Motor, hajtás
- IceRocko
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 975
- Csatlakozott: 2012 okt. 09, 05:14 pm
- Autód gyártási éve: 1992
- Autód típusa (és generációja): Corolla E10
- Autód felszereltségi jelölése: XLi
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Eladod a koriból?TRD írta:Helló! nálam lesz eladó motor,váltóval kábelköteggel....Gugyor írta:4age motort keresek normál áron.
4afe-t nem adod el?
Ha már így 4afe. Mi a különbség a E10 Corolla 4afe és az E Carina 4afe között? Már ha van egyáltalán. Azért kérdezem mert Carinához még annyira se értek, viszont több bontott autót találtam mint Corollából. Az igazi kérdésem, hogy bele menne e az E10be vagy akár a 2.0l-es 3sfe Carina motor?
EE101 Sedan, 7A-FE
-
janikatuning
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 855
- Csatlakozott: 2008 okt. 18, 04:29 pm
- Tartózkodási hely: szikszó
1.8 7afe 1 bak hegesztéssel rengeteg kábelezássel:DIceRocko írta:Eladod a koriból?TRD írta:Helló! nálam lesz eladó motor,váltóval kábelköteggel....Gugyor írta:4age motort keresek normál áron.Mi megy bele helyette
![]()
4afe-t nem adod el?![]()
Ha már így 4afe. Mi a különbség a E10 Corolla 4afe és az E Carina 4afe között? Már ha van egyáltalán. Azért kérdezem mert Carinához még annyira se értek, viszont több bontott autót találtam mint Corollából. Az igazi kérdésem, hogy bele menne e az E10be vagy akár a 2.0l-es 3sfe Carina motor?vagy max az 1.8 7afe?
3sfe már cumiasbb..:S de bele lehet azt is csak sokat kell faragni
EE90 LIFTBACK (4afe 110le 16v) Xtreme
E11 LIFTBACK (4afe 110le 16v automata)
E11 LIFTBACK (4afe 110le 16v automata)
-
janikatuning
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 855
- Csatlakozott: 2008 okt. 18, 04:29 pm
- Tartózkodási hely: szikszó
Nem hiszem hoyg erõsebb motort tud legalizálni mert elvileg 15% erõsebb benzinest vagy kb ugyan olyan erõs dieselre lehet cserélni.ksz315 írta:4AFE és 7AFE csere talán egyforma nehézségû. Kábelezni ugyan úgy kell, bakok heggeszteni is. Az 1.6 talán egyszerûbben papírozható, mert 1.8 talán csak 4wd kombiban volt itt Európában (de ez nem tuti), és azt nem tudom hogy bírod legalizálni.
és nem tudom mi a különbség a carina és a corolla 4afe között de 4afe motorból is van 3 generáció
EE90 LIFTBACK (4afe 110le 16v) Xtreme
E11 LIFTBACK (4afe 110le 16v automata)
E11 LIFTBACK (4afe 110le 16v automata)
-
ksz315
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 765
- Csatlakozott: 2008 márc. 28, 01:33 am
- Tartózkodási hely: Budapest
Igen, volt 3 generáció, a hogy 4EFE-bõl, meg szerintem 7AFE-bõl is többféle volt.
Az adott évjáratok szerintem típustól függetlenül megegyeznek. (legalábbis nem hiszem, hogy jelentõs különbségek lennének)
TRD cserélt motort (4AFE régebbit újabbra), ha jól emlékszem. Meg kell nézni a projektjét, ott ír talán a generációk közötti különbségekrõl is.
Szerintem olyan motort, amivel gyárilag is szerelték simán tud legalizálni, ha szerez TMH-s igazolást hozzá. Anno E10-be is papírozott vmelyik klubtárs 20V Silvertop-ot, arról is van projekt.
Az adott évjáratok szerintem típustól függetlenül megegyeznek. (legalábbis nem hiszem, hogy jelentõs különbségek lennének)
TRD cserélt motort (4AFE régebbit újabbra), ha jól emlékszem. Meg kell nézni a projektjét, ott ír talán a generációk közötti különbségekrõl is.
Szerintem olyan motort, amivel gyárilag is szerelték simán tud legalizálni, ha szerez TMH-s igazolást hozzá. Anno E10-be is papírozott vmelyik klubtárs 20V Silvertop-ot, arról is van projekt.
E11 liftback 4E-FE 1998 JT.... Volt
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
E9-E10-E11, Carina II, Carina-E, Avensis, Angol, Japán, Hibrid (Bosch-Denso), Lean Burn (szegénykeverékes és mikori), különbözõ környezetvédelmi normásak (1-2 katalizátor, lambda szonda) ...... 
Ez mind 4A-FE és mind-mind különbözõ.
E10-ben is létezett 7A-FE, ami nem összkerekes kombi. Sõõt. Ha jól tudom az a nagyon kevés Gt-i is ezzel a motorral volt szerelve. Itt Magyarországon is láttam már pár 1.8-ast, de valóban ritka.
E10-be belefér szinte minden. (Ha már ilyen soros 4 hengeres motorokról beszélünk). A Dieselezést feladni, kemény döntés. Gondold át, mielõtt ezeken a benzines átépítéseken gondolkodsz. Hogy a fogyasztásod 3 literrel megugorjon egyik pillanatról a másikra, biztos fura lenne konstatálni. Ha pici erõt szeretnél, akkor szerezz be egy 2C-T-t, talán a te motorod is átalakítható rá és hivatalos marad. Fogyi nem fog vészesen nõni és fickósabb is lesz.
Benzines átépítés azért nem olyan egyszerû dolog. Csövezések, AC, sok-sok kábelköteg és villanyászkodás.
Ha benzines mellett döntesz, akkor valóban könnyebbek bak ügyileg az A-s (4, 5, 7A-FE) és E-s (4, 5E-FE) motorok. Ha komolyabbra vágysz, akkor esetleg 4AGE (netán 20V), vagy pl 4E-FTE turbos vidámság.
Hajrá!
Ez mind 4A-FE és mind-mind különbözõ.
E10-ben is létezett 7A-FE, ami nem összkerekes kombi. Sõõt. Ha jól tudom az a nagyon kevés Gt-i is ezzel a motorral volt szerelve. Itt Magyarországon is láttam már pár 1.8-ast, de valóban ritka.
E10-be belefér szinte minden. (Ha már ilyen soros 4 hengeres motorokról beszélünk). A Dieselezést feladni, kemény döntés. Gondold át, mielõtt ezeken a benzines átépítéseken gondolkodsz. Hogy a fogyasztásod 3 literrel megugorjon egyik pillanatról a másikra, biztos fura lenne konstatálni. Ha pici erõt szeretnél, akkor szerezz be egy 2C-T-t, talán a te motorod is átalakítható rá és hivatalos marad. Fogyi nem fog vészesen nõni és fickósabb is lesz.
Benzines átépítés azért nem olyan egyszerû dolog. Csövezések, AC, sok-sok kábelköteg és villanyászkodás.
Ha benzines mellett döntesz, akkor valóban könnyebbek bak ügyileg az A-s (4, 5, 7A-FE) és E-s (4, 5E-FE) motorok. Ha komolyabbra vágysz, akkor esetleg 4AGE (netán 20V), vagy pl 4E-FTE turbos vidámság.
Hajrá!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- TRD
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1456
- Csatlakozott: 2007 márc. 11, 09:52 pm
- Tartózkodási hely: Balassagyarmat
- Kapcsolat:
Azért adom el a 4age-t,mert helyébe megy egy 3sge 175 lovas ,de az enyémbe megmarad az E10 4afe...IceRocko írta:Eladod a koriból?TRD írta:Helló! nálam lesz eladó motor,váltóval kábelköteggel....Gugyor írta:4age motort keresek normál áron.Mi megy bele helyette
![]()
4afe-t nem adod el?![]()
Ha már így 4afe. Mi a különbség a E10 Corolla 4afe és az E Carina 4afe között? Már ha van egyáltalán. Azért kérdezem mert Carinához még annyira se értek, viszont több bontott autót találtam mint Corollából. Az igazi kérdésem, hogy bele menne e az E10be vagy akár a 2.0l-es 3sfe Carina motor?vagy max az 1.8 7afe?
AE92 2.0 GT hatchback (3SGE) 
KE70 ??? Coupe
KE70 ??? Coupe