Váltók, áttételek, sebességi értékek
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
A 6-os váltóé talán egy picit rövidebb. Ha egy olyat raknátok a jelenlegi váltóba, talán egy picit pörgõsebb lenne, de félek, hogy nem sokkal.
Esetleg nézd meg egyéb Toyota típusok váltóinak áttételét. Aztán hátha ugyanakkora a kúp és a tányérkerék átmérõje.
Esetleg nézd meg egyéb Toyota típusok váltóinak áttételét. Aztán hátha ugyanakkora a kúp és a tányérkerék átmérõje.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
nemtom szokás-e linkelni, de ha már megtaláltam:
http://www.ae82.net/showthread.php?736-gearbox-database
http://www.ae82.net/showthread.php?736-gearbox-database
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Köszi!
Hasznos lehet és ahogy nézem többnyire helyesek is lehetnek az adatok.
Hasznos lehet és ahogy nézem többnyire helyesek is lehetnek az adatok.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
találtam a neten:
http://www.tercelreference.com/tercel_i ... html#front differentials
http://www.tercelreference.com/tercel_i ... html#front differentials
fram írta:Üdv!
Nincs valakinek szétszedve váltója, vagy fényékép róla, ahol össze tudnám hasonlítani a diffi házat, és ami benne van a sajátommal?
A.
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Nem tudom sajnos, de ne dobd ki 
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
Sziasztok!
Sajna a rövid végáttételem megadta magát, így most egy gyári 5-ös (c52) van a paripában. Mivel vezetni úgyse tudok jól
fejleszteném a gépet, vettem egy bontott 6-os váltót -számítgattam, és elvileg ez jobb lesz (kevesebb fordulat esik, 1-3 rövidebb lesz) a rövid 5-ös váltómnál is. A kérdés az, hogy nincs valahol egy jó kis leírás a beépítésrõl? Ugy tudom páran megküzdöttek már vele a fórumról.
a paripa AE82, 4AGE silvertop motorral
Köszi!
Sajna a rövid végáttételem megadta magát, így most egy gyári 5-ös (c52) van a paripában. Mivel vezetni úgyse tudok jól
a paripa AE82, 4AGE silvertop motorral
Köszi!
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
A projektemben (AE92 Liftback - Matyi) van pár kép a váltóról.
A felszerelésben SEMMI különleges, ha 4A motorhoz (4AFE, 4AGE) való. Felcsavarozod, berakod és kész. Egyedül a kulisszánál kell picit játszani, hogy legyen rükverced.
Az pontos áttételeket és sebességi értékeket megtalálod itt az elsõ oldalakon. Mindenképpen pörgõsebb lesz, mint a sima 5-ös C52-es rövid váltó, bár nem sokkal.
A felszerelésben SEMMI különleges, ha 4A motorhoz (4AFE, 4AGE) való. Felcsavarozod, berakod és kész. Egyedül a kulisszánál kell picit játszani, hogy legyen rükverced.
Az pontos áttételeket és sebességi értékeket megtalálod itt az elsõ oldalakon. Mindenképpen pörgõsebb lesz, mint a sima 5-ös C52-es rövid váltó, bár nem sokkal.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)




