Igen szépen lassan egyre több olajat enged át, de hírtelen ömlésrõl nem hiszem, hogy beszélhatünk. csak hónapról hónapra nagyobb olajfolt lesz alatta.
Anyué is ezt csinálta (meg még egyebet is, de az most nem lényeg), most tavasszal cseréltünk benne egy db szimmering kivételével minden tömítést, most persze az kezdett el szivárogni ).
De azért mostmár rendszeresen ellenõrizd az olajszintet, lehet, hogy eszegeti is nemcsak szivárog.
Ewing írta:Igen szépen lassan egyre több olajat enged át, de hírtelen ömlésrõl nem hiszem, hogy beszélhatünk. csak hónapról hónapra nagyobb olajfolt lesz alatta.
Anyué is ezt csinálta (meg még egyebet is, de az most nem lényeg), most tavasszal cseréltünk benne egy db szimmering kivételével minden tömítést, most persze az kezdett el szivárogni ).
De azért mostmár rendszeresen ellenõrizd az olajszintet, lehet, hogy eszegeti is nemcsak szivárog.
Ez megnyugtat. Akkor ráérek majd nyáron vele foglalkozni.
Tudtommal nem eszi az olajat. Havonta észreveszem, h hiányzik egy kevés, viszont ha egy nap alatt teszek meg >1000km-t, akkor nem változik a szint
Ne stresszel szerintem. Ennyi van nekem is nulla olajfogyasztással. Annyira minimális ez a szivárgás, hogy csak esztétikailag csúnya. Tanácsom ne sûrûn nézz oda.
Vissza kettõ, padló, vagy nagy gáz, kis kuplung.
No injektor No ABS No Computer No problem
kleingy írta:A felszínit (lakk sérülését) simán ki lehet polírozni (nekem van otthon a kissé gagyi Prevent, némi vattával vagy puha ronggyal sima ügy), az alapozósat pedig sztem nyugodtan hagyd úgy, amíg meg nem csináltatod (ködölés, újra fújás).
Ha nagyon zavar, vegyél márkakereskedésben ilyen körömlakkszerû kiszerelésben lévõ festéket (pontos színkód ott van a tûzfalon a fém plaketten) és javítsd át azzal. Nem nagy tétel egy ilyen javítófesték, viszont garantáltan színegyezõ.
Csak akkor van nagy gáz, ha fémig megy, mert ott a rozsdát el kell kerülni, tehát azonnal kezelni kell.
A táblát azt megtaláltam a tûzfalon , de melyik sor mondja meg nekem a színkódot ?
batyu írta:
A táblát azt megtaláltam a tûzfalon , de melyik sor mondja meg nekem a színkódot ?
Szerintem nálad is a tábla alsó sora lesz, ott is a az elsõ 3(?) karakter (nálam ez 205, Satin Black Metallic)
De itt találsz egy csodálatos leírást az alvázszámról: viewtopic.php?t=1126
1993 1,3 Corolla xli 16V hatchback volt, E11 Corolla kombi '98 volt
batyu írta:
A táblát azt megtaláltam a tûzfalon , de melyik sor mondja meg nekem a színkódot ?
Szerintem nálad is a tábla alsó sora lesz, ott is a az elsõ 3(?) karakter (nálam ez 205, Satin Black Metallic)
De itt találsz egy csodálatos leírást az alvázszámról: viewtopic.php?t=1126
Megtaláltam !! Köszönöm a segítséget neked is !! Meg a kimerítõ leírást is a szerzõnek !!
Következõ helyzet állt elõ: Adott a bnõnél egy (sajnos nem Toygli, de legalább japán) Nissan Micra 1998-as, full fapad. Ebbe szeretnék utólagosan egy szivar gyújtót beszerelni.
Hol csapoljam meg az áramot úgy, hogy a kulcs kivételével áramtalanítani lehessen. Van esetleg valamilyen gyárilag elõkészített helye, vagy gányolni kell? Egyéb tipp?
Attila írta:a gyújtás kapcsolónál vegyél le áramot egy biztivel megoldva!
amúgy nem kötelezõ dohányozni a kocsiban
Tehát lebontom a mûanyagot, kimérem a kulcs mögött, h hol mikor van áram azt had szóljon? Hány amperes biztosítékot ajánlatos használni?
Amúgy nem rákosítjuk magunkat, ülésfûtéshez kell majd a télen
hát ez esetben javaslom hogy szivargyújtó helyett kösd direktbe egy kapcsolóval és egy biztosítékkal minek a szivargyújtó??
ismerni kell a ülésfûtés paramétereit hogy tudd milyen biztosíték kell!