Alapjárat ingadozás
- somag
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 177
- Csatlakozott: 2007 okt. 27, 11:24 am
- Tartózkodási hely: Budapest
Hát srácok...Ahogy elnézem ebből akkor szervíz lesz.Layosh írta:Ebben igazad van, mert pl mikor nekem Tibcsi diag módba rakta a computert (ugye két szál összeérintése a daig csatin) akkor rögtön 200 al lejebb ment. Ellenben továbbra is tartom, hogy nem gyújtás. Bár át kell nézni. Értem ezt kábelek, gyertya, akármi apróság is lehet.
Bár mivel csak akkor jelentkezik ez ha hideg a motor mert mikor megyek vele pár KM-t már tökéletes valószínűleg a hidegindító kütyü lehet.
No de hát ahoz sem értek, úgyhogy bebuktam a szitut.
Esetleg ha vki ért picit hozzá és esetleg vállalná, hogy Pest környékén vetne rá 1-2 futó pillantást annak nagyon tudnék örülni, mert szeptemberben menne a gép műszakira és akihez vinném az nem egy Corolla szaki.Legalább azt tudnám mit vegyek meg( alkatrészt ) addig, hogy ne akkor kelljen még kitalálgatni és rohangálni utána.
Re: alapjárat ingadozás
Nem tudom, de elég érdekes szerintem, hogy az 1.6 injektorral 99-115 LE-ig volt, meg karbival is ugyanezt tudja szinte.Mindegy ez nem lényeg, csak érdekesség!somag írta:Akkor mit nézzek?? 77KW 105LE.Robesz írta:szerintem a 105 LE-t is gondold át. (ne a forgalmiban lévő adatokat nézd)somag írta:Sziasztok,
Bocsi hogy lecsúsztam a nagy beszélgetésről, de nem volt netem.
Nagyon sokat írtatok, aminek a negyedét sem értem.![]()
Tanulok mint kisökör. Ma vagy holnap meló után tudom átnézni picit a gépet
a leírásaitok alapján. Persze ha találok vmit kiabálok.
Köszi a segítséget.
Az aláírást javítottam mert tényleg el volt szúrva. Bocsi.
??
Ami ettől fontosabb, hallasz sziszegést a motortérben?
- somag
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 177
- Csatlakozott: 2007 okt. 27, 11:24 am
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: alapjárat ingadozás
Sziszegést nem hallok, de ma mikor beindítottam a gépet olyan volt mintha egy vödörbe csurgatnánk valami folyadékot.
Ilyet sem hallottam még motortérből.
Mikor bemelegedett ez is megszűnt.
Ilyet sem hallottam még motortérből.
Mikor bemelegedett ez is megszűnt.
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Törteli Tibi, Kunfehértó!
Kicsit messze van, de biztos tud megoldást! Ha van alkatrésze, meg is csinálja! Keresd fel! Ő Corolla szaki
Kicsit messze van, de biztos tud megoldást! Ha van alkatrésze, meg is csinálja! Keresd fel! Ő Corolla szaki
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
Re: alapjárat ingadozás
akkor tényleg nézd meg, hogy van-e benne megfelelő mennyiségű hűtőfolyadék!Merthogy a termoviasznak is kell, hogy melegvízben legyen, ahhoz, hogy rendesen működjön. Szerintem meg is lesz az a hiba ezzel együtt!somag írta:Sziszegést nem hallok, de ma mikor beindítottam a gépet olyan volt mintha egy vödörbe csurgatnánk valami folyadékot.
Ilyet sem hallottam még motortérből.
Mikor bemelegedett ez is megszűnt.
- somag
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 177
- Csatlakozott: 2007 okt. 27, 11:24 am
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: alapjárat ingadozás
A hűtőfolyadék fullon van.Robesz írta:akkor tényleg nézd meg, hogy van-e benne megfelelő mennyiségű hűtőfolyadék!Merthogy a termoviasznak is kell, hogy melegvízben legyen, ahhoz, hogy rendesen működjön. Szerintem meg is lesz az a hiba ezzel együtt!somag írta:Sziszegést nem hallok, de ma mikor beindítottam a gépet olyan volt mintha egy vödörbe csurgatnánk valami folyadékot.
Ilyet sem hallottam még motortérből.
Mikor bemelegedett ez is megszűnt.
Rakjuk már tisztába végre, hogy ez egy karbis motor. (legalább is senki nem cáfolta). Ergo nincs benne semmi ilyesmi. Vákuumos, mondom még egyszer.Layosh írta:Igen a hűtővíz miatt is lehet simán. Ha a hidegindító, ill alapjárat szabályzó motor, az közel sem biztos hogy rossz, csak ki kell takarítani és spray el befújni. A würst vagy mi a neve. És lehet hogy full segít is.
Meg kell nézni, hogy vissza áll-e a folytószelep a helyére, illetve, ha emeli az alapjáratot akkor szemmel látható-e velemi. Húzza a "gázt", vagy csinál-e valamit, vagy bármit ilyenkor.
szervókormány van benne? szerintem az 1.6-ban illene lenni.
Annak módosított vákuumszelencéje van, kettő van egybe építve, hogy a kormányszervo alapjáraton való tekergetés esetén növelni tudja a fordulatot ezzel a szervo nyomását. Az egyéb funkció mellett természetesen.
- somag
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 177
- Csatlakozott: 2007 okt. 27, 11:24 am
- Tartózkodási hely: Budapest
Tudod Robesz a gond az, hogy annyi érzékem van a dologhoz mint sülthalnak élő agysejtje.Robesz írta:Rakjuk már tisztába végre, hogy ez egy karbis motor. (legalább is senki nem cáfolta). Ergo nincs benne semmi ilyesmi. Vákuumos, mondom még egyszer.Layosh írta:Igen a hűtővíz miatt is lehet simán. Ha a hidegindító, ill alapjárat szabályzó motor, az közel sem biztos hogy rossz, csak ki kell takarítani és spray el befújni. A würst vagy mi a neve. És lehet hogy full segít is.
Meg kell nézni, hogy vissza áll-e a folytószelep a helyére, illetve, ha emeli az alapjáratot akkor szemmel látható-e velemi. Húzza a "gázt", vagy csinál-e valamit, vagy bármit ilyenkor.
szervókormány van benne? szerintem az 1.6-ban illene lenni.
Annak módosított vákuumszelencéje van, kettő van egybe építve, hogy a kormányszervo alapjáraton való tekergetés esetén növelni tudja a fordulatot ezzel a szervo nyomását. Az egyéb funkció mellett természetesen.
Szóval, azt nem tudnám megmondani, hogy karbis-e de hogy nincs benne szervó az sztem tuti.
Nos, ez nem bűn, csak így azért nehéz "távsegítséget " adni.somag írta:Tudod Robesz a gond az, hogy annyi érzékem van a dologhoz mint sülthalnak élő agysejtje.Robesz írta:Rakjuk már tisztába végre, hogy ez egy karbis motor. (legalább is senki nem cáfolta). Ergo nincs benne semmi ilyesmi. Vákuumos, mondom még egyszer.Layosh írta:Igen a hűtővíz miatt is lehet simán. Ha a hidegindító, ill alapjárat szabályzó motor, az közel sem biztos hogy rossz, csak ki kell takarítani és spray el befújni. A würst vagy mi a neve. És lehet hogy full segít is.
Meg kell nézni, hogy vissza áll-e a folytószelep a helyére, illetve, ha emeli az alapjáratot akkor szemmel látható-e velemi. Húzza a "gázt", vagy csinál-e valamit, vagy bármit ilyenkor.
szervókormány van benne? szerintem az 1.6-ban illene lenni.
Annak módosított vákuumszelencéje van, kettő van egybe építve, hogy a kormányszervo alapjáraton való tekergetés esetén növelni tudja a fordulatot ezzel a szervo nyomását. Az egyéb funkció mellett természetesen.
Szóval, azt nem tudnám megmondani, hogy karbis-e de hogy nincs benne szervó az sztem tuti.
Esetleg egy fénykép a motor térről segítene a felszereltséget illetően, de szerintem ez így olyan, mint, ha az orvosnak megmondják hogy fáj a feje a betegnek, és várják tőle, hogy miért haldoklik.
Szal, így csak tippeket lehet adni, de ehhez -jól látod- kellene egy vevő oldal is.Így mit vársz tőlünk, mit csináljunk?
Tippeket elmondtuk, de isten igazából se te, se mi (akik csupán csak a további tapasztalatok miatt, és nem tagadom kicsit a sikerélmények miatt csináljuk a tanácsadást, agyalást) nem jutunk előrébb.
Nekem továbbra is az a kérdésem, hogy mit tegyünk? Én is kérdezetem egy halom dolgot, amire továbbra sem kaptam választ. Hűtővíz van benne? Ne csak a kiegyenlítő tartályt nézd, hanem le kell venni a hűtő tetején lévő sapkát, hogy ott áll-e a vízszint a sapka alatt közvetlenül. Ugyanis ha nagyon levegős akkor nem müködik a kiegyenlítő tartályból a kétirányú folyadék áram sem.
- somag
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 177
- Csatlakozott: 2007 okt. 27, 11:24 am
- Tartózkodási hely: Budapest
Alaphelyzetben a kérdésem csupán annyi volt, hogy egszerű-e a dolog.
pl amit Én is meg tudok csinálni vagy vigyem szervízbe. A válszaitok alapján, amit nagyon köszönök arra jutottam, hogy szervíz lesz belőle(ezt írtam is jópár hsz-el korábban).Még feltettem 1 olyan kérdést, hogy vki bele tudna-e pillantani Pest környékén.Ennyi.
Semmi többet nem vártam el.
Ezt is nagyon köszönöm.
ui.: A hűtőfolyadékról írtam, hogy fullon van igaz azt nem írtam, hogy bele is néztem a hűtőbe, hogy ezt megállapítsam.
pl amit Én is meg tudok csinálni vagy vigyem szervízbe. A válszaitok alapján, amit nagyon köszönök arra jutottam, hogy szervíz lesz belőle(ezt írtam is jópár hsz-el korábban).Még feltettem 1 olyan kérdést, hogy vki bele tudna-e pillantani Pest környékén.Ennyi.
Semmi többet nem vártam el.
Ezt is nagyon köszönöm.
ui.: A hűtőfolyadékról írtam, hogy fullon van igaz azt nem írtam, hogy bele is néztem a hűtőbe, hogy ezt megállapítsam.
Rendben!somag írta:Alaphelyzetben a kérdésem csupán annyi volt, hogy egszerű-e a dolog.
pl amit Én is meg tudok csinálni vagy vigyem szervízbe. A válszaitok alapján, amit nagyon köszönök arra jutottam, hogy szervíz lesz belőle(ezt írtam is jópár hsz-el korábban).Még feltettem 1 olyan kérdést, hogy vki bele tudna-e pillantani Pest környékén.Ennyi.
Semmi többet nem vártam el.
Ezt is nagyon köszönöm.
ui.: A hűtőfolyadékról írtam, hogy fullon van igaz azt nem írtam, hogy bele is néztem a hűtőbe, hogy ezt megállapítsam.
Azért sajnálom, hogy nem tudtunk többet segíteni!
- janospolgar969
- Újonc

- Hozzászólások: 18
- Csatlakozott: 2008 jan. 12, 07:49 pm
- Tartózkodási hely: Budapest VIII. Alföldi u.
- Kapcsolat:
Hello. Janospolgar969 4A-F karburátorralRobesz írta:ez sem így van egyértelműen.Layosh írta:OkééésMost mondom hogy én is így gondoltam ....
Nem hiszem, hogy a gyújtás csinálná ezt. Ha a gyújtás akkor inkább csak rángatna mint a hülye. Bár a fene tudja azoknál, hogy a vákuum vezérlésnél ki kivel van összefüggésben.
Nekem elég volt a 2E-E nél rájönni, hogy ki kivel beszél ott.
Gyönyörűen lehet emelni, süllyeszeteni az alpjárati fordulatot az előgyújtás változtatásával.
Sőt vannak olyan típusok, ahol a fordulatszámkiegyenlítést kifejezetten ezzel állítják utána!
Nekem is ezt teszi már két éve télen nyáron. 600-2000-ig változik. Télen van hogy felmegy 2000-re is. Ebből gondoltm hogy a hideg indítója sen tökéletes. Amikorbemelegszik a motor akkor csak lefelé esik le 600-700-ig, de találomra. Ez zavar mert egyébként szép egyenletesen jár a motor-ti dícsértétek meg Királyréten, hogy mennyire szépen jár a motor. Valószínű nálam is az a kopás lehet amit Matyi írt.
Nekem most gyújtókábelköteget kellett cserélnem mert újra átégett több helyen. Ez is befolyásolja a lambda értéket, mert ez is rossz volt. Majdnem szondát cseréltem, de a szerelö rájött hogy újra az átégések voltak a problámák. Pár éve már cseréltem kábeleket, de bontóból. Egyébként csodás szerkezet mert így is ment.
ÜDV nektek JÁNOS
- Dáwidka
- Újonc

- Hozzászólások: 24
- Csatlakozott: 2008 júl. 12, 09:53 pm
- Tartózkodási hely: Heves megye, Gyöngyös
- Kapcsolat:
Üdv
Nekem is olyan gondom lenne, hogy az alapjárat hideg motornál, fél perc járatás után ha visszatolom a szivatót, akko szépen ketyeg 800-on. De ha melegszik a motor egyre nehezebben esik vissza 1500-ról, és akkor is 1000-1100 környékére, de ma már 1400-1500-nál sem akart nagyon lejjebb menni. 1.6-os két karbis. Nemtom mi lehet a baja, sőt néha olyat is csinál, hogy felmegy 1100-ra leeseik hirtelen 800-ra, majd megint felugrik 1100-re és igy tovább....Mi lehet a baja? olvasgattam az előzőeket, de nemnagyon jöttem rá h az enyémnek mi baja lehet
Nekem is olyan gondom lenne, hogy az alapjárat hideg motornál, fél perc járatás után ha visszatolom a szivatót, akko szépen ketyeg 800-on. De ha melegszik a motor egyre nehezebben esik vissza 1500-ról, és akkor is 1000-1100 környékére, de ma már 1400-1500-nál sem akart nagyon lejjebb menni. 1.6-os két karbis. Nemtom mi lehet a baja, sőt néha olyat is csinál, hogy felmegy 1100-ra leeseik hirtelen 800-ra, majd megint felugrik 1100-re és igy tovább....Mi lehet a baja? olvasgattam az előzőeket, de nemnagyon jöttem rá h az enyémnek mi baja lehet
'81 Corolla Liftback 2-T 1.6

