kortizol írta:
Beszéltem a szerelõmmel, õ azt mondta h nem érdemes széthúzni a váltót, kell bele tenni használtan egy másikat.
Csak ez a modell nem túl gyakori, szóval komplett váltót elég nehéz lesz találnom...
Kérdés h az meddig lesz jó?
Okosat mondott a szerelõd. Egy váltó javítás kész vagyon, SST-k kellenek hozzá és észre se veszed, de 100 ezer Ft-nál többet is beleöntöttél.
Nem túl gyakori? Ne viccelj... E8-E9 (sõt E10, E11) 1.3-as váltója is passzol bele, ne is beszéljünk Paseo, Starlet, Tercel és egyéb típusokéról Maximum a felsõ bakhoz kell csinálni egy adaptert, de legtöbbnél azt se.
Klubon belül is találsz több eladót szerintem. A lényeg, hogy vállaljanak beépítési garanciát! Ha ez megvan, max a szerelést bukod.
18 ezer Ft-ért a tied is egy, a fenti feltétellel, ha szeretnéd! (Az ráadásul pont E9 Xli-bõl való. egy az egybe a tied és passzol)
A lényeg, hogy beszereléskor kapjon új minõségi olajat és ezt ne feledd 60 ezrenként cserélni. Gondolom az elõzõnek is hasonló baja volt. Vagy csak rosszul vált az ember. Leghamarabb az 5-öst szokták kidobálni.
szia Pacsker,
kösz a választ és igazad van. Azóta kicsit én is utána mentem a dolgoknak és valóban viszonylag könnyû váltót szerezni. és árban sem õzam vészes. Már csak el kell magam szánni a munkára. Szerintem húsvét után belevágunk.
When I get sad, I stop being sad and be awesome. Again...(Barney Stinson;))
----------------------------------------
'91 E9 Hatchback, 2E-E
bukcso írta:Sziasztok, én nemrég vettem egy 1991-es corolla liftback-et. 1.6-os 16szelepes motorral. és a segítségeteket kérném, h mi a francért jön be a kipuff gáz az utastérbe ha lehúzom az ablakot???? Annyit tudni kell róla h kicsit eszi az olajat és füstöl, de nem veszélyesen. Ja és elvolt repedve a leömlõ, amit már megjavítottunk, és át lett nézve az egész kipuff rendszer, és sehol sem ereszt, de mégis még midig bejön. Kérlek segítsetek mert már tanácstalan vagyok...
Vissza kettõ, padló, vagy nagy gáz, kis kuplung.
No injektor No ABS No Computer No problem
Szét van rohadva az autód hátsó traktusa. (még te sem tudod, hogy a belsõ doblemezek, tornyok, hogy néznek ki)
Vagy rossz helyen van a kipufogó végzõdése és visszakeringeti a gázt.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki) TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki) KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki) KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki) TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki) KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki) KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki) TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki) KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki) KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Oldalról elég ocsmány, a legjobb pózból raktam be.
A lip vagy valami "tényleg lip" vagy valami egyéb lökösbõl van csinláva, gondolok itt a felsõ kis kivágásra, hacsak nem utólag csinálta
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki) TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki) KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki) KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Sprinter a segge és olyan mintha orra akarna bukni. Csak front lip, semmi más. A felnik is szépek, de mindegyik más színû.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki) TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki) KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki) KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)