Egyéb alkatrész / vegyes típus
- corollaE10
- Újonc

- Hozzászólások: 12
- Csatlakozott: 2009 júl. 05, 11:13 pm
- Tartózkodási hely: Csongrád
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Ha az érzet számít, akkor 4EFTE. Ültem benne és bivaly! Sokkal karakánabbnak érzõdik, mint a 20V.
Az már más kérdés, hogy elbírná-e az E11 4EFE 6-os váltója hosszú távon.
Ha már 6 sebesség, akkor inkább egy Blacktop 6-ost ajánlanék E-s harangcserével. Akár a gyári végáttételével. Akkor nagyon nagyon fürge lenne az autó, bár lehet hogy utazósebességnél sokat forogna neked.
Olvasgass vissza a fórumon. A motorokról és a váltókról is találsz bõven info-t.
Ár ügyileg nézelõdj az ebayen. Van eladó általában mindegyikbõl.
Az már más kérdés, hogy elbírná-e az E11 4EFE 6-os váltója hosszú távon.
Ha már 6 sebesség, akkor inkább egy Blacktop 6-ost ajánlanék E-s harangcserével. Akár a gyári végáttételével. Akkor nagyon nagyon fürge lenne az autó, bár lehet hogy utazósebességnél sokat forogna neked.
Olvasgass vissza a fórumon. A motorokról és a váltókról is találsz bõven info-t.
Ár ügyileg nézelõdj az ebayen. Van eladó általában mindegyikbõl.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
P8 volt.
Természetesen belevettem, hogy a két kocsi közt van 200-250kg, de akkoris olyan meggyõzõ volt, hogy meg merem kockáztatni (érzetre) erõsebbnek hathat, mint egy Blacktop Swap.
Bár ki tudja... Lehet tényleg nagyon nehéz.
Természetesen belevettem, hogy a két kocsi közt van 200-250kg, de akkoris olyan meggyõzõ volt, hogy meg merem kockáztatni (érzetre) erõsebbnek hathat, mint egy Blacktop Swap.
Bár ki tudja... Lehet tényleg nagyon nehéz.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Bohi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3288
- Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Ja igaz, P8. Én elhiszem neked.Pacsker írta:P8 volt.
Természetesen belevettem, hogy a két kocsi közt van 200-250kg, de akkoris olyan meggyõzõ volt, hogy meg merem kockáztatni (érzetre) erõsebbnek hathat, mint egy Blacktop Swap.
Bár ki tudja... Lehet tényleg nagyon nehéz.
Bár ez az érzet dolog nagyon érdekes. Több emberrel beszélgettük már az E8 GT és E9 GTi közti "érzet-különbséget". Valaki a motor és az ecu különbségének tudja be más a súlyt említette, nem tudom. De hogy pl az enyém olyan bentrõl, mintha nagyot menne és pl a Ferike rámver 2 autónyit 400on...
A kis búza!
(bocs az OFF-ért)
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Prius II
- Sancy
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2934
- Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
- Tartózkodási hely: Pécel
Elgondolkodtató....
A te bódéd könnyebb kb 150-200 kilóval, és a motorod gyárilag 125 ló.
A Ferié nehezebb és csak 115 ló. Elvilg a mocik nincsenek húzgálva.
Papíron jobb vagy, de figyelembe kell venni:
-üzemagyag minõség
-tapadás (paradával elõnyben van)
-vezetéstechnika
-aszfalt minõség (bökényen ott az egyik sáv aszfaltminõsége jóval szarabb)
-Cw (szerintem e9 elõnyben)
-stb
Egyébként a 4E-FTE szerintem is jobb választás lenne, ritka mifelénk nem úgy mint a BT.
Ha E10 be akarod akkor viszont sztem már kevés...
Oda már 4A-GZE kell, ami ugyebár szintén feltötlõs motor, és hasonló élményeket nyújt mint egy turbós.
Gyárilag 160 ló körül van, komolyabb belenyúlás nélkül kihozható belõle 180-200 ló, úgy hogy nem is lesz üzemórás..
A te bódéd könnyebb kb 150-200 kilóval, és a motorod gyárilag 125 ló.
A Ferié nehezebb és csak 115 ló. Elvilg a mocik nincsenek húzgálva.
Papíron jobb vagy, de figyelembe kell venni:
-üzemagyag minõség
-tapadás (paradával elõnyben van)
-vezetéstechnika
-aszfalt minõség (bökényen ott az egyik sáv aszfaltminõsége jóval szarabb)
-Cw (szerintem e9 elõnyben)
-stb
Egyébként a 4E-FTE szerintem is jobb választás lenne, ritka mifelénk nem úgy mint a BT.
Ha E10 be akarod akkor viszont sztem már kevés...
Oda már 4A-GZE kell, ami ugyebár szintén feltötlõs motor, és hasonló élményeket nyújt mint egy turbós.
Gyárilag 160 ló körül van, komolyabb belenyúlás nélkül kihozható belõle 180-200 ló, úgy hogy nem is lesz üzemórás..
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
- corollaE10
- Újonc

- Hozzászólások: 12
- Csatlakozott: 2009 júl. 05, 11:13 pm
- Tartózkodási hely: Csongrád
- Taki
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 945
- Csatlakozott: 2010 ápr. 23, 09:48 am
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tapolca
Mintha valaki keresett volna ilyent.
[web]http://auto-motor.zsibvasar.hu/alkatres ... 07088.html[/web]
[web]http://auto-motor.zsibvasar.hu/alkatres ... 07088.html[/web]
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Taki 2013 jan. 31, 10:09 am-kor.
Csak az az igazán bátor, aki be meri venni a hashajtóra az altatót!
1988 E9 Liftback 1.8D
1988 E9 Hachback 1.6Gti
1988 E9 Liftback 1.8D
1988 E9 Hachback 1.6Gti
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
BruceE9
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
-
janikatuning
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 855
- Csatlakozott: 2008 okt. 18, 04:29 pm
- Tartózkodási hely: szikszó
- Frool
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1626
- Csatlakozott: 2007 ápr. 18, 05:17 pm
- Tartózkodási hely: Nagykáta, BP.IX., Pécel
TEE tróger....Bohi írta:Nincs valakinek otthon jó állapotú hûtõsapka? Vagy ha jár valaki bontóban akkor zsebrerakna egyet véletlenül?![]()
Köszi!
Ha nem sürgõs megnézem jövõ héten.
CCH vezetőségi tag
Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE


