Corolla elektronika probléma?

Technikai okfejtések, hasznos tippek, leírások. Önállóan megvalósítható kisebb-nagyobb szervizelések és átalakítások.
Kelpo888
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 14
Csatlakozott: 2009 dec. 25, 12:31 am

Hozzászólás Szerző: Kelpo888 »

Frool írta:Kelpo! Amikor nem indul mennyire forró a zárhenger megérinthetõ része? Kulcs nem szorul ilyenkor?
Mások is a gyújtáskapcsoló betétre tippelnek sajna, és azt halottam hogy nincs belõle utángyártott csak gyári, ami kb 28 ropi :( esetleg valami jó tipp hogy hol lehetne olcsón venni ilyet? És nem szorult a kulcs amúgy.
Avatar
Frool
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1626
Csatlakozott: 2007 ápr. 18, 05:17 pm
Tartózkodási hely: Nagykáta, BP.IX., Pécel

Hozzászólás Szerző: Frool »

Nem szorult OK! De érezhetõen meleg/forró volt?
CCH vezetőségi tag

Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
Kelpo888
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 14
Csatlakozott: 2009 dec. 25, 12:31 am

Hozzászólás Szerző: Kelpo888 »

Frool írta:Nem szorult OK! De érezhetõen meleg/forró volt?
Na látod azt konkrétan nem néztem meg, de mivel odakintaz obi parkolóban kb 40 fok volt, a kocsiban meg kb 45 :D , ezért arra tippelek hogy igen biztos meleg volt, ami még érdekes volt, hogy levolt kapcsolva a szellõzés offra, és mégis ment 1es fokozaton.
Avatar
Frool
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1626
Csatlakozott: 2007 ápr. 18, 05:17 pm
Tartózkodási hely: Nagykáta, BP.IX., Pécel

Hozzászólás Szerző: Frool »

Kelpo888 írta: ami még érdekes volt, hogy levolt kapcsolva a szellõzés offra, és mégis ment 1es fokozaton.
:?: Ez nekem új info!
CCH vezetőségi tag

Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
Avatar
bepi81
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2524
Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
Autód gyártási éve: 2007
Autód típusa (és generációja): Verso
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: MPV
Tartózkodási hely: Békéscsaba

Hozzászólás Szerző: bepi81 »

Nekem azt mondta a Toyotás szerelõ, aki 3 hete cserélte a gyújtáskapcsoló betétemet, hogy azon túl, hogy csak a kulcsot ide-oda rángatva (amikor érintkezik) indul be, elõfordulhat, hogy a fûtés is begajdul és egyszerûen nem lesz fûtés. Ezt a nyári kánikulában nyilván nem érzékeljük, mert nem fûtünk, de elõfordul ez is, és - nem tudom ugyan, hogy mi köze van a gyújtáskapcsoló betéthez, de - ez is utal a gyújtáskapcsoló betét hibájára.

Kelpo, szerintem ne aggódj a 28.000Ft miatt, Neked nem fog ennyibe kerülni bontóból, és nekünk amúgy is E11 Corollánk van, ami angol gyártású, szemben a Te japán gyártású E8-9-eddel(?), amiben ez az alkatrész biztosan különbözik, tehát a ez az összeg Rád Nem vonatkozik, ez egész biztos. :wink:
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
Kelpo888
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 14
Csatlakozott: 2009 dec. 25, 12:31 am

Hozzászólás Szerző: Kelpo888 »

bepi81 írta:Nekem azt mondta a Toyotás szerelõ, aki 3 hete cserélte a gyújtáskapcsoló betétemet, hogy azon túl, hogy csak a kulcsot ide-oda rángatva (amikor érintkezik) indul be, elõfordulhat, hogy a fûtés is begajdul és egyszerûen nem lesz fûtés. Ezt a nyári kánikulában nyilván nem érzékeljük, mert nem fûtünk, de elõfordul ez is, és - nem tudom ugyan, hogy mi köze van a gyújtáskapcsoló betéthez, de - ez is utal a gyújtáskapcsoló betét hibájára.

Kelpo, szerintem ne aggódj a 28.000Ft miatt, Neked nem fog ennyibe kerülni bontóból, és nekünk amúgy is E11 Corollánk van, ami angol gyártású, szemben a Te japán gyártású E8-9-eddel(?), amiben ez az alkatrész biztosan különbözik, tehát a ez az összeg Rád Nem vonatkozik, ez egész biztos. :wink:
Szerencsére nem is volt annyi, mai nap sikerült a szentendrei japker bontóbol 5 ropiért szerezni egy gyújtáskapcsoló betétet, és ki is lett cserélve, amivel szuperül megy, bár a hibát ma nem dobta a régivel sem, de remélem hogy megoldódik a gond. Ha nem, akkor lehet tovább keresgélni. Köszi mindenkinek amúgy a segítséget!
Avatar
Frool
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1626
Csatlakozott: 2007 ápr. 18, 05:17 pm
Tartózkodási hely: Nagykáta, BP.IX., Pécel

Hozzászólás Szerző: Frool »

Azért a lecserélt darabot még ne dobd ki!
CCH vezetőségi tag

Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
Kelpo888
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 14
Csatlakozott: 2009 dec. 25, 12:31 am

Hozzászólás Szerző: Kelpo888 »

Kelpo888 írta:
bepi81 írta:Nekem azt mondta a Toyotás szerelõ, aki 3 hete cserélte a gyújtáskapcsoló betétemet, hogy azon túl, hogy csak a kulcsot ide-oda rángatva (amikor érintkezik) indul be, elõfordulhat, hogy a fûtés is begajdul és egyszerûen nem lesz fûtés. Ezt a nyári kánikulában nyilván nem érzékeljük, mert nem fûtünk, de elõfordul ez is, és - nem tudom ugyan, hogy mi köze van a gyújtáskapcsoló betéthez, de - ez is utal a gyújtáskapcsoló betét hibájára.

Kelpo, szerintem ne aggódj a 28.000Ft miatt, Neked nem fog ennyibe kerülni bontóból, és nekünk amúgy is E11 Corollánk van, ami angol gyártású, szemben a Te japán gyártású E8-9-eddel(?), amiben ez az alkatrész biztosan különbözik, tehát a ez az összeg Rád Nem vonatkozik, ez egész biztos. :wink:
Szerencsére nem is volt annyi, mai nap sikerült a szentendrei japker bontóbol 5 ropiért szerezni egy gyújtáskapcsoló betétet, és ki is lett cserélve, amivel szuperül megy, bár a hibát ma nem dobta a régivel sem, de remélem hogy megoldódik a gond. Ha nem, akkor lehet tovább keresgélni. Köszi mindenkinek amúgy a segítséget!
Na gyerekek, 1 hétig nem volt semmi baja, most indítottam volna be, ugyanúgy nem indult, mostmár kezd idegesíteni a dolog, az hagyján hogy kidobtam az ablakon 5 rongyot a gyújtáskapcsoló betétre, de továbbra sem tudom hogy mi a hiba oka. Légyszi írjatok valamit, mert egyre rejtélyesebb kezd lenni a dolog, és a kocsira is szükségem lenne.

Tegyük hozzá a sztorihoz hogy megint dögmeleg van, tehát erõs a gyanúm hogy a meleggel van összefüggésben valami, mi van olyan dolog ebben a kocsiban ami nagy meleg hatására okozhatja a kocsi nem indulását, valami szonda vagy hõfokmérõ vagy nemtudom...
Kelpo888
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 14
Csatlakozott: 2009 dec. 25, 12:31 am

Hozzászólás Szerző: Kelpo888 »

Kelpo888 írta:
Kelpo888 írta:
bepi81 írta:Nekem azt mondta a Toyotás szerelõ, aki 3 hete cserélte a gyújtáskapcsoló betétemet, hogy azon túl, hogy csak a kulcsot ide-oda rángatva (amikor érintkezik) indul be, elõfordulhat, hogy a fûtés is begajdul és egyszerûen nem lesz fûtés. Ezt a nyári kánikulában nyilván nem érzékeljük, mert nem fûtünk, de elõfordul ez is, és - nem tudom ugyan, hogy mi köze van a gyújtáskapcsoló betéthez, de - ez is utal a gyújtáskapcsoló betét hibájára.

Kelpo, szerintem ne aggódj a 28.000Ft miatt, Neked nem fog ennyibe kerülni bontóból, és nekünk amúgy is E11 Corollánk van, ami angol gyártású, szemben a Te japán gyártású E8-9-eddel(?), amiben ez az alkatrész biztosan különbözik, tehát a ez az összeg Rád Nem vonatkozik, ez egész biztos. :wink:
Szerencsére nem is volt annyi, mai nap sikerült a szentendrei japker bontóbol 5 ropiért szerezni egy gyújtáskapcsoló betétet, és ki is lett cserélve, amivel szuperül megy, bár a hibát ma nem dobta a régivel sem, de remélem hogy megoldódik a gond. Ha nem, akkor lehet tovább keresgélni. Köszi mindenkinek amúgy a segítséget!
Na gyerekek, 1 hétig nem volt semmi baja, most indítottam volna be, ugyanúgy nem indult, mostmár kezd idegesíteni a dolog, az hagyján hogy kidobtam az ablakon 5 rongyot a gyújtáskapcsoló betétre, de továbbra sem tudom hogy mi a hiba oka. Légyszi írjatok valamit, mert egyre rejtélyesebb kezd lenni a dolog, és a kocsira is szükségem lenne.

Tegyük hozzá a sztorihoz hogy megint dögmeleg van, tehát erõs a gyanúm hogy a meleggel van összefüggésben valami, mi van olyan dolog ebben a kocsiban ami nagy meleg hatására okozhatja a kocsi nem indulását, valami szonda vagy hõfokmérõ vagy nemtudom...
Valakinek valami ötlet? Most hogy hideg volt nem csinálta, de sajna a probléma ettõl még fennál..
Avatar
Frool
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1626
Csatlakozott: 2007 ápr. 18, 05:17 pm
Tartózkodási hely: Nagykáta, BP.IX., Pécel

Hozzászólás Szerző: Frool »

Betét új volt vagy bontott?
Immo, riasztó?
Akku + kis biztosíték dobozba befutó kábelek rossz érintkezése (bár ez inkább hûvös/párás idõben jellemzõ).
De lehet valami PSA-s elátkozott, ez esetben kérj rontás levételt az ezo televízióban :cry: .
CCH vezetőségi tag

Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
Avatar
Bruce E9
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1836
Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tiszaújváros

Hozzászólás Szerző: Bruce E9 »

Kelpo888 írta:
Kelpo888 írta:
Kelpo888 írta: Szerencsére nem is volt annyi, mai nap sikerült a szentendrei japker bontóbol 5 ropiért szerezni egy gyújtáskapcsoló betétet, és ki is lett cserélve, amivel szuperül megy, bár a hibát ma nem dobta a régivel sem, de remélem hogy megoldódik a gond. Ha nem, akkor lehet tovább keresgélni. Köszi mindenkinek amúgy a segítséget!
Na gyerekek, 1 hétig nem volt semmi baja, most indítottam volna be, ugyanúgy nem indult, mostmár kezd idegesíteni a dolog, az hagyján hogy kidobtam az ablakon 5 rongyot a gyújtáskapcsoló betétre, de továbbra sem tudom hogy mi a hiba oka. Légyszi írjatok valamit, mert egyre rejtélyesebb kezd lenni a dolog, és a kocsira is szükségem lenne.

Tegyük hozzá a sztorihoz hogy megint dögmeleg van, tehát erõs a gyanúm hogy a meleggel van összefüggésben valami, mi van olyan dolog ebben a kocsiban ami nagy meleg hatására okozhatja a kocsi nem indulását, valami szonda vagy hõfokmérõ vagy nemtudom...
Valakinek valami ötlet? Most hogy hideg volt nem csinálta, de sajna a probléma ettõl még fennál..
Csak egy idea.

Hallottam ilyet más off-márkáknál. Az ok: a biztosíték táblában vagy az elektromos fõcsatiknál alkalmazott "zsírszerû anyag" a melegben megolvad és megfolyik, kifolyik és ez okozza a kontakt hibát. Nézd át a biztitáblád, a csatikat és zsírtalaníts!
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Kelpo888
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 14
Csatlakozott: 2009 dec. 25, 12:31 am

Hozzászólás Szerző: Kelpo888 »

Bruce E9 írta:
Kelpo888 írta:
Kelpo888 írta: Na gyerekek, 1 hétig nem volt semmi baja, most indítottam volna be, ugyanúgy nem indult, mostmár kezd idegesíteni a dolog, az hagyján hogy kidobtam az ablakon 5 rongyot a gyújtáskapcsoló betétre, de továbbra sem tudom hogy mi a hiba oka. Légyszi írjatok valamit, mert egyre rejtélyesebb kezd lenni a dolog, és a kocsira is szükségem lenne.

Tegyük hozzá a sztorihoz hogy megint dögmeleg van, tehát erõs a gyanúm hogy a meleggel van összefüggésben valami, mi van olyan dolog ebben a kocsiban ami nagy meleg hatására okozhatja a kocsi nem indulását, valami szonda vagy hõfokmérõ vagy nemtudom...
Valakinek valami ötlet? Most hogy hideg volt nem csinálta, de sajna a probléma ettõl még fennál..
Csak egy idea.

Hallottam ilyet más off-márkáknál. Az ok: a biztosíték táblában vagy az elektromos fõcsatiknál alkalmazott "zsírszerû anyag" a melegben megolvad és megfolyik, kifolyik és ez okozza a kontakt hibát. Nézd át a biztitáblád, a csatikat és zsírtalaníts!
Köszi, ez nekem új, most 2 dolog merült fel mint ötlet, az egyik az önindító behúzó tekercs nagy melegben lehet a hõtágulás miatt nem érintkezik rendesen és nem indít, vagy esetleg a test kábel szarakodik elvan korrodálva vagy a fene tudja h mit mûvel a meleg vele.
Szerintetek? Önindítót bontóbol érdemes?
Avatar
MEDVEEE
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 224
Csatlakozott: 2007 júl. 08, 12:39 pm
Tartózkodási hely: Nagykanizsa

Hozzászólás Szerző: MEDVEEE »

Sziasztok! Generátorom töltése nem volt kielégítõ, igy ma rászántam magam, hogy kicseréljem. A mûtét nehezen, de sikerült.. a nehézséget az okozta, hogy évjáratban eltér az enyémtõl, pedig ugyan úgy 1.8 dieselben volt. Más volt az ékszíjtárcsa mérete, igy azt kicseréltem, stb... Az eredmény az lett, hogy már a villamos csatit akartam rádugni.. nem ment rá :D Müanyag csatimbõl kihuzogattam a kábeleket a sarukkal együtt... megpróbáltam úgy összedugdosni, hogy színre színt.. Ekkor a jelenség azvolt, hogy 1 mp alatt 1 század voltot emelkedett a feszültség, gázadásra 5 tizedes ugrás lett.... 14,5 nél nemnéztem tovább, leállitottam..
Kipróbáltam azt az összedugdozást, ahogy alapba volt a csatiba elhelyezve,... úgy 12,1 V volt a fesz.

3 kis vezeték .. jáj :D mind a két esetben a müszerfalon a FILTER felirat és a töltéshiány ikon világitott..
HELP
CE80 sedan
1C Diesel
Avatar
Lackó
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3459
Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
Autód gyártási éve: 2017
Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
Autód karosszéria variánsa: Crossover

Hozzászólás Szerző: Lackó »

MEDVEEE írta:Sziasztok! Generátorom töltése nem volt kielégítõ, igy ma rászántam magam, hogy kicseréljem. A mûtét nehezen, de sikerült.. a nehézséget az okozta, hogy évjáratban eltér az enyémtõl, pedig ugyan úgy 1.8 dieselben volt. Más volt az ékszíjtárcsa mérete, igy azt kicseréltem, stb... Az eredmény az lett, hogy már a villamos csatit akartam rádugni.. nem ment rá :D Müanyag csatimbõl kihuzogattam a kábeleket a sarukkal együtt... megpróbáltam úgy összedugdosni, hogy színre színt.. Ekkor a jelenség azvolt, hogy 1 mp alatt 1 század voltot emelkedett a feszültség, gázadásra 5 tizedes ugrás lett.... 14,5 nél nemnéztem tovább, leállitottam..
Kipróbáltam azt az összedugdozást, ahogy alapba volt a csatiba elhelyezve,... úgy 12,1 V volt a fesz.

3 kis vezeték .. jáj :D mind a két esetben a müszerfalon a FILTER felirat és a töltéshiány ikon világitott..
HELP
Nem lett volna egyszerûbb a meglévõ generátorodat rendbetenni ?
A gázolajszûrõ valószínûleg vízérzékelõs. Lehet, hogy tényleg víz van
benne....
Avatar
Taki
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 945
Csatlakozott: 2010 ápr. 23, 09:48 am
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Tapolca

Hozzászólás Szerző: Taki »

MEDVEEE írta: a müszerfalon a FILTER felirat és a töltéshiány ikon világitott..
HELP
:D A jelenség ismerõs! :D
Cimborám Hiace-ben is így jelezte + az enyémben is, hogy elkopott a szénkefe a generátorban. Én egy kefecserével megúsztam.
A töltésed nem volt kielégítõ??? Hogy érted? Nem valami zárlatod, vagy akku problémád volt?
Csak az az igazán bátor, aki be meri venni a hashajtóra az altatót!
1988 E9 Liftback 1.8D
1988 E9 Hachback 1.6Gti
Válasz küldése