KLeroo írta:Volt bármilyen problémája nálad?Amire figyelnem kell, mert nagyon fontos a költségmentesség(egy fityinget se keljen szervízre költeni a kötelezõkön kívül)
Probléma?????........... Hát esküszöm most el kell gondolkodnom ezen!
Mikor elõször vittem mûszakira, akkor megbuktatták a (nem gyári) sportkipufogója miatt, "magas zajszint" - re hivatkozva! Gondoltam, nem tart semeddig kicserélni a végét. Viszont ezeknek a kipufogója csak 2 részre van osztva, tehát ami a végén kijön, az a kocsi feléig elmegy. Potom 30 ezerért vettem rá gyári kipufogót!

Megcsapta a pénztárcám kissé, de így legalább átengedték végre. Aztán 2007 telén menni akartam vele valahová, de meg sem nyikkant a motor, gyújtás viszont volt. Fogalmam nem volt hogy mi lehet a baj. Aztán felnyitottam a motorháztetõt, és a 4 gyújtókábelbõl 3 elvolt szakadva! Elõször valamelyik jó akarómra gyanakodtam, de semmi sérülés nem volt se a motorháztetõn, se az ajtón. Aztán megláttam ezt a cikket:
http://www.vezess.hu/ha_tanacsado/haszn ... yota/4101/
A tulajdonos utolsó mondatára hívnám fel a figyelmet!
Egyébként akkor már klubtag voltam, és kértem is a tagok segítségét:
viewtopic.php?t=703&start=0
Aztán végül fateromnak sikerült beszerezni egy munkatársától egy olyan kábelt ami ehhez kell, "összehegesztettük" az enyémmel, és azóta kiválóan szuperál!

Aztán vettem még hozzá 4 acélfelnit 2 téli gummával (2 db-t adott az elõzõ tulaj) 85-ért, de ez sem a hibajavítás része, inkább a biztonsági extráé!

Még annyit hogy tavaly decemberben kiégett a középkonzolom egy izzója, illetve az egyik lámpám helyzetjelzõje. De ez max. 500 ft-omba volt, a javítást meg én is megtudtam oldani.
Komolyan mondom nehezet kérdeztél! Több probléma egyszerûen most nem ugrik be! Ha sikerûl, értesítelek azon nyomban!
