Corolla elektronika probléma?

Technikai okfejtések, hasznos tippek, leírások. Önállóan megvalósítható kisebb-nagyobb szervizelések és átalakítások.
Avatar
Bruce E9
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1836
Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tiszaújváros

Hozzászólás Szerző: Bruce E9 »

Taki írta:
MEDVEEE írta: a müszerfalon a FILTER felirat és a töltéshiány ikon világitott..
HELP
:D A jelenség ismerõs! :D
Cimborám Hiace-ben is így jelezte + az enyémben is, hogy elkopott a szénkefe a generátorban. Én egy kefecserével megúsztam.
A töltésed nem volt kielégítõ??? Hogy érted? Nem valami zárlatod, vagy akku problémád volt?
én is megerõsítem, hogy generátor szénkefe probléma/ töltés hiány okozza a filter ikon megjelenését a dízel mûszerfalon :wink: Hogy miért? Fogalmam sincs, de ezek szerint ez nem egyedi jelenség volt nálam.
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Avatar
MEDVEEE
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 224
Csatlakozott: 2007 júl. 08, 12:39 pm
Tartózkodási hely: Nagykanizsa

Hozzászólás Szerző: MEDVEEE »

noss a generátor cserét azért csináltam, mert a töltésem ( minden elektromos berendezés kikapcsolva ) 13,4...
Irányjelzésre 0,2 tizedeket ugrált ...
fényszóró felkapcsolására leesett 12,6-ra a feszültség

Ennek értelmében úgy gondoltam, hogy ez a FÉNYES ÚJ GENERÁTOR jobblesz :D Igaz jó idõbetelt, mire kicseréltem õket..
Ma pl beinditottam.. és alapjárat mellett kattogást hallottam elõröl.. valami GLOW BLOWN RELAY kattogott.. fogalmam sincs, hogy miért... na majd holnap megy Toyotáékhoz, megvizitálják :D csak legyen jó.. szombat megyek pestre :D
Amit most tettem be generátor, az 170 ezer km-t futott.. :twisted:
Eredetiben meg 304 ezer km :oops:
CE80 sedan
1C Diesel
tibi
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2011 aug. 11, 09:45 pm
Tartózkodási hely: Székesfehérvár

Hozzászólás Szerző: tibi »

Sziasztok!
96-os 1.3-as szedánnál van egy olyan problémám, hogy egyfolytában világít mind a négy irányjelzõ. Ha lehúzom a kormánykapcsoló csatlakozóját akkor elalszik. Talán a relé? Az indexrelé a kormánykapcsolóban van? Esetleg valakinél fordult már elõ ilyen? Válaszokat elõre is köszönöm!

tibi
Avatar
szullosz
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 738
Csatlakozott: 2008 aug. 07, 10:42 pm
Tartózkodási hely: Budapest, IV.

Hozzászólás Szerző: szullosz »

tibi írta:Sziasztok!
96-os 1.3-as szedánnál van egy olyan problémám, hogy egyfolytában világít mind a négy irányjelzõ. Ha lehúzom a kormánykapcsoló csatlakozóját akkor elalszik. Talán a relé? Az indexrelé a kormánykapcsolóban van? Esetleg valakinél fordult már elõ ilyen? Válaszokat elõre is köszönöm!

tibi
Szia!

Érdekes probléma...

Gyújtáson vagy kulcs nélkül is?
Az elakadásjelzõ kapcsoló mûködik rendesen?
Riasztó vagy bármi nem gyári van az autóban?

Szabber
Avatar
hami
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 127
Csatlakozott: 2011 ápr. 26, 10:40 am
Tartózkodási hely: Tárnok

Hozzászólás Szerző: hami »

Mondjuk azért azt kéne tudni hogy mikor csinálja ezt, meg hogy mit csinálsz vele; de én ütemadó relére tippelek általában az csinálja azt hogy csak világít és nem villog az irányjelzõ.

Ezen felül bõvebb infó után esetleg ...
E11 sedan (4ZZFE)
Avatar
MEDVEEE
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 224
Csatlakozott: 2007 júl. 08, 12:39 pm
Tartózkodási hely: Nagykanizsa

Hozzászólás Szerző: MEDVEEE »

Generátor probléma megoldva! A cseregenerátor beépitett fesszabályzósvolt, ezért a régi fesszabályzó bekavart neki.. ez kilett iktatva, és minden gond nélkül tökéletesen müködik.. töltés 14.00 volt
:twisted:
CE80 sedan
1C Diesel
Avatar
horyadam
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 33
Csatlakozott: 2011 szept. 29, 05:59 pm
Tartózkodási hely: Debrecen

Hozzászólás Szerző: horyadam »

Hali,

Nem rég került hozzám egy '91-es E9-es sedan. Fejegységet cseréltem benne, aztán szembe kerültem egy kis elektronikai problémával. Pedig elméletileg mindent jó helyre kötöttem be a fejegység ISO csatijára. Az óra a mûszerfalon, a belsõ világítás csak abban az esetben mûködik, ha ráadom a gyújtást és természetesen az óra nullázódik, a fejegység pedig töröl mindent a memóriájából. Mivel elõtte teljesen más bekötése (nem ISO-s) volt a rádiónak ezért nem igazán tudtam mihez viszonyítani az új bekötésekor, megeshet hogy benéztem valamit. De nem igazán értem, hogy mért áramtalanít le mindent, még az olyan fogyasztókat is amik gyújtás nélkül is áram alatt kéne hogy legyenek.
Holnap ránézek a biztosítéktáblára, hátha. Csak reménykedek, hogy hátha tud valaki valami konkrétat mondani, mert kezdek kifogyni az ötletekbõl. :?
murray
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2008 júl. 02, 05:40 pm

Hozzászólás Szerző: murray »

fejegység ügyben annyit tudok h eleve kell egy toyota-iso átalakito h menjenek az új rádiók,
az óra alapállapotban akkor müködik ha ráadod a gyújtást. de persze nem nullázodhat
persze a belsõ világitás gyújtás nélkül is müködik.

sztem rosszul kötötted be a fejet. eleve én is láttam a rajzán h kétféle bekötési rajza van, gyújtás nélküli kör és gyújtás ráadása utáni kör.
sztem iktasd ki h úgy jó-e minden. ha jó akkor a gyújtás raádása utáni körbe kell belerakni
pana rádiohoz van rajzom
Avatar
horyadam
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 33
Csatlakozott: 2011 szept. 29, 05:59 pm
Tartózkodási hely: Debrecen

Hozzászólás Szerző: horyadam »

Sikerült rendbeszedni.Egy biztosíték nullázta le magát és emiatt nem kapott áramot semmi gyújtás hiányában. :lol:
Avatar
Birka
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1915
Csatlakozott: 2008 jan. 15, 04:52 pm
Tartózkodási hely: Bp

Hozzászólás Szerző: Birka »

dozyas írta:Sziasztok!
lenne egy olyan gondom,hogy nem tölt a generátorom 83as toyota corolla 2A-s motorral,külsõ fesz szabályzó van benne,tud valaki segíteni?
köszi elõre is
zoltnnagy501@gmail.com
Avatar
Sancy
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2934
Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
Tartózkodási hely: Pécel

Hozzászólás Szerző: Sancy »

mérj rá a generátorra:)
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i

E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
Avatar
Biagio
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2864
Csatlakozott: 2007 máj. 25, 11:15 am
Tartózkodási hely: majdnem Bp.

Hozzászólás Szerző: Biagio »

Android írta:Sziasztok!

Van egy 2002-es E12 1.6 vvt-i corollám és van egy olyan problémám hogy a beindítás után miután elkezd mozogni az autó,ha gurul vagy ha rendesen elindulok akkor is valami kattanást hallok mintha valami kapcsolna, azért gondolom h valami kapcsol mert este a lámpám fénye is elhalványul amikor beindítom és elindulok vele. Nem tudom valaki találkozott-e már ezzel a jelenséggel. Am az autó jobb elejébõl jön a hang, és találkoztam már olyannal is h menetközben erõs balos kanyarban mintha befékezne a jobb elsõ kerék,ekkor a menetstabilizátor is kivillan és csipog is mintha megcsúszna az autó de közben száraz az út és kb ha megyek vagy 60nal szóval nem értettem az egészet. Esetleg az ABS jeladóra gondoltam vagy a fékcsõvel lehet valami,nem tudom. Kijött közben egy katalizátor hibám és azóta ez nem jelentkezett,igaz ekkor a TRC VSC off világít de viszont az elején említett kattanás vagy kapcsolás megmaradt. Ötleteiteket elõre is köszönöm. Üdv: Ádám
Vissza kettõ, padló, vagy nagy gáz, kis kuplung.
No injektor No ABS No Computer No problem :e9bia:
Kép
dogi
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 5
Csatlakozott: 2011 nov. 17, 02:43 pm
Tartózkodási hely: Budapest, Föld bolygó

Ködlámpa para

Hozzászólás Szerző: dogi »

Sziasztok,
A következõ van: 99-es Corolla, a Béka tudjátok, a ködlámpa vezetékelése ki van építve gyárilag, ha jól láttam, szerintem relé is van bent - legalább is a motortérben található fekete dobozban minden hely foglalt - de kapcsoló ugye, az nincsen, legfõképpen bajuszkapcsoló.
Egy külön kapcsolóval oldanám meg, de fogggggalmam sincsen, hogy milyen színû vezetéket kössek a kapcsira, és, hogy hol találom. Gondolom a kormány környékén, az lenne evidens - nekem.
Ha esetleg, valaki csinált már ilyet, ossza már meg velem, mielõtt zárlatos lesz az egész verda...
Avatar
MDaemon
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 285
Csatlakozott: 2010 nov. 20, 04:41 pm
Autód gyártási éve: 2001
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Harmony
Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp, III ker

Hozzászólás Szerző: MDaemon »

Itt találsz komplett kapcsolási rajzot a kocsihoz, ebbõl ki tudod keresni hogy hova kéne beteni a kapcsolót:
viewtopic.php?p=64010&highlight=#64010

szerk: most nézem, hogy vaterán van fent komplett szett (mindkét lámpa + kapcsoló) http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=1503419042
2001 Toyota Corolla Sedan, 1,4 VVT-i Harmony :)
dogi
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 5
Csatlakozott: 2011 nov. 17, 02:43 pm
Tartózkodási hely: Budapest, Föld bolygó

Hozzászólás Szerző: dogi »

Szia,
Kösz a gyors választ, sajnos eléggé együtemû emberke vagyok, szóval a kapcsolási rajz megvan - már letöltöttem innen - de nem igazán megyek el rajta, ha csak le nem rakom a földre.
A magam feje után a kormányoszlopban keresném a drótokat, valahol a kormánykapcsoló környékén...gondolom sehova sincs bekötve.
De a mûszaki rajz, na az nem megy. Lámpa meg már volna, szóval még egy pár nem kell....
Válasz küldése