Üdv, rég voltam erre, azóta történt ez-az.
Érdekelne némi levegõszûrõ "tuning". Direktszûrõt érdemes-e bele rakni karburátoros ótóba, pláne hogy kettõ is kéne bele.
Elõre is köszi ha vki tud nekem tanácsot adni.
Levegõszûrõ
- Dáwidka
- Újonc

- Hozzászólások: 24
- Csatlakozott: 2008 júl. 12, 09:53 pm
- Tartózkodási hely: Heves megye, Gyöngyös
- Kapcsolat:
Levegõszûrõ
'81 Corolla Liftback 2-T 1.6
- DBandesz
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1126
- Csatlakozott: 2007 nov. 22, 10:36 am
- Tartózkodási hely: Szentes
Szia! Mindenképpen ér valamennyit, de nagy ugrásra ne számíts. Általánosságban egy direktszûrõ kb. 1-5% teljesítménynövekedést okoz. Azt azonban ne felejtsd el, hogy míg a befecskendezõs modellek "utánamennek" a többlet levegõnek, addig a karburátoros modelleket utána kell állítani. Ez valószínûleg többletfogyasztást fog eredményezni.
Még egy dolog: csak és kizárólag kiváló minõségû direktszûrõt vegyél, mint pl. K&N, Greddy, HKS. Drágább, de biztosabb szûrést ad. A tisztántartására jobban oda kell figyelni, mosni és olajozni kell. Olajnak én a Castrol Air Cleaner olaját használom. Nem a Corollához, a Hondához
Még egy dolog: csak és kizárólag kiváló minõségû direktszûrõt vegyél, mint pl. K&N, Greddy, HKS. Drágább, de biztosabb szûrést ad. A tisztántartására jobban oda kell figyelni, mosni és olajozni kell. Olajnak én a Castrol Air Cleaner olaját használom. Nem a Corollához, a Hondához
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Mivel a tied duplakarbis 4 torokkal (igen lehet irígykedni többiek
), ezért én mindenképpen tütesort és hengerenkénti kis légszürõket ajánlanék.
A teljesítmény növekedésben nem nagyon hiszek, vagyis csak minimálisan, de a hangja sokkal de sokkal szebb lesz
A tisztításra mindenképpen figyelj oda!!!

A teljesítmény növekedésben nem nagyon hiszek, vagyis csak minimálisan, de a hangja sokkal de sokkal szebb lesz
A tisztításra mindenképpen figyelj oda!!!

Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Lackó
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3459
- Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
- Autód gyártási éve: 2017
- Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Crossover
Szerény nyomott véleményem, hogy így önmagában egy baromság, parasztvakítás. Akkor persze jó, ha a hengerfejed meg van csinálva, pl olyan hegyes tengely, hogy 1500 alatt leáll a motor, és alapjáraton fel-
borul a kocsi, úgy billeg a motor benne, bõvített csatornák, polír......stb.
De csak úgy önmagában lóf@szt nem ér.Lesz persze jó kis szívóhang, és
majd "érzed az erõt" miatta........
borul a kocsi, úgy billeg a motor benne, bõvített csatornák, polír......stb.
De csak úgy önmagában lóf@szt nem ér.Lesz persze jó kis szívóhang, és
majd "érzed az erõt" miatta........