E9 - (1987-1992)

Karosszéria variánsok, motorfajták, egyéb típusok. Toyotainkról szakmai beszélgetések, tudnivalók, érdekességek...
Avatar
Lackó
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3459
Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
Autód gyártási éve: 2017
Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
Autód karosszéria variánsa: Crossover

Hozzászólás Szerző: Lackó »

Wortex írta:
Pacsker írta:Mert a te E9-eden mi van? :roll:
Jaa :shock: , az csak egy kis toldat, de szárnynak nem mondanám.
Az kis toldat ? Mégis mi kellene neked, egy 737-es Boeing vezérsíkja ? :D
Wortex
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 713
Csatlakozott: 2011 jan. 30, 07:08 pm
Autód gyártási éve: 1989
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tápiószecsõ

Hozzászólás Szerző: Wortex »

Lackó írta:
Wortex írta:
Pacsker írta:Mert a te E9-eden mi van? :roll:
Jaa :shock: , az csak egy kis toldat, de szárnynak nem mondanám.
Az kis toldat ? Mégis mi kellene neked, egy 737-es Boeing vezérsíkja ? :D
Nekem pont úgy jó és szép ahogy van gyárilag. :)
Ha szárny minimum kerti pad. :P
E10/liftback 1.3 4efe
AE92/liftback GTI 1.6 4age

Hajts lassan és gyönyörködj a tájban, vagy nyomjad neki és épülj bele.
Avatar
toytomi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2863
Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
Autód gyártási éve: 1989
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged

Hozzászólás Szerző: toytomi »

Valaki meg tudja mondani, hogy hány százalék van írva az elsõ lámpákra? Be akartam állítani, de nem találtam rajtuk a feliratot. Vagy nincs rá írva, vagy majd kiszúrja a szememet, pedig gyáriak még a lampionjaim.
:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.

:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport

CE90 XL Liftback - Kouki, 1C
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: E9 - (1987-1992)

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Kép

Borzasztóan hiányolom itthonról az E9 Coupe-kat. Az utolsó Corolla Coupe széria, ami létezett balkormányosban...
2008-9-ben még mondhatni volt belőlük egész sok, de mostmár egyet se látni jó ideje.
Ilyenkor döbben rá az ember, hogy micsoda kincsek voltak.

6-8 db-ról legalább tudtam annó. Volt, hogy hármas csokorban adták őket és egyáltalán nem drágán. Általánosan 100-400 ezer Ft-ért kínálták őket. A legtöbb GT volt. 1-2db 4A-F motorost lehetett csak látni.

Volt, hogy Pécelen csak úgy szembe jött egy fekete, volt, hogy a hirdetettet nem vette meg senki és elbontották, bevitték vasba...
Annó Székesfehérváron vásárlási szándékkal próbáltunk is egyet. Hatalmas élmény! Elvileg a padlólemez ugyanaz, mégis teljesen más ülni benne. A bukólámpa gyerekes álom. Nagyon jó hangulatú autó és azt mondom nekem tetszik is. Tudom, tudom, nem RWD, de nem driftre kell mindenkinek egy Coupe.

Aztán hipp-hopp eltűntek. A fennmaradókról sem tudni sokat... :( Nem bukkannak elő, mintha megszűntek volna.
Volt Grafit, fekete, mély kék és több piros is. Sehol semmi.
Annó ZDomannak is ez volt az első autója.

Sok-sok éve Miklós Gábor tagunk építi ezt a szürke, amcsi SR-5-öt

Kép

Kép

Volt amcsi tempomatos, klímás USA GT-S is, de az is szét lett bontva.
Mire emlékeztek? Tudtok-e "élő" vagy megmentésre váró példányról?
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Wortex
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 713
Csatlakozott: 2011 jan. 30, 07:08 pm
Autód gyártási éve: 1989
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tápiószecsõ

Re: E9 - (1987-1992)

Hozzászólás Szerző: Wortex »

Az eleje, a bukó lámpás megoldással nekem is nagyon nagyon bejön.
A minap 2 E9 liftback is jött velem szembe, ilyet élőben még nem láttam. :(
E10/liftback 1.3 4efe
AE92/liftback GTI 1.6 4age

Hajts lassan és gyönyörködj a tájban, vagy nyomjad neki és épülj bele.
Avatar
doki
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 302
Csatlakozott: 2013 okt. 05, 10:22 pm
Tartózkodási hely: Magyarország

Re: E9 - (1987-1992)

Hozzászólás Szerző: doki »

Valami gyönyörű!! Élőben vagy eladót soha nem láttam még ,de szerintem ez ritkább mint a fehér holló :)
Aki tud eladó példányt az megoszthatná itt mindenkivel.
E9 Sedan 2E
Avatar
doki
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 302
Csatlakozott: 2013 okt. 05, 10:22 pm
Tartózkodási hely: Magyarország

Re: E9 - (1987-1992)

Hozzászólás Szerző: doki »

Hányezres fordulatnál tílt le a motor?
1.3 75 le
olyasmire gondoltam mint átlagban ez vututut :D
még sosem próbáltam :D 120 volt a my kb amit mentem vele ,szóval lusta mint a dög :)
E9 Sedan 2E
Avatar
Lackó
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3459
Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
Autód gyártási éve: 2017
Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
Autód karosszéria variánsa: Crossover

Re: E9 - (1987-1992)

Hozzászólás Szerző: Lackó »

doki írta:Hányezres fordulatnál tílt le a motor?
1.3 75 le
olyasmire gondoltam mint átlagban ez vututut :D
még sosem próbáltam :D 120 volt a my kb amit mentem vele ,szóval lusta mint a dög :)
Letilt egyáltalán a 2E motor ? ... vagy csak egyszerűen nem tud több benzin átfolyni a karbin, és nem forog többet ?
Avatar
doki
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 302
Csatlakozott: 2013 okt. 05, 10:22 pm
Tartózkodási hely: Magyarország

Re: E9 - (1987-1992)

Hozzászólás Szerző: doki »

kiváncsi vagyok én is rá nem meem pörgetni sosem nincs szívem hogy pörgessem :(
E9 Sedan 2E
Avatar
Bohi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3288
Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Re: E9 - (1987-1992)

Hozzászólás Szerző: Bohi »

Lackó írta:
doki írta:Hányezres fordulatnál tílt le a motor?
1.3 75 le
olyasmire gondoltam mint átlagban ez vututut :D
még sosem próbáltam :D 120 volt a my kb amit mentem vele ,szóval lusta mint a dög :)
Letilt egyáltalán a 2E motor ? ... vagy csak egyszerűen nem tud több benzin átfolyni a karbin, és nem forog többet ?
Nem tilt csak ordít. Forog az,de nincs sok értelme forgatni, mert elfogy hamar.
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Avatar
doki
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 302
Csatlakozott: 2013 okt. 05, 10:22 pm
Tartózkodási hely: Magyarország

Re: E9 - (1987-1992)

Hozzászólás Szerző: doki »

Köszönöm szépen :_)
E9 Sedan 2E
Avatar
toytomi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2863
Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
Autód gyártási éve: 1989
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged

Re: E9 - (1987-1992)

Hozzászólás Szerző: toytomi »

Karbisnál nincs szabályzás. Beleforog a 8000-be 1-es, 2-esbe simán. De ha nem akarod kinyírni, akkor, ha lehet ne csináld! Amúgyis elfogy az ereje olyan 5500-6000 között. Meg 75 LE. Nem kell tőle csodát várni.
:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.

:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport

CE90 XL Liftback - Kouki, 1C
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Re: E9 - (1987-1992)

Hozzászólás Szerző: Bubi »

toytomi írta:Karbisnál nincs szabályzás. Beleforog a 8000-be 1-es, 2-esbe simán. De ha nem akarod kinyírni, akkor, ha lehet ne csináld! Amúgyis elfogy az ereje olyan 5500-6000 között. Meg 75 LE. Nem kell tőle csodát várni.
Mondjuk aki átült valaha egy 4E-FE-be utána nem sírt amikor vissza kellett ülni a 2E-be. Az a 75 LE papíron kevés csak.
Vicces volt amikor elkezdtek kijönni az 1,4-es 90-100 LE-s motorok az európai modellekben és ott volt a kínálatban a 75-80 LE-s változatok. Az erősebb kivitelekkel volt kellemetlenebb közlekedni mert ott volt a szemed előtt, hogy 6000-es fordulaton elvileg leadja a 100 LE-t de kisebb fordulaton kisebb teljesítményt adott le mint a 75-80 LE-s. Na a corollákkal szerintem ilyen gond akkoriban sem volt.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Avatar
gasztroterrorista
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 423
Csatlakozott: 2008 jan. 17, 09:10 pm
Autód gyártási éve: 2002
Autód típusa (és generációja): Egyéb nem japán gyártó
Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
Autód karosszéria variánsa: Egyéb
Tartózkodási hely: Budapest / Szentendre

Re: E9 - (1987-1992)

Hozzászólás Szerző: gasztroterrorista »

Kép

Photoshop?
'02 VW T4 Caravelle 2.5 TDI, ACV
'91 EE90 1.3 2E-E Liftback
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: E9 - (1987-1992)

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Szerintem igen, bár megoldható.
Sima "Trueno" orr
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Válasz küldése