Autoreszelgetes

Technikai okfejtések, hasznos tippek, leírások. Önállóan megvalósítható kisebb-nagyobb szervizelések és átalakítások.
tibierdrol
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 267
Csatlakozott: 2009 aug. 05, 02:57 pm
Tartózkodási hely: Érd

Hozzászólás Szerző: tibierdrol »

Gyöngyi köszi megint a segítséget, nem te vagy a hunyó, jó eséllyel akármelyik másikkal is így jártam volna :wink:
Avatar
Csocsó
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 519
Csatlakozott: 2010 feb. 21, 10:46 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Csocsó »

Féltengely kenéséhez milyen zsírt ajánlotok?
Avatar
Attila
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2181
Csatlakozott: 2008 máj. 04, 10:12 am

Hozzászólás Szerző: Attila »

van direkt féltengely zsír!
AE92 GT-Z Liftback (Smallport MAP 4AGZE)
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Porvédõ gumikhoz sokszor csomagolnak is. De szerintem külön is lehet kapni. Ja és ne sajnáld! Bõven tunkolj be!
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
Csocsó
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 519
Csatlakozott: 2010 feb. 21, 10:46 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Csocsó »

Sajnos a 2300 forintos ócó gumihoz nem adtak :D
Amúgy feleslegessé is vált, mert vettem új (bontott) féltengelyt, amin hibátlan a gumi.
Avatar
batyu
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 31
Csatlakozott: 2010 ápr. 06, 01:24 pm
Tartózkodási hely: Dunaújváros

Hozzászólás Szerző: batyu »

Szakmai kérdésem lenne . Csal a kilométerórám , és a "Diagnostik" csatlakozón melyik két lábon lehetne rámérni computerére ? Egy olyat mondtak hogy talán a T1- T2 láb . Valaki tudott már így mérni ? Azért kérdezem így mert nincs hozzávaló csatlakozó és csak ez a két láb kell a méréshez .
E11 Sedan , 4A-FE / 110 LE
Avatar
batyu
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 31
Csatlakozott: 2010 ápr. 06, 01:24 pm
Tartózkodási hely: Dunaújváros

Karcolás :(

Hozzászólás Szerző: batyu »

:cry: És egy másirányú kérdés . Egy büdös kö..g megkarcolta a sárvédõtõl az elsõ ajtó közepéig az autót :cry: . Milyen " gyors " javítást tudtok ajánlani ? A TurtleWax nevû rúzsost láttam ami szimpatikus , de hátha tudtok mondani olcsóbbat .
E11 Sedan , 4A-FE / 110 LE
Avatar
kleingy
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 646
Csatlakozott: 2007 aug. 28, 01:03 pm
Tartózkodási hely: ÉRD, Törökbálint
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: kleingy »

Milyen mély a karc? Csak lakk, csak szín vagy alapozóig, esetleg fémig ment?
Kép

1999 liftback, 1.3 4E-FE
Avatar
batyu
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 31
Csatlakozott: 2010 ápr. 06, 01:24 pm
Tartózkodási hely: Dunaújváros

Hozzászólás Szerző: batyu »

kleingy írta:Milyen mély a karc? Csak lakk, csak szín vagy alapozóig, esetleg fémig ment?
Az elsõ sárvédõn az alapozóig látszik (kb. 40-cm ) , és utána "már csak" felszíni karc , de majd 1 méter hosszú az egész .
E11 Sedan , 4A-FE / 110 LE
Avatar
kleingy
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 646
Csatlakozott: 2007 aug. 28, 01:03 pm
Tartózkodási hely: ÉRD, Törökbálint
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: kleingy »

A felszínit (lakk sérülését) simán ki lehet polírozni (nekem van otthon a kissé gagyi Prevent, némi vattával vagy puha ronggyal sima ügy), az alapozósat pedig sztem nyugodtan hagyd úgy, amíg meg nem csináltatod (ködölés, újra fújás).

Ha nagyon zavar, vegyél márkakereskedésben ilyen körömlakkszerû kiszerelésben lévõ festéket (pontos színkód ott van a tûzfalon a fém plaketten) és javítsd át azzal. Nem nagy tétel egy ilyen javítófesték, viszont garantáltan színegyezõ.

Csak akkor van nagy gáz, ha fémig megy, mert ott a rozsdát el kell kerülni, tehát azonnal kezelni kell.
Kép

1999 liftback, 1.3 4E-FE
Avatar
batyu
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 31
Csatlakozott: 2010 ápr. 06, 01:24 pm
Tartózkodási hely: Dunaújváros

Hozzászólás Szerző: batyu »

kleingy írta:A felszínit (lakk sérülését) simán ki lehet polírozni (nekem van otthon a kissé gagyi Prevent, némi vattával vagy puha ronggyal sima ügy), az alapozósat pedig sztem nyugodtan hagyd úgy, amíg meg nem csináltatod (ködölés, újra fújás).

Ha nagyon zavar, vegyél márkakereskedésben ilyen körömlakkszerû kiszerelésben lévõ festéket (pontos színkód ott van a tûzfalon a fém plaketten) és javítsd át azzal. Nem nagy tétel egy ilyen javítófesték, viszont garantáltan színegyezõ.

Csak akkor van nagy gáz, ha fémig megy, mert ott a rozsdát el kell kerülni, tehát azonnal kezelni kell.
A színkódot megnézem , mert tegnap vettem egy színkóddal nem megegyezõ festéket , még jo hogy csak ( kipróbáltam ,max 2-cm en) . Viszont had kérdezzek/kérjek valamit !
Nincs-e meg neked véletlenül az autóhoz való kézikönyv , vagy valami kezelési útmutató ( esetleg magyar nyelvû ) . Természetesen kifizetném a másolatot !!
E11 Sedan , 4A-FE / 110 LE
Avatar
kleingy
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 646
Csatlakozott: 2007 aug. 28, 01:03 pm
Tartózkodási hely: ÉRD, Törökbálint
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: kleingy »

De, mindkettõ van.

A kezelési offline változatban, másolható, a szerelési pedig otthon van, írj egy püt vagy mélt légyszi (csak hogy el ne felejtsem), és este vagy legkésõbb holnap átdobom mélben vagy feltöltöm vhova. :)
Kép

1999 liftback, 1.3 4E-FE
Avatar
King082
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 6
Csatlakozott: 2010 ápr. 23, 04:07 pm
Tartózkodási hely: BUDAPEST

Corolla 1993 Liftback

Hozzászólás Szerző: King082 »

Sziasztok vettem egy corollát és az alapjárattal van a bajom,

1.3 16V

900 -1500 között ingadozik, ha üresben gurulok akkor olyan mintha decibelmérõ lenne, pirosnál meg néha 1200 néha 1500 FIX-en , kipufogó most lett GYÁRI-ra megcsinálva, motor olajcsere volt,

ha valaki tud valami ötletet azt megköszönném

Robi
Avatar
batyu
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 31
Csatlakozott: 2010 ápr. 06, 01:24 pm
Tartózkodási hely: Dunaújváros

Hozzászólás Szerző: batyu »

kleingy írta:De, mindkettõ van.

A kezelési offline változatban, másolható, a szerelési pedig otthon van, írj egy püt vagy mélt légyszi (csak hogy el ne felejtsem), és este vagy legkésõbb holnap átdobom mélben vagy feltöltöm vhova. :)
Küldtem privát üzenetet . Elõre is köszönöm !
E11 Sedan , 4A-FE / 110 LE
Avatar
dieselsuxx
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 266
Csatlakozott: 2010 ápr. 13, 07:50 pm
Tartózkodási hely: Velence
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: dieselsuxx »

Számotokra valószínûleg triviális kérdést teszek fel.
Vagy 2 évvel ezelõtt az olajteknõ tömítése eresztett és csöpögött a motor. A szerelõm pasztával körbekente és mondta, h a következõ olajcserénél lekapjuk az olajteknõt és cseréljük a tömítést.
Igen ám, de azóta magam cserélem az olajat és még mindig nem javítottam meg :?
Arra lettem figyelmes, h ha belenézek a motorba, baloldalt a szíjak melletti mûanyagon újabban olajfoltok vannak és nagyon lassan csökken az ölajszint továbbá picit csöpög.
Képeket pár perc múlva csatolok a posthoz.
Szerintetek ezt a teknõ tömítése, vagy esetleg fõtengely tömítése? Mekkora a valószínûsége, h hirtelen elfolyik az olaj?

Válaszokat elõre is köszi!
Válasz küldése