Az kis toldat ? Mégis mi kellene neked, egy 737-es Boeing vezérsíkja ?Wortex írta:JaaPacsker írta:Mert a te E9-eden mi van?, az csak egy kis toldat, de szárnynak nem mondanám.
E9 - (1987-1992)
-
Wortex
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 713
- Csatlakozott: 2011 jan. 30, 07:08 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tápiószecsõ
Nekem pont úgy jó és szép ahogy van gyárilag.Lackó írta:Az kis toldat ? Mégis mi kellene neked, egy 737-es Boeing vezérsíkja ?Wortex írta:JaaPacsker írta:Mert a te E9-eden mi van?, az csak egy kis toldat, de szárnynak nem mondanám.
Ha szárny minimum kerti pad.
E10/liftback 1.3 4efe
AE92/liftback GTI 1.6 4age
Hajts lassan és gyönyörködj a tájban, vagy nyomjad neki és épülj bele.
AE92/liftback GTI 1.6 4age
Hajts lassan és gyönyörködj a tájban, vagy nyomjad neki és épülj bele.
- toytomi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2863
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Valaki meg tudja mondani, hogy hány százalék van írva az elsõ lámpákra? Be akartam állítani, de nem találtam rajtuk a feliratot. Vagy nincs rá írva, vagy majd kiszúrja a szememet, pedig gyáriak még a lampionjaim.
CE90 XL Liftback - Kouki, 1C
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: E9 - (1987-1992)

Borzasztóan hiányolom itthonról az E9 Coupe-kat. Az utolsó Corolla Coupe széria, ami létezett balkormányosban...
2008-9-ben még mondhatni volt belőlük egész sok, de mostmár egyet se látni jó ideje.
Ilyenkor döbben rá az ember, hogy micsoda kincsek voltak.
6-8 db-ról legalább tudtam annó. Volt, hogy hármas csokorban adták őket és egyáltalán nem drágán. Általánosan 100-400 ezer Ft-ért kínálták őket. A legtöbb GT volt. 1-2db 4A-F motorost lehetett csak látni.
Volt, hogy Pécelen csak úgy szembe jött egy fekete, volt, hogy a hirdetettet nem vette meg senki és elbontották, bevitték vasba...
Annó Székesfehérváron vásárlási szándékkal próbáltunk is egyet. Hatalmas élmény! Elvileg a padlólemez ugyanaz, mégis teljesen más ülni benne. A bukólámpa gyerekes álom. Nagyon jó hangulatú autó és azt mondom nekem tetszik is. Tudom, tudom, nem RWD, de nem driftre kell mindenkinek egy Coupe.
Aztán hipp-hopp eltűntek. A fennmaradókról sem tudni sokat...
Volt Grafit, fekete, mély kék és több piros is. Sehol semmi.
Annó ZDomannak is ez volt az első autója.
Sok-sok éve Miklós Gábor tagunk építi ezt a szürke, amcsi SR-5-öt


Volt amcsi tempomatos, klímás USA GT-S is, de az is szét lett bontva.
Mire emlékeztek? Tudtok-e "élő" vagy megmentésre váró példányról?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
-
Wortex
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 713
- Csatlakozott: 2011 jan. 30, 07:08 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tápiószecsõ
Re: E9 - (1987-1992)
Az eleje, a bukó lámpás megoldással nekem is nagyon nagyon bejön.
A minap 2 E9 liftback is jött velem szembe, ilyet élőben még nem láttam.
A minap 2 E9 liftback is jött velem szembe, ilyet élőben még nem láttam.
E10/liftback 1.3 4efe
AE92/liftback GTI 1.6 4age
Hajts lassan és gyönyörködj a tájban, vagy nyomjad neki és épülj bele.
AE92/liftback GTI 1.6 4age
Hajts lassan és gyönyörködj a tájban, vagy nyomjad neki és épülj bele.
- doki
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 302
- Csatlakozott: 2013 okt. 05, 10:22 pm
- Tartózkodási hely: Magyarország
Re: E9 - (1987-1992)
Valami gyönyörű!! Élőben vagy eladót soha nem láttam még ,de szerintem ez ritkább mint a fehér holló 
Aki tud eladó példányt az megoszthatná itt mindenkivel.
Aki tud eladó példányt az megoszthatná itt mindenkivel.
E9 Sedan 2E
- doki
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 302
- Csatlakozott: 2013 okt. 05, 10:22 pm
- Tartózkodási hely: Magyarország
Re: E9 - (1987-1992)
Hányezres fordulatnál tílt le a motor?
1.3 75 le
olyasmire gondoltam mint átlagban ez vututut
még sosem próbáltam
120 volt a my kb amit mentem vele ,szóval lusta mint a dög 
1.3 75 le
olyasmire gondoltam mint átlagban ez vututut
még sosem próbáltam
E9 Sedan 2E
- Lackó
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3459
- Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
- Autód gyártási éve: 2017
- Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Crossover
Re: E9 - (1987-1992)
Letilt egyáltalán a 2E motor ? ... vagy csak egyszerűen nem tud több benzin átfolyni a karbin, és nem forog többet ?doki írta:Hányezres fordulatnál tílt le a motor?
1.3 75 le
olyasmire gondoltam mint átlagban ez vututut![]()
még sosem próbáltam120 volt a my kb amit mentem vele ,szóval lusta mint a dög
- doki
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 302
- Csatlakozott: 2013 okt. 05, 10:22 pm
- Tartózkodási hely: Magyarország
Re: E9 - (1987-1992)
kiváncsi vagyok én is rá nem meem pörgetni sosem nincs szívem hogy pörgessem 
E9 Sedan 2E
- Bohi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3288
- Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: E9 - (1987-1992)
Nem tilt csak ordít. Forog az,de nincs sok értelme forgatni, mert elfogy hamar.Lackó írta:Letilt egyáltalán a 2E motor ? ... vagy csak egyszerűen nem tud több benzin átfolyni a karbin, és nem forog többet ?doki írta:Hányezres fordulatnál tílt le a motor?
1.3 75 le
olyasmire gondoltam mint átlagban ez vututut![]()
még sosem próbáltam120 volt a my kb amit mentem vele ,szóval lusta mint a dög
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Prius II
- toytomi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2863
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: E9 - (1987-1992)
Karbisnál nincs szabályzás. Beleforog a 8000-be 1-es, 2-esbe simán. De ha nem akarod kinyírni, akkor, ha lehet ne csináld! Amúgyis elfogy az ereje olyan 5500-6000 között. Meg 75 LE. Nem kell tőle csodát várni.
CE90 XL Liftback - Kouki, 1C
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: E9 - (1987-1992)
Mondjuk aki átült valaha egy 4E-FE-be utána nem sírt amikor vissza kellett ülni a 2E-be. Az a 75 LE papíron kevés csak.toytomi írta:Karbisnál nincs szabályzás. Beleforog a 8000-be 1-es, 2-esbe simán. De ha nem akarod kinyírni, akkor, ha lehet ne csináld! Amúgyis elfogy az ereje olyan 5500-6000 között. Meg 75 LE. Nem kell tőle csodát várni.
Vicces volt amikor elkezdtek kijönni az 1,4-es 90-100 LE-s motorok az európai modellekben és ott volt a kínálatban a 75-80 LE-s változatok. Az erősebb kivitelekkel volt kellemetlenebb közlekedni mert ott volt a szemed előtt, hogy 6000-es fordulaton elvileg leadja a 100 LE-t de kisebb fordulaton kisebb teljesítményt adott le mint a 75-80 LE-s. Na a corollákkal szerintem ilyen gond akkoriban sem volt.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- gasztroterrorista
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 423
- Csatlakozott: 2008 jan. 17, 09:10 pm
- Autód gyártási éve: 2002
- Autód típusa (és generációja): Egyéb nem japán gyártó
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Egyéb
- Tartózkodási hely: Budapest / Szentendre
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: E9 - (1987-1992)
Szerintem igen, bár megoldható.
Sima "Trueno" orr
Sima "Trueno" orr
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
