
Biztosan ki lehet kapcsolni, mert ismerõsöm kocsijában kikapcsolták,
csak nem mondták meg a szervízben a módját.
Valamiket megfelelõ kombinációban meg kell nyomni/bekapcsolni.
Ha valaki tud ebben segíteni, megköszönném!
üdv
2005-ös Corollámmal gyakran megyek sajnos nagyon rövid utakat és
ilyenkor a biztonsági övre figyelmeztetõ hang az õrületbe tud kergetni.
Nagyon betölti a funkcióját
Biztosan ki lehet kapcsolni, mert ismerõsöm kocsijában kikapcsolták,
csak nem mondták meg a szervízben a módját.
Valamiket megfelelõ kombinációban meg kell nyomni/bekapcsolni.
Ha valaki tud ebben segíteni, megköszönném!
üdv
-
MFerenc
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 529
- Csatlakozott: 2009 ápr. 01, 01:49 pm
- Tartózkodási hely: Budapest, XXI.
Ma voltam féltengelyesnél, kicserélték a külsõket, plusz az egyik belsõ harangot; ehhez szét kellett szedni a futómûvet (alsó támasztógömbfej 3 csavarja lett kivéve, majd kifordítva a kerékagy); na most az lehet, hogy összerakás után nem teljesen oda kerültek dolgok, ahová azelõtt? Mert egy kicsit úgy érzem, gyorsításnál balra húz a kormány, de csak gyorsításnál, illetve 100 fölött. (egyébként ott voltam végig a szerelésnél, szerintem mindent rendben, korrektül csinált a srác, nyomatékkulcs stb...) Kellene egy futómûállítás talán?
1993 1,3 Corolla xli 16V hatchback volt, E11 Corolla kombi '98 volt
-
tibierdrol
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 267
- Csatlakozott: 2009 aug. 05, 02:57 pm
- Tartózkodási hely: Érd
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
tibierdrol írta:Szerintem csak szokás kérdése hogy az ember bekösse az övet. Igaz amikor kiállok a kertbõl akkor nem csatolom be arra az öt méterre, de utána rögtön, akkor is, ha csak a negyedik szomszédba megyek. Szerintem nagyon ciki egy biztonságos autóban lustaság / hülyeség miatt lenyomorodni.
Azért az utcában még nem, de ha már 1-2 km-t megyünk, vagy kihajtunk egy forgalmasabb útra, ha minimálisat is megyünk rajta, akkor megéri bekötni. Nekem nincs csipogóm, de mégis bekötöm mindig. Nagyon ritka, hogy elfelejtsem.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
4-5 ezer ft egy futómû állítás. Szerintem ne spórolj ezen. Veszélyes, plusz a gumiaid félrekophatnak.MFerenc írta:Ma voltam féltengelyesnél, kicserélték a külsõket, plusz az egyik belsõ harangot; ehhez szét kellett szedni a futómûvet (alsó támasztógömbfej 3 csavarja lett kivéve, majd kifordítva a kerékagy); na most az lehet, hogy összerakás után nem teljesen oda kerültek dolgok, ahová azelõtt? Mert egy kicsit úgy érzem, gyorsításnál balra húz a kormány, de csak gyorsításnál, illetve 100 fölött. (egyébként ott voltam végig a szerelésnél, szerintem mindent rendben, korrektül csinált a srác, nyomatékkulcs stb...) Kellene egy futómûállítás talán?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
-
MFerenc
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 529
- Csatlakozott: 2009 ápr. 01, 01:49 pm
- Tartózkodási hely: Budapest, XXI.
Persze, meg fogom nézetni, ha 10 ezer, akkor is; már csak a gumik miatt is, mert most vettem tél elejénPacsker írta: 4-5 ezer ft egy futómû állítás. Szerintem ne spórolj ezen. Veszélyes, plusz a gumiaid félrekophatnak.
Csak kíváncsi voltam, meg tudja-e erõsíteni valaki az elképzelésemet, mi lehet a hiba?
Szerk.: még annyit a szereléshez, hogy tényleg kifolyik a váltóolaj
1993 1,3 Corolla xli 16V hatchback volt, E11 Corolla kombi '98 volt
-
micsu
- Újonc

- Hozzászólások: 8
- Csatlakozott: 2008 okt. 30, 02:00 am
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: hosszú féltengely
Lackó írta:
Kanyarban ha kattog, akkor az féltengelycsukló.
Én úgy gondolom, simán lehet, hogy csak kuplungot kéne cserélni.
tibierdrol írta:
Harmadik megoldás, ha nem veszi a sebességet akkor visszaengeded üresbe,
lelépsz a kuplungról, kinyomod újra és megint megpróbálod sebességbe rakni.
Köszi a válaszokat. Most, hogy a lehetséges megoldások száma nõtt, még inkább szeretném, ha valaki, általatok javasolt szaki megnézné. Mivel ilyen topic, hogy "ajánlott szerelõk" még nem létezik, rákérdeztem Pacskernál priviben, hogy nem látná-e akadályát, hogy létrehozzunk egyet...
Kanyarban ha kattog, akkor az féltengelycsukló.
Én úgy gondolom, simán lehet, hogy csak kuplungot kéne cserélni.
tibierdrol írta:
Harmadik megoldás, ha nem veszi a sebességet akkor visszaengeded üresbe,
lelépsz a kuplungról, kinyomod újra és megint megpróbálod sebességbe rakni.
Köszi a válaszokat. Most, hogy a lehetséges megoldások száma nõtt, még inkább szeretném, ha valaki, általatok javasolt szaki megnézné. Mivel ilyen topic, hogy "ajánlott szerelõk" még nem létezik, rákérdeztem Pacskernál priviben, hogy nem látná-e akadályát, hogy létrehozzunk egyet...
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Szerintem villogtasd ki a hibakódokat. Ha baj van vele, szerintem kivillogja a Check Engine.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
-
tibierdrol
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 267
- Csatlakozott: 2009 aug. 05, 02:57 pm
- Tartózkodási hely: Érd
Kivillogtatni úgy kell, hogy a motortérben megkeresed azt a fekete mûanyag dobozkát, amire talán diagnostic van írva. Felnyitod, a T1 és TE1 csatlakozókat egy darab dróttal rövidre zárod. Utána ráadod a gyújtást, és nézed hogy szépen folyamatosan villog-e a motor lámpája, vagy sem. Ha nem, akkor baj van. Két számjegyûek a hibakódok. Elõbb az elsõ számjegyet villogja, utána rövid szünet, aztán a második számjegyet villogja, hosszú szünet, majd jön a következõ hibakód (ha több is van), a végén visszaugrik az elsõ hibakódhoz, és így tovább.
