Mások is a gyújtáskapcsoló betétre tippelnek sajna, és azt halottam hogy nincs belõle utángyártott csak gyári, ami kb 28 ropiFrool írta:Kelpo! Amikor nem indul mennyire forró a zárhenger megérinthetõ része? Kulcs nem szorul ilyenkor?
Corolla elektronika probléma?
Na látod azt konkrétan nem néztem meg, de mivel odakintaz obi parkolóban kb 40 fok volt, a kocsiban meg kb 45Frool írta:Nem szorult OK! De érezhetõen meleg/forró volt?
- Frool
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1626
- Csatlakozott: 2007 ápr. 18, 05:17 pm
- Tartózkodási hely: Nagykáta, BP.IX., Pécel
Kelpo888 írta: ami még érdekes volt, hogy levolt kapcsolva a szellõzés offra, és mégis ment 1es fokozaton.
CCH vezetőségi tag
Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
- bepi81
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Nekem azt mondta a Toyotás szerelõ, aki 3 hete cserélte a gyújtáskapcsoló betétemet, hogy azon túl, hogy csak a kulcsot ide-oda rángatva (amikor érintkezik) indul be, elõfordulhat, hogy a fûtés is begajdul és egyszerûen nem lesz fûtés. Ezt a nyári kánikulában nyilván nem érzékeljük, mert nem fûtünk, de elõfordul ez is, és - nem tudom ugyan, hogy mi köze van a gyújtáskapcsoló betéthez, de - ez is utal a gyújtáskapcsoló betét hibájára.
Kelpo, szerintem ne aggódj a 28.000Ft miatt, Neked nem fog ennyibe kerülni bontóból, és nekünk amúgy is E11 Corollánk van, ami angol gyártású, szemben a Te japán gyártású E8-9-eddel(?), amiben ez az alkatrész biztosan különbözik, tehát a ez az összeg Rád Nem vonatkozik, ez egész biztos.
Kelpo, szerintem ne aggódj a 28.000Ft miatt, Neked nem fog ennyibe kerülni bontóból, és nekünk amúgy is E11 Corollánk van, ami angol gyártású, szemben a Te japán gyártású E8-9-eddel(?), amiben ez az alkatrész biztosan különbözik, tehát a ez az összeg Rád Nem vonatkozik, ez egész biztos.
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
Szerencsére nem is volt annyi, mai nap sikerült a szentendrei japker bontóbol 5 ropiért szerezni egy gyújtáskapcsoló betétet, és ki is lett cserélve, amivel szuperül megy, bár a hibát ma nem dobta a régivel sem, de remélem hogy megoldódik a gond. Ha nem, akkor lehet tovább keresgélni. Köszi mindenkinek amúgy a segítséget!bepi81 írta:Nekem azt mondta a Toyotás szerelõ, aki 3 hete cserélte a gyújtáskapcsoló betétemet, hogy azon túl, hogy csak a kulcsot ide-oda rángatva (amikor érintkezik) indul be, elõfordulhat, hogy a fûtés is begajdul és egyszerûen nem lesz fûtés. Ezt a nyári kánikulában nyilván nem érzékeljük, mert nem fûtünk, de elõfordul ez is, és - nem tudom ugyan, hogy mi köze van a gyújtáskapcsoló betéthez, de - ez is utal a gyújtáskapcsoló betét hibájára.
Kelpo, szerintem ne aggódj a 28.000Ft miatt, Neked nem fog ennyibe kerülni bontóból, és nekünk amúgy is E11 Corollánk van, ami angol gyártású, szemben a Te japán gyártású E8-9-eddel(?), amiben ez az alkatrész biztosan különbözik, tehát a ez az összeg Rád Nem vonatkozik, ez egész biztos.
Na gyerekek, 1 hétig nem volt semmi baja, most indítottam volna be, ugyanúgy nem indult, mostmár kezd idegesíteni a dolog, az hagyján hogy kidobtam az ablakon 5 rongyot a gyújtáskapcsoló betétre, de továbbra sem tudom hogy mi a hiba oka. Légyszi írjatok valamit, mert egyre rejtélyesebb kezd lenni a dolog, és a kocsira is szükségem lenne.Kelpo888 írta:Szerencsére nem is volt annyi, mai nap sikerült a szentendrei japker bontóbol 5 ropiért szerezni egy gyújtáskapcsoló betétet, és ki is lett cserélve, amivel szuperül megy, bár a hibát ma nem dobta a régivel sem, de remélem hogy megoldódik a gond. Ha nem, akkor lehet tovább keresgélni. Köszi mindenkinek amúgy a segítséget!bepi81 írta:Nekem azt mondta a Toyotás szerelõ, aki 3 hete cserélte a gyújtáskapcsoló betétemet, hogy azon túl, hogy csak a kulcsot ide-oda rángatva (amikor érintkezik) indul be, elõfordulhat, hogy a fûtés is begajdul és egyszerûen nem lesz fûtés. Ezt a nyári kánikulában nyilván nem érzékeljük, mert nem fûtünk, de elõfordul ez is, és - nem tudom ugyan, hogy mi köze van a gyújtáskapcsoló betéthez, de - ez is utal a gyújtáskapcsoló betét hibájára.
Kelpo, szerintem ne aggódj a 28.000Ft miatt, Neked nem fog ennyibe kerülni bontóból, és nekünk amúgy is E11 Corollánk van, ami angol gyártású, szemben a Te japán gyártású E8-9-eddel(?), amiben ez az alkatrész biztosan különbözik, tehát a ez az összeg Rád Nem vonatkozik, ez egész biztos.
Tegyük hozzá a sztorihoz hogy megint dögmeleg van, tehát erõs a gyanúm hogy a meleggel van összefüggésben valami, mi van olyan dolog ebben a kocsiban ami nagy meleg hatására okozhatja a kocsi nem indulását, valami szonda vagy hõfokmérõ vagy nemtudom...
Valakinek valami ötlet? Most hogy hideg volt nem csinálta, de sajna a probléma ettõl még fennál..Kelpo888 írta:Na gyerekek, 1 hétig nem volt semmi baja, most indítottam volna be, ugyanúgy nem indult, mostmár kezd idegesíteni a dolog, az hagyján hogy kidobtam az ablakon 5 rongyot a gyújtáskapcsoló betétre, de továbbra sem tudom hogy mi a hiba oka. Légyszi írjatok valamit, mert egyre rejtélyesebb kezd lenni a dolog, és a kocsira is szükségem lenne.Kelpo888 írta:Szerencsére nem is volt annyi, mai nap sikerült a szentendrei japker bontóbol 5 ropiért szerezni egy gyújtáskapcsoló betétet, és ki is lett cserélve, amivel szuperül megy, bár a hibát ma nem dobta a régivel sem, de remélem hogy megoldódik a gond. Ha nem, akkor lehet tovább keresgélni. Köszi mindenkinek amúgy a segítséget!bepi81 írta:Nekem azt mondta a Toyotás szerelõ, aki 3 hete cserélte a gyújtáskapcsoló betétemet, hogy azon túl, hogy csak a kulcsot ide-oda rángatva (amikor érintkezik) indul be, elõfordulhat, hogy a fûtés is begajdul és egyszerûen nem lesz fûtés. Ezt a nyári kánikulában nyilván nem érzékeljük, mert nem fûtünk, de elõfordul ez is, és - nem tudom ugyan, hogy mi köze van a gyújtáskapcsoló betéthez, de - ez is utal a gyújtáskapcsoló betét hibájára.
Kelpo, szerintem ne aggódj a 28.000Ft miatt, Neked nem fog ennyibe kerülni bontóból, és nekünk amúgy is E11 Corollánk van, ami angol gyártású, szemben a Te japán gyártású E8-9-eddel(?), amiben ez az alkatrész biztosan különbözik, tehát a ez az összeg Rád Nem vonatkozik, ez egész biztos.
Tegyük hozzá a sztorihoz hogy megint dögmeleg van, tehát erõs a gyanúm hogy a meleggel van összefüggésben valami, mi van olyan dolog ebben a kocsiban ami nagy meleg hatására okozhatja a kocsi nem indulását, valami szonda vagy hõfokmérõ vagy nemtudom...
- Frool
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1626
- Csatlakozott: 2007 ápr. 18, 05:17 pm
- Tartózkodási hely: Nagykáta, BP.IX., Pécel
Betét új volt vagy bontott?
Immo, riasztó?
Akku + kis biztosíték dobozba befutó kábelek rossz érintkezése (bár ez inkább hûvös/párás idõben jellemzõ).
De lehet valami PSA-s elátkozott, ez esetben kérj rontás levételt az ezo televízióban
.
Immo, riasztó?
Akku + kis biztosíték dobozba befutó kábelek rossz érintkezése (bár ez inkább hûvös/párás idõben jellemzõ).
De lehet valami PSA-s elátkozott, ez esetben kérj rontás levételt az ezo televízióban
CCH vezetőségi tag
Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Csak egy idea.Kelpo888 írta:Valakinek valami ötlet? Most hogy hideg volt nem csinálta, de sajna a probléma ettõl még fennál..Kelpo888 írta:Na gyerekek, 1 hétig nem volt semmi baja, most indítottam volna be, ugyanúgy nem indult, mostmár kezd idegesíteni a dolog, az hagyján hogy kidobtam az ablakon 5 rongyot a gyújtáskapcsoló betétre, de továbbra sem tudom hogy mi a hiba oka. Légyszi írjatok valamit, mert egyre rejtélyesebb kezd lenni a dolog, és a kocsira is szükségem lenne.Kelpo888 írta: Szerencsére nem is volt annyi, mai nap sikerült a szentendrei japker bontóbol 5 ropiért szerezni egy gyújtáskapcsoló betétet, és ki is lett cserélve, amivel szuperül megy, bár a hibát ma nem dobta a régivel sem, de remélem hogy megoldódik a gond. Ha nem, akkor lehet tovább keresgélni. Köszi mindenkinek amúgy a segítséget!
Tegyük hozzá a sztorihoz hogy megint dögmeleg van, tehát erõs a gyanúm hogy a meleggel van összefüggésben valami, mi van olyan dolog ebben a kocsiban ami nagy meleg hatására okozhatja a kocsi nem indulását, valami szonda vagy hõfokmérõ vagy nemtudom...
Hallottam ilyet más off-márkáknál. Az ok: a biztosíték táblában vagy az elektromos fõcsatiknál alkalmazott "zsírszerû anyag" a melegben megolvad és megfolyik, kifolyik és ez okozza a kontakt hibát. Nézd át a biztitáblád, a csatikat és zsírtalaníts!
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Köszi, ez nekem új, most 2 dolog merült fel mint ötlet, az egyik az önindító behúzó tekercs nagy melegben lehet a hõtágulás miatt nem érintkezik rendesen és nem indít, vagy esetleg a test kábel szarakodik elvan korrodálva vagy a fene tudja h mit mûvel a meleg vele.Bruce E9 írta:Csak egy idea.Kelpo888 írta:Valakinek valami ötlet? Most hogy hideg volt nem csinálta, de sajna a probléma ettõl még fennál..Kelpo888 írta: Na gyerekek, 1 hétig nem volt semmi baja, most indítottam volna be, ugyanúgy nem indult, mostmár kezd idegesíteni a dolog, az hagyján hogy kidobtam az ablakon 5 rongyot a gyújtáskapcsoló betétre, de továbbra sem tudom hogy mi a hiba oka. Légyszi írjatok valamit, mert egyre rejtélyesebb kezd lenni a dolog, és a kocsira is szükségem lenne.
Tegyük hozzá a sztorihoz hogy megint dögmeleg van, tehát erõs a gyanúm hogy a meleggel van összefüggésben valami, mi van olyan dolog ebben a kocsiban ami nagy meleg hatására okozhatja a kocsi nem indulását, valami szonda vagy hõfokmérõ vagy nemtudom...
Hallottam ilyet más off-márkáknál. Az ok: a biztosíték táblában vagy az elektromos fõcsatiknál alkalmazott "zsírszerû anyag" a melegben megolvad és megfolyik, kifolyik és ez okozza a kontakt hibát. Nézd át a biztitáblád, a csatikat és zsírtalaníts!
Szerintetek? Önindítót bontóbol érdemes?
- MEDVEEE
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 224
- Csatlakozott: 2007 júl. 08, 12:39 pm
- Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Sziasztok! Generátorom töltése nem volt kielégítõ, igy ma rászántam magam, hogy kicseréljem. A mûtét nehezen, de sikerült.. a nehézséget az okozta, hogy évjáratban eltér az enyémtõl, pedig ugyan úgy 1.8 dieselben volt. Más volt az ékszíjtárcsa mérete, igy azt kicseréltem, stb... Az eredmény az lett, hogy már a villamos csatit akartam rádugni.. nem ment rá
Müanyag csatimbõl kihuzogattam a kábeleket a sarukkal együtt... megpróbáltam úgy összedugdosni, hogy színre színt.. Ekkor a jelenség azvolt, hogy 1 mp alatt 1 század voltot emelkedett a feszültség, gázadásra 5 tizedes ugrás lett.... 14,5 nél nemnéztem tovább, leállitottam..
Kipróbáltam azt az összedugdozást, ahogy alapba volt a csatiba elhelyezve,... úgy 12,1 V volt a fesz.
3 kis vezeték .. jáj
mind a két esetben a müszerfalon a FILTER felirat és a töltéshiány ikon világitott..
HELP
Kipróbáltam azt az összedugdozást, ahogy alapba volt a csatiba elhelyezve,... úgy 12,1 V volt a fesz.
3 kis vezeték .. jáj
HELP
CE80 sedan
1C Diesel
1C Diesel
- Lackó
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3459
- Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
- Autód gyártási éve: 2017
- Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Crossover
Nem lett volna egyszerûbb a meglévõ generátorodat rendbetenni ?MEDVEEE írta:Sziasztok! Generátorom töltése nem volt kielégítõ, igy ma rászántam magam, hogy kicseréljem. A mûtét nehezen, de sikerült.. a nehézséget az okozta, hogy évjáratban eltér az enyémtõl, pedig ugyan úgy 1.8 dieselben volt. Más volt az ékszíjtárcsa mérete, igy azt kicseréltem, stb... Az eredmény az lett, hogy már a villamos csatit akartam rádugni.. nem ment ráMüanyag csatimbõl kihuzogattam a kábeleket a sarukkal együtt... megpróbáltam úgy összedugdosni, hogy színre színt.. Ekkor a jelenség azvolt, hogy 1 mp alatt 1 század voltot emelkedett a feszültség, gázadásra 5 tizedes ugrás lett.... 14,5 nél nemnéztem tovább, leállitottam..
Kipróbáltam azt az összedugdozást, ahogy alapba volt a csatiba elhelyezve,... úgy 12,1 V volt a fesz.
3 kis vezeték .. jájmind a két esetben a müszerfalon a FILTER felirat és a töltéshiány ikon világitott..
HELP
A gázolajszûrõ valószínûleg vízérzékelõs. Lehet, hogy tényleg víz van
benne....
- Taki
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 945
- Csatlakozott: 2010 ápr. 23, 09:48 am
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tapolca
MEDVEEE írta: a müszerfalon a FILTER felirat és a töltéshiány ikon világitott..
HELP
Cimborám Hiace-ben is így jelezte + az enyémben is, hogy elkopott a szénkefe a generátorban. Én egy kefecserével megúsztam.
A töltésed nem volt kielégítõ??? Hogy érted? Nem valami zárlatod, vagy akku problémád volt?
Csak az az igazán bátor, aki be meri venni a hashajtóra az altatót!
1988 E9 Liftback 1.8D
1988 E9 Hachback 1.6Gti
1988 E9 Liftback 1.8D
1988 E9 Hachback 1.6Gti
