Autoreszelgetes
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Hálás köszönet!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Jól mondta. T1 és te1.
Szullosz remélem olvassa. Nézd meg jobban, hátha. Egy csati "blokkban" van a kettõ.
Szullosz remélem olvassa. Nézd meg jobban, hátha. Egy csati "blokkban" van a kettõ.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
E1?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
-
MFerenc
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 529
- Csatlakozott: 2009 ápr. 01, 01:49 pm
- Tartózkodási hely: Budapest, XXI.
Én most néztem, mert kíváncsi lettem rá: TE1 és E1-t ír a leírás ('97-'99 Corolla), amelyek átlósan egymás mellett vannak a "Diagnose Stecker"-en, és az SST-09843-18020 jelû célszerszámmal kell bigyózni
Leírja a hibakódokat is (ha jól láttam), ha kell valakinek (persze holland, de ez ugye nem gond
Net, szótár és kész)
1993 1,3 Corolla xli 16V hatchback volt, E11 Corolla kombi '98 volt
-
tibierdrol
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 267
- Csatlakozott: 2009 aug. 05, 02:57 pm
- Tartózkodási hely: Érd
Nincs mit!
Nézegettük ma itthon a Corollákat, (E10 és E11, 4E-FE motorral mindkettõ) és mindkettõ motorterében az autóval szembe állva jobb oldalon a benzinszûrõ fölött - elõtt van egy nagy henger, rajta három csõ. A tetejérõl az egyiken kapja a benzint, a másik egy érzékelõhöz megy (toyodiy szerint vízhõfokmérõ ha jól néztem) a harmadik csõ meg az alján van, és csak a szabadba vezet. Na ez a henger mi lehet, és mit csinál, és miért van ott? Nem fontos, csak kíváncsi vagyok
Ami viszont baj, hogy újabban nem emel ki rendesen a kuplung, visszaváltásoknál kicsit akad a váltókar. Amikor vettem már akkor eléggé lent fogott, azóta mentünk vele kb. 14ezer km-t és egyre rosszabb a helyzet. Összehasonlítottuk a két autót, kb. ugyanolyan kicsi a pedálok holtjátéka, ugyanúgy nõ a pedálok ellenállása lenyomáskor, az enyémnek talán egy icipicit könnyebb a kuplungja. A Heynes féle szervízkönyv szerint csak a pedál holtjátékát lehet állítani. Mi lehet a gond? Az én logikám szerint ahogy kopik a kuplungtárcsa úgy kéne egyre följebb fogjon a kuplung egészen addig amíg el nem kezd csúszni. Szerintetek?
Nézegettük ma itthon a Corollákat, (E10 és E11, 4E-FE motorral mindkettõ) és mindkettõ motorterében az autóval szembe állva jobb oldalon a benzinszûrõ fölött - elõtt van egy nagy henger, rajta három csõ. A tetejérõl az egyiken kapja a benzint, a másik egy érzékelõhöz megy (toyodiy szerint vízhõfokmérõ ha jól néztem) a harmadik csõ meg az alján van, és csak a szabadba vezet. Na ez a henger mi lehet, és mit csinál, és miért van ott? Nem fontos, csak kíváncsi vagyok
Ami viszont baj, hogy újabban nem emel ki rendesen a kuplung, visszaváltásoknál kicsit akad a váltókar. Amikor vettem már akkor eléggé lent fogott, azóta mentünk vele kb. 14ezer km-t és egyre rosszabb a helyzet. Összehasonlítottuk a két autót, kb. ugyanolyan kicsi a pedálok holtjátéka, ugyanúgy nõ a pedálok ellenállása lenyomáskor, az enyémnek talán egy icipicit könnyebb a kuplungja. A Heynes féle szervízkönyv szerint csak a pedál holtjátékát lehet állítani. Mi lehet a gond? Az én logikám szerint ahogy kopik a kuplungtárcsa úgy kéne egyre följebb fogjon a kuplung egészen addig amíg el nem kezd csúszni. Szerintetek?
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Pedálon tudsz állítani, ha jól tudom.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
-
tibierdrol
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 267
- Csatlakozott: 2009 aug. 05, 02:57 pm
- Tartózkodási hely: Érd
Megnéztem, nem lehet állítani, csak a pedál holtjátékát. Ez most kevesebb, mint egy centi, majd állítok rajta, azzal is nyerek vagy fél centit, az is több mint a semmi.
Úgy látom nem marad más hátra, mint szétszedni és megnézni mi a baja. Viszont a manualban valami kuplung tengely zsírról írnak. Ilyenrõl hallottatok már? Miben különbözhet a sima zsírtól?
Úgy látom nem marad más hátra, mint szétszedni és megnézni mi a baja. Viszont a manualban valami kuplung tengely zsírról írnak. Ilyenrõl hallottatok már? Miben különbözhet a sima zsírtól?
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Akkor ECU szerint nincs hiba!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Lackó
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3459
- Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
- Autód gyártási éve: 2017
- Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Crossover
Lehet, hogy hülyeséget mondok, de elvileg egy aktívszénszûrõtibierdrol írta:Nincs mit!![]()
Nézegettük ma itthon a Corollákat, (E10 és E11, 4E-FE motorral mindkettõ) és mindkettõ motorterében az autóval szembe állva jobb oldalon a benzinszûrõ fölött - elõtt van egy nagy henger, rajta három csõ. A tetejérõl az egyiken kapja a benzint, a másik egy érzékelõhöz megy (toyodiy szerint vízhõfokmérõ ha jól néztem) a harmadik csõ meg az alján van, és csak a szabadba vezet. Na ez a henger mi lehet, és mit csinál, és miért van ott? Nem fontos, csak kíváncsi vagyok![]()

77740-es pozíció, arra gondolsz ? Toyodiy szerinti megnevezése : CANISTER ASSY, CHARCOAL
-
tibierdrol
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 267
- Csatlakozott: 2009 aug. 05, 02:57 pm
- Tartózkodási hely: Érd
-
MFerenc
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 529
- Csatlakozott: 2009 ápr. 01, 01:49 pm
- Tartózkodási hely: Budapest, XXI.
A napokban felfigyeltem egy furcsa zajra: jellemzõen erõlködés közben (pl. érdi emelkedõn fel, 5. fokozat, autó kissé leterhelve), amikor már az Economy narancsba vált, elõjön egy csörgõ hang. Határozottan csörgõ jellegû. Ha mondjuk visszaváltok és tolom neki, mihelyst nõ a fordulat és újból erõlködik, megint elõjön. Mi lehet ez a hang? (a motor, mint már párszor írtam, "kissé" le van pukkanva
, felújítás (Lackó, ezt itt jelzem Neked, ha esetleg olvasod...) tolódik, anyagi megfontolásból)
Korábban zörgött a leömlõ hõvédõ lemeze, azt alátétekkel megoldottam, stabil lett, tehát nem az. De akkor mi?
Másik a futómû... Pár hete kicseréltem a kis stabilizátor bigyókat elöl, jobb lett, de döccenõkön átmenve koppan, zörög, mindent csinál, amit egy futómûnek nem kellene. Miket lenne érdemes még kicserélni, amiket esetleg akna nélkül én is meg tudok oldani?
Korábban zörgött a leömlõ hõvédõ lemeze, azt alátétekkel megoldottam, stabil lett, tehát nem az. De akkor mi?
Másik a futómû... Pár hete kicseréltem a kis stabilizátor bigyókat elöl, jobb lett, de döccenõkön átmenve koppan, zörög, mindent csinál, amit egy futómûnek nem kellene. Miket lenne érdemes még kicserélni, amiket esetleg akna nélkül én is meg tudok oldani?
1993 1,3 Corolla xli 16V hatchback volt, E11 Corolla kombi '98 volt