Egyéb alkatrész / vegyes típus

Ha alkatrészre lenne szükséged, vagy meg szeretnél válni tőle nézz be ebbe a témakörbe!
Avatar
Biagio
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2864
Csatlakozott: 2007 máj. 25, 11:15 am
Tartózkodási hely: majdnem Bp.

Hozzászólás Szerző: Biagio »

Áhh nem kell... Mit kezdenék kettõvel. :)
Vissza kettõ, padló, vagy nagy gáz, kis kuplung.
No injektor No ABS No Computer No problem :e9bia:
Kép
Avatar
corollaE10
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 12
Csatlakozott: 2009 júl. 05, 11:13 pm
Tartózkodási hely: Csongrád

Hozzászólás Szerző: corollaE10 »

Sziasztok! Nem tudna valaki, csak egy árat mondani, h kb mennyibe fájna nekem egy Stralet féle fajta 4E-FTE turbós motor? Meg egy E11 6-os váltó? Mert elvileg mind2 egy az egybe, belepasszol az E10-embe. Elõre is köszönöm!!
Avatar
Birka
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1915
Csatlakozott: 2008 jan. 15, 04:52 pm
Tartózkodási hely: Bp

Hozzászólás Szerző: Birka »

Ugyanúgy ahogy egy blcktop vagy silvertop is. Azokban több a kakaó, persze ha egyediség a cél...
Nagyságrendileg ugyanolyan árban vannak ezek, mint a kis turbós 4efte.
Ha már tunying, akkor inkább az elõbbiek. Szigorúan szvsz.
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Ha az érzet számít, akkor 4EFTE. Ültem benne és bivaly! Sokkal karakánabbnak érzõdik, mint a 20V.

Az már más kérdés, hogy elbírná-e az E11 4EFE 6-os váltója hosszú távon.
Ha már 6 sebesség, akkor inkább egy Blacktop 6-ost ajánlanék E-s harangcserével. Akár a gyári végáttételével. Akkor nagyon nagyon fürge lenne az autó, bár lehet hogy utazósebességnél sokat forogna neked.

Olvasgass vissza a fórumon. A motorokról és a váltókról is találsz bõven info-t.
Ár ügyileg nézelõdj az ebayen. Van eladó általában mindegyikbõl.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
Bohi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3288
Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Bohi »

Vagy ha feltöltõs mindenképp, akkor szóba jöhet a 4agze is! :wink:
Azt is lehet turbóssá alakítani, de sok "bütykölést" igényel.

Viszont Matyi a kis 8-900 kilós P7 biztos óriásit megy viszont egy E10 sedan kicsit nehezebb és valószínû nem adná vissza ugyanazt.
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

P8 volt.
Természetesen belevettem, hogy a két kocsi közt van 200-250kg, de akkoris olyan meggyõzõ volt, hogy meg merem kockáztatni (érzetre) erõsebbnek hathat, mint egy Blacktop Swap.
Bár ki tudja... Lehet tényleg nagyon nehéz.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
Bohi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3288
Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Bohi »

Pacsker írta:P8 volt.
Természetesen belevettem, hogy a két kocsi közt van 200-250kg, de akkoris olyan meggyõzõ volt, hogy meg merem kockáztatni (érzetre) erõsebbnek hathat, mint egy Blacktop Swap.
Bár ki tudja... Lehet tényleg nagyon nehéz.
Ja igaz, P8. Én elhiszem neked.
Bár ez az érzet dolog nagyon érdekes. Több emberrel beszélgettük már az E8 GT és E9 GTi közti "érzet-különbséget". Valaki a motor és az ecu különbségének tudja be más a súlyt említette, nem tudom. De hogy pl az enyém olyan bentrõl, mintha nagyot menne és pl a Ferike rámver 2 autónyit 400on... :lol:
A kis búza! :lol:
(bocs az OFF-ért)
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Avatar
Sancy
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2934
Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
Tartózkodási hely: Pécel

Hozzászólás Szerző: Sancy »

Elgondolkodtató....
A te bódéd könnyebb kb 150-200 kilóval, és a motorod gyárilag 125 ló.
A Ferié nehezebb és csak 115 ló. Elvilg a mocik nincsenek húzgálva.
Papíron jobb vagy, de figyelembe kell venni:
-üzemagyag minõség
-tapadás (paradával elõnyben van)
-vezetéstechnika
-aszfalt minõség (bökényen ott az egyik sáv aszfaltminõsége jóval szarabb)
-Cw (szerintem e9 elõnyben)
-stb


Egyébként a 4E-FTE szerintem is jobb választás lenne, ritka mifelénk nem úgy mint a BT.
Ha E10 be akarod akkor viszont sztem már kevés...
Oda már 4A-GZE kell, ami ugyebár szintén feltötlõs motor, és hasonló élményeket nyújt mint egy turbós.
Gyárilag 160 ló körül van, komolyabb belenyúlás nélkül kihozható belõle 180-200 ló, úgy hogy nem is lesz üzemórás..
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i

E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
Avatar
corollaE10
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 12
Csatlakozott: 2009 júl. 05, 11:13 pm
Tartózkodási hely: Csongrád

Hozzászólás Szerző: corollaE10 »

Köszönöm a jó tanácsokat!!!
Avatar
Taki
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 945
Csatlakozott: 2010 ápr. 23, 09:48 am
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Tapolca

Hozzászólás Szerző: Taki »

Mintha valaki keresett volna ilyent.

[web]http://auto-motor.zsibvasar.hu/alkatres ... 07088.html[/web]
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Taki 2013 jan. 31, 10:09 am-kor.
Csak az az igazán bátor, aki be meri venni a hashajtóra az altatót!
1988 E9 Liftback 1.8D
1988 E9 Hachback 1.6Gti
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

BruceE9
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
janikatuning
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 855
Csatlakozott: 2008 okt. 18, 04:29 pm
Tartózkodási hely: szikszó

Hozzászólás Szerző: janikatuning »

szervó cakk pakk még mindig eladó!
EE90 LIFTBACK (4afe 110le 16v) Xtreme
E11 LIFTBACK (4afe 110le 16v automata)
Avatar
Lyani
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1676
Csatlakozott: 2007 ápr. 22, 01:13 am
Autód gyártási éve: 2012
Autód típusa (és generációja): Auris
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Szigethalom

Hozzászólás Szerző: Lyani »

E9 üzemanyag betöltõ csõ kellene, ami nem halódik a rozsdától.
Kellemes meglepetésként ért a tankolás végeztével a pár liternyi frissen kifolyt benzin... :roll: :lesavaz:

Cikkszám:
77201‑12340 vagy 77201‑12350

Kép
Auris MK1 HSD Sol 5 door Hatchback
OFF: 2003 Patrol Y61 LWB ZD30
Avatar
Bohi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3288
Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Bohi »

Nincs valakinek otthon jó állapotú hûtõsapka? Vagy ha jár valaki bontóban akkor zsebrerakna egyet véletlenül? :lol:
Köszi!
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Avatar
Frool
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1626
Csatlakozott: 2007 ápr. 18, 05:17 pm
Tartózkodási hely: Nagykáta, BP.IX., Pécel

Hozzászólás Szerző: Frool »

Bohi írta:Nincs valakinek otthon jó állapotú hûtõsapka? Vagy ha jár valaki bontóban akkor zsebrerakna egyet véletlenül? :lol:
Köszi!
TEE tróger.... :lol:
Ha nem sürgõs megnézem jövõ héten.
CCH vezetőségi tag

Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
Válasz küldése