én is megerõsítem, hogy generátor szénkefe probléma/ töltés hiány okozza a filter ikon megjelenését a dízel mûszerfalonTaki írta:MEDVEEE írta: a müszerfalon a FILTER felirat és a töltéshiány ikon világitott..
HELPA jelenség ismerõs!
![]()
Cimborám Hiace-ben is így jelezte + az enyémben is, hogy elkopott a szénkefe a generátorban. Én egy kefecserével megúsztam.
A töltésed nem volt kielégítõ??? Hogy érted? Nem valami zárlatod, vagy akku problémád volt?
Corolla elektronika probléma?
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
- MEDVEEE
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 224
- Csatlakozott: 2007 júl. 08, 12:39 pm
- Tartózkodási hely: Nagykanizsa
noss a generátor cserét azért csináltam, mert a töltésem ( minden elektromos berendezés kikapcsolva ) 13,4...
Irányjelzésre 0,2 tizedeket ugrált ...
fényszóró felkapcsolására leesett 12,6-ra a feszültség
Ennek értelmében úgy gondoltam, hogy ez a FÉNYES ÚJ GENERÁTOR jobblesz
Igaz jó idõbetelt, mire kicseréltem õket..
Ma pl beinditottam.. és alapjárat mellett kattogást hallottam elõröl.. valami GLOW BLOWN RELAY kattogott.. fogalmam sincs, hogy miért... na majd holnap megy Toyotáékhoz, megvizitálják
csak legyen jó.. szombat megyek pestre 
Amit most tettem be generátor, az 170 ezer km-t futott..
Eredetiben meg 304 ezer km
Irányjelzésre 0,2 tizedeket ugrált ...
fényszóró felkapcsolására leesett 12,6-ra a feszültség
Ennek értelmében úgy gondoltam, hogy ez a FÉNYES ÚJ GENERÁTOR jobblesz
Ma pl beinditottam.. és alapjárat mellett kattogást hallottam elõröl.. valami GLOW BLOWN RELAY kattogott.. fogalmam sincs, hogy miért... na majd holnap megy Toyotáékhoz, megvizitálják
Amit most tettem be generátor, az 170 ezer km-t futott..
Eredetiben meg 304 ezer km
CE80 sedan
1C Diesel
1C Diesel
- szullosz
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 738
- Csatlakozott: 2008 aug. 07, 10:42 pm
- Tartózkodási hely: Budapest, IV.
Szia!tibi írta:Sziasztok!
96-os 1.3-as szedánnál van egy olyan problémám, hogy egyfolytában világít mind a négy irányjelzõ. Ha lehúzom a kormánykapcsoló csatlakozóját akkor elalszik. Talán a relé? Az indexrelé a kormánykapcsolóban van? Esetleg valakinél fordult már elõ ilyen? Válaszokat elõre is köszönöm!
tibi
Érdekes probléma...
Gyújtáson vagy kulcs nélkül is?
Az elakadásjelzõ kapcsoló mûködik rendesen?
Riasztó vagy bármi nem gyári van az autóban?
Szabber
- horyadam
- Visszajáró

- Hozzászólások: 33
- Csatlakozott: 2011 szept. 29, 05:59 pm
- Tartózkodási hely: Debrecen
Hali,
Nem rég került hozzám egy '91-es E9-es sedan. Fejegységet cseréltem benne, aztán szembe kerültem egy kis elektronikai problémával. Pedig elméletileg mindent jó helyre kötöttem be a fejegység ISO csatijára. Az óra a mûszerfalon, a belsõ világítás csak abban az esetben mûködik, ha ráadom a gyújtást és természetesen az óra nullázódik, a fejegység pedig töröl mindent a memóriájából. Mivel elõtte teljesen más bekötése (nem ISO-s) volt a rádiónak ezért nem igazán tudtam mihez viszonyítani az új bekötésekor, megeshet hogy benéztem valamit. De nem igazán értem, hogy mért áramtalanít le mindent, még az olyan fogyasztókat is amik gyújtás nélkül is áram alatt kéne hogy legyenek.
Holnap ránézek a biztosítéktáblára, hátha. Csak reménykedek, hogy hátha tud valaki valami konkrétat mondani, mert kezdek kifogyni az ötletekbõl.
Nem rég került hozzám egy '91-es E9-es sedan. Fejegységet cseréltem benne, aztán szembe kerültem egy kis elektronikai problémával. Pedig elméletileg mindent jó helyre kötöttem be a fejegység ISO csatijára. Az óra a mûszerfalon, a belsõ világítás csak abban az esetben mûködik, ha ráadom a gyújtást és természetesen az óra nullázódik, a fejegység pedig töröl mindent a memóriájából. Mivel elõtte teljesen más bekötése (nem ISO-s) volt a rádiónak ezért nem igazán tudtam mihez viszonyítani az új bekötésekor, megeshet hogy benéztem valamit. De nem igazán értem, hogy mért áramtalanít le mindent, még az olyan fogyasztókat is amik gyújtás nélkül is áram alatt kéne hogy legyenek.
Holnap ránézek a biztosítéktáblára, hátha. Csak reménykedek, hogy hátha tud valaki valami konkrétat mondani, mert kezdek kifogyni az ötletekbõl.
fejegység ügyben annyit tudok h eleve kell egy toyota-iso átalakito h menjenek az új rádiók,
az óra alapállapotban akkor müködik ha ráadod a gyújtást. de persze nem nullázodhat
persze a belsõ világitás gyújtás nélkül is müködik.
sztem rosszul kötötted be a fejet. eleve én is láttam a rajzán h kétféle bekötési rajza van, gyújtás nélküli kör és gyújtás ráadása utáni kör.
sztem iktasd ki h úgy jó-e minden. ha jó akkor a gyújtás raádása utáni körbe kell belerakni
pana rádiohoz van rajzom
az óra alapállapotban akkor müködik ha ráadod a gyújtást. de persze nem nullázodhat
persze a belsõ világitás gyújtás nélkül is müködik.
sztem rosszul kötötted be a fejet. eleve én is láttam a rajzán h kétféle bekötési rajza van, gyújtás nélküli kör és gyújtás ráadása utáni kör.
sztem iktasd ki h úgy jó-e minden. ha jó akkor a gyújtás raádása utáni körbe kell belerakni
pana rádiohoz van rajzom
- Birka
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1915
- Csatlakozott: 2008 jan. 15, 04:52 pm
- Tartózkodási hely: Bp
dozyas írta:Sziasztok!
lenne egy olyan gondom,hogy nem tölt a generátorom 83as toyota corolla 2A-s motorral,külsõ fesz szabályzó van benne,tud valaki segíteni?
köszi elõre is
zoltnnagy501@gmail.com
- Biagio
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2864
- Csatlakozott: 2007 máj. 25, 11:15 am
- Tartózkodási hely: majdnem Bp.
Android írta:Sziasztok!
Van egy 2002-es E12 1.6 vvt-i corollám és van egy olyan problémám hogy a beindítás után miután elkezd mozogni az autó,ha gurul vagy ha rendesen elindulok akkor is valami kattanást hallok mintha valami kapcsolna, azért gondolom h valami kapcsol mert este a lámpám fénye is elhalványul amikor beindítom és elindulok vele. Nem tudom valaki találkozott-e már ezzel a jelenséggel. Am az autó jobb elejébõl jön a hang, és találkoztam már olyannal is h menetközben erõs balos kanyarban mintha befékezne a jobb elsõ kerék,ekkor a menetstabilizátor is kivillan és csipog is mintha megcsúszna az autó de közben száraz az út és kb ha megyek vagy 60nal szóval nem értettem az egészet. Esetleg az ABS jeladóra gondoltam vagy a fékcsõvel lehet valami,nem tudom. Kijött közben egy katalizátor hibám és azóta ez nem jelentkezett,igaz ekkor a TRC VSC off világít de viszont az elején említett kattanás vagy kapcsolás megmaradt. Ötleteiteket elõre is köszönöm. Üdv: Ádám
Vissza kettõ, padló, vagy nagy gáz, kis kuplung.
No injektor No ABS No Computer No problem

No injektor No ABS No Computer No problem

-
dogi
- Újonc

- Hozzászólások: 5
- Csatlakozott: 2011 nov. 17, 02:43 pm
- Tartózkodási hely: Budapest, Föld bolygó
Ködlámpa para
Sziasztok,
A következõ van: 99-es Corolla, a Béka tudjátok, a ködlámpa vezetékelése ki van építve gyárilag, ha jól láttam, szerintem relé is van bent - legalább is a motortérben található fekete dobozban minden hely foglalt - de kapcsoló ugye, az nincsen, legfõképpen bajuszkapcsoló.
Egy külön kapcsolóval oldanám meg, de fogggggalmam sincsen, hogy milyen színû vezetéket kössek a kapcsira, és, hogy hol találom. Gondolom a kormány környékén, az lenne evidens - nekem.
Ha esetleg, valaki csinált már ilyet, ossza már meg velem, mielõtt zárlatos lesz az egész verda...
A következõ van: 99-es Corolla, a Béka tudjátok, a ködlámpa vezetékelése ki van építve gyárilag, ha jól láttam, szerintem relé is van bent - legalább is a motortérben található fekete dobozban minden hely foglalt - de kapcsoló ugye, az nincsen, legfõképpen bajuszkapcsoló.
Egy külön kapcsolóval oldanám meg, de fogggggalmam sincsen, hogy milyen színû vezetéket kössek a kapcsira, és, hogy hol találom. Gondolom a kormány környékén, az lenne evidens - nekem.
Ha esetleg, valaki csinált már ilyet, ossza már meg velem, mielõtt zárlatos lesz az egész verda...
- MDaemon
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 285
- Csatlakozott: 2010 nov. 20, 04:41 pm
- Autód gyártási éve: 2001
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Harmony
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp, III ker
Itt találsz komplett kapcsolási rajzot a kocsihoz, ebbõl ki tudod keresni hogy hova kéne beteni a kapcsolót:
viewtopic.php?p=64010&highlight=#64010
szerk: most nézem, hogy vaterán van fent komplett szett (mindkét lámpa + kapcsoló) http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=1503419042
viewtopic.php?p=64010&highlight=#64010
szerk: most nézem, hogy vaterán van fent komplett szett (mindkét lámpa + kapcsoló) http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=1503419042
2001 Toyota Corolla Sedan, 1,4 VVT-i Harmony 
-
dogi
- Újonc

- Hozzászólások: 5
- Csatlakozott: 2011 nov. 17, 02:43 pm
- Tartózkodási hely: Budapest, Föld bolygó
Szia,
Kösz a gyors választ, sajnos eléggé együtemû emberke vagyok, szóval a kapcsolási rajz megvan - már letöltöttem innen - de nem igazán megyek el rajta, ha csak le nem rakom a földre.
A magam feje után a kormányoszlopban keresném a drótokat, valahol a kormánykapcsoló környékén...gondolom sehova sincs bekötve.
De a mûszaki rajz, na az nem megy. Lámpa meg már volna, szóval még egy pár nem kell....
Kösz a gyors választ, sajnos eléggé együtemû emberke vagyok, szóval a kapcsolási rajz megvan - már letöltöttem innen - de nem igazán megyek el rajta, ha csak le nem rakom a földre.
A magam feje után a kormányoszlopban keresném a drótokat, valahol a kormánykapcsoló környékén...gondolom sehova sincs bekötve.
De a mûszaki rajz, na az nem megy. Lámpa meg már volna, szóval még egy pár nem kell....