Motor, hajtás

Ha alkatrészre lenne szükséged, vagy meg szeretnél válni tőle nézz be ebbe a témakörbe!
Avatar
Sancy
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2934
Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
Tartózkodási hely: Pécel

Hozzászólás Szerző: Sancy »

E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i

E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
Avatar
Lyani
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1676
Csatlakozott: 2007 ápr. 22, 01:13 am
Autód gyártási éve: 2012
Autód típusa (és generációja): Auris
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Szigethalom

Hozzászólás Szerző: Lyani »

[Walaki]D`Lair írta:2ZZ nem megy fel a 4A váltóra...ha felmenne akkor hacsiba is raknák sokan, de pont ellenkezõ irányba forog :)
Plusz egy fogaskerék valahová, és máris okés. :D
Auris MK1 HSD Sol 5 door Hatchback
OFF: 2003 Patrol Y61 LWB ZD30
Avatar
TRD
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1456
Csatlakozott: 2007 márc. 11, 09:52 pm
Tartózkodási hely: Balassagyarmat
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TRD »

Gugyor írta:Én mentem gt,vel meg ts-sel.szerintem a gt jobb
Akkor egy E9 HB-ben hogy muzsikálna? Nagyon jól...Toytib is ezt a variációt ajánlotta.... és már én is ezt favorizálom ;)
AE92 2.0 GT hatchback (3SGE) :TRD:
KE70 ??? Coupe
Avatar
Gugyor
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2002
Csatlakozott: 2011 jan. 16, 07:21 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Tatabánya

Hozzászólás Szerző: Gugyor »

Van nálunk egy testvérpár melóban.nagy japo buzik.(subaru wrx,lexus,celica gt,mr2,carina,corolla ts,és még sok régi vas)fõleg mivel japán autóbontóban nõttek fel.Õk a celica gt mocijára esküdnek.Egyébként most supra jön
Corolla AE92 GTI HB
Toyota carina e gli
Avatar
Gugyor
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2002
Csatlakozott: 2011 jan. 16, 07:21 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Tatabánya

Hozzászólás Szerző: Gugyor »

4age motort keresek normál áron.
Corolla AE92 GTI HB
Toyota carina e gli
Avatar
TRD
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1456
Csatlakozott: 2007 márc. 11, 09:52 pm
Tartózkodási hely: Balassagyarmat
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TRD »

Gugyor írta:4age motort keresek normál áron.
Helló! nálam lesz eladó motor,váltóval kábelköteggel....;)
AE92 2.0 GT hatchback (3SGE) :TRD:
KE70 ??? Coupe
Avatar
IceRocko
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 975
Csatlakozott: 2012 okt. 09, 05:14 pm
Autód gyártási éve: 1992
Autód típusa (és generációja): Corolla E10
Autód felszereltségi jelölése: XLi
Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)

Hozzászólás Szerző: IceRocko »

TRD írta:
Gugyor írta:4age motort keresek normál áron.
Helló! nálam lesz eladó motor,váltóval kábelköteggel....;)
Eladod a koriból? :) Mi megy bele helyette :?:
4afe-t nem adod el? 8)
Ha már így 4afe. Mi a különbség a E10 Corolla 4afe és az E Carina 4afe között? Már ha van egyáltalán. Azért kérdezem mert Carinához még annyira se értek, viszont több bontott autót találtam mint Corollából. Az igazi kérdésem, hogy bele menne e az E10be vagy akár a 2.0l-es 3sfe Carina motor? :twisted: vagy max az 1.8 7afe?
EE101 Sedan, 7A-FE
janikatuning
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 855
Csatlakozott: 2008 okt. 18, 04:29 pm
Tartózkodási hely: szikszó

Hozzászólás Szerző: janikatuning »

IceRocko írta:
TRD írta:
Gugyor írta:4age motort keresek normál áron.
Helló! nálam lesz eladó motor,váltóval kábelköteggel....;)
Eladod a koriból? :) Mi megy bele helyette :?:
4afe-t nem adod el? 8)
Ha már így 4afe. Mi a különbség a E10 Corolla 4afe és az E Carina 4afe között? Már ha van egyáltalán. Azért kérdezem mert Carinához még annyira se értek, viszont több bontott autót találtam mint Corollából. Az igazi kérdésem, hogy bele menne e az E10be vagy akár a 2.0l-es 3sfe Carina motor? :twisted: vagy max az 1.8 7afe?
1.8 7afe 1 bak hegesztéssel rengeteg kábelezássel:D
3sfe már cumiasbb..:S de bele lehet azt is csak sokat kell faragni
EE90 LIFTBACK (4afe 110le 16v) Xtreme
E11 LIFTBACK (4afe 110le 16v automata)
Avatar
IceRocko
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 975
Csatlakozott: 2012 okt. 09, 05:14 pm
Autód gyártási éve: 1992
Autód típusa (és generációja): Corolla E10
Autód felszereltségi jelölése: XLi
Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)

Hozzászólás Szerző: IceRocko »

Köszi. :) Szóval max 7afe-ig ajánlott, ha az egyszerûségre törekszem, idõm szûkében.
Akkor ha eljutok odáig, hogy csere. Valószínûleg maradok 4afe-nél, mert azt a legegyszerûbb.
Arról viszont nem esett szó, hogy a Carina 4afe-je ugyan az e, mint a Corolláé?
EE101 Sedan, 7A-FE
ksz315
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 765
Csatlakozott: 2008 márc. 28, 01:33 am
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: ksz315 »

4AFE és 7AFE csere talán egyforma nehézségû. Kábelezni ugyan úgy kell, bakok heggeszteni is. Az 1.6 talán egyszerûbben papírozható, mert 1.8 talán csak 4wd kombiban volt itt Európában (de ez nem tuti), és azt nem tudom hogy bírod legalizálni.
E11 liftback 4E-FE 1998 JT.... Volt
janikatuning
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 855
Csatlakozott: 2008 okt. 18, 04:29 pm
Tartózkodási hely: szikszó

Hozzászólás Szerző: janikatuning »

ksz315 írta:4AFE és 7AFE csere talán egyforma nehézségû. Kábelezni ugyan úgy kell, bakok heggeszteni is. Az 1.6 talán egyszerûbben papírozható, mert 1.8 talán csak 4wd kombiban volt itt Európában (de ez nem tuti), és azt nem tudom hogy bírod legalizálni.
Nem hiszem hoyg erõsebb motort tud legalizálni mert elvileg 15% erõsebb benzinest vagy kb ugyan olyan erõs dieselre lehet cserélni.

és nem tudom mi a különbség a carina és a corolla 4afe között de 4afe motorból is van 3 generáció
EE90 LIFTBACK (4afe 110le 16v) Xtreme
E11 LIFTBACK (4afe 110le 16v automata)
ksz315
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 765
Csatlakozott: 2008 márc. 28, 01:33 am
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: ksz315 »

Igen, volt 3 generáció, a hogy 4EFE-bõl, meg szerintem 7AFE-bõl is többféle volt.
Az adott évjáratok szerintem típustól függetlenül megegyeznek. (legalábbis nem hiszem, hogy jelentõs különbségek lennének)
TRD cserélt motort (4AFE régebbit újabbra), ha jól emlékszem. Meg kell nézni a projektjét, ott ír talán a generációk közötti különbségekrõl is.
Szerintem olyan motort, amivel gyárilag is szerelték simán tud legalizálni, ha szerez TMH-s igazolást hozzá. Anno E10-be is papírozott vmelyik klubtárs 20V Silvertop-ot, arról is van projekt.
E11 liftback 4E-FE 1998 JT.... Volt
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

E9-E10-E11, Carina II, Carina-E, Avensis, Angol, Japán, Hibrid (Bosch-Denso), Lean Burn (szegénykeverékes és mikori), különbözõ környezetvédelmi normásak (1-2 katalizátor, lambda szonda) ...... :lol:
Ez mind 4A-FE és mind-mind különbözõ.

E10-ben is létezett 7A-FE, ami nem összkerekes kombi. Sõõt. Ha jól tudom az a nagyon kevés Gt-i is ezzel a motorral volt szerelve. Itt Magyarországon is láttam már pár 1.8-ast, de valóban ritka. :)

E10-be belefér szinte minden. (Ha már ilyen soros 4 hengeres motorokról beszélünk). A Dieselezést feladni, kemény döntés. Gondold át, mielõtt ezeken a benzines átépítéseken gondolkodsz. Hogy a fogyasztásod 3 literrel megugorjon egyik pillanatról a másikra, biztos fura lenne konstatálni. Ha pici erõt szeretnél, akkor szerezz be egy 2C-T-t, talán a te motorod is átalakítható rá és hivatalos marad. Fogyi nem fog vészesen nõni és fickósabb is lesz.

Benzines átépítés azért nem olyan egyszerû dolog. Csövezések, AC, sok-sok kábelköteg és villanyászkodás.
Ha benzines mellett döntesz, akkor valóban könnyebbek bak ügyileg az A-s (4, 5, 7A-FE) és E-s (4, 5E-FE) motorok. Ha komolyabbra vágysz, akkor esetleg 4AGE (netán 20V), vagy pl 4E-FTE turbos vidámság.

Hajrá!
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
TRD
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1456
Csatlakozott: 2007 márc. 11, 09:52 pm
Tartózkodási hely: Balassagyarmat
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TRD »

IceRocko írta:
TRD írta:
Gugyor írta:4age motort keresek normál áron.
Helló! nálam lesz eladó motor,váltóval kábelköteggel....;)
Eladod a koriból? :) Mi megy bele helyette :?:
4afe-t nem adod el? 8)
Ha már így 4afe. Mi a különbség a E10 Corolla 4afe és az E Carina 4afe között? Már ha van egyáltalán. Azért kérdezem mert Carinához még annyira se értek, viszont több bontott autót találtam mint Corollából. Az igazi kérdésem, hogy bele menne e az E10be vagy akár a 2.0l-es 3sfe Carina motor? :twisted: vagy max az 1.8 7afe?
Azért adom el a 4age-t,mert helyébe megy egy 3sge 175 lovas ,de az enyémbe megmarad az E10 4afe...;) Ja és nem kell hegeszteni semmilyen bak tartót,csak bakot kell cserélni,mert az csak fel kell csavarozni és ennyi...a régi bakot simán fel lehet csavarozni az E10 blokkra.... viszont eladom a régi mocimat váltóval együtt,ami a narancsban volt,mert már nem lesz rá szükségem.....
AE92 2.0 GT hatchback (3SGE) :TRD:
KE70 ??? Coupe
ksz315
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 765
Csatlakozott: 2008 márc. 28, 01:33 am
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: ksz315 »

Pacsker írta:A Dieselezést feladni, kemény döntés.
Nem 4efe -» 4(7)afe átépítésrõl beszélünk?
E11 liftback 4E-FE 1998 JT.... Volt
Válasz küldése