Azt nézted már, hogy minden üzemanyag szinten csinálja? Pl teli tanknál, féltanknál, vagy közel üresnél is? Mert ha csak egy bizonyos tartományban, akkor a szint jeladóra gondolnék. Szvsz azzal lesz a gond. Nem gondolnám, hogy a műszer hibája.Jorn írta:Találkoztatok már olyannal, hogy az üzemanyagszint-jelző mutató ugrál, álló, de járó motorú autónál is ?
Kb. másodpercenként picit (tized osztásnyit) fel, le, véletlenszerűen...
Autoreszelgetes
- Lackó
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3459
- Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
- Autód gyártási éve: 2017
- Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Crossover
Re: Autoreszelgetes
- Jorn
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Autoreszelgetes
Most tele tanknál vettem észre először, majd figyelem folyamatosan, ahogy fogy a benya, köszi 
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
Re: Autoreszelgetes
Sziasztok. Múlt héten kigyulladt az engine check lámpám P0134-P0135 hibával. Elvileg a lambda szondával van gond. Kb 5 éve már cseréltem egy univerzális Ngk/Ntk-ra, gondoltam most is utánanézek mit lehetne reális áron venni hozzá. Amit a neten találtam az a 0258986507 Bosch számú univerzális szonda (10e ft. környékén), viszont ezt ahány helyen árulják annyi különböző infó van róla. Van ahol diagnosztizáló, van ahol szabályzó, van ahol mindkettő. Ezen kívül különböző képek vannak róla, különböző toldó csatlakozókkal. Érdemes szerintetek ezt megvenni, vagy tudtok esetleg ajánlani megfizethető áron valamit?
Corolla 1.4 vvti 2000 (E11, ZZE111)
Corolla 1.4 vvti 2000 (E11, ZZE111)
2000 Corolla 1.4 vvti
- Jorn
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Autoreszelgetes
A gyártók (NTK, Denso, Bosch) saját katalógusait érdemes nézni, mert a webshopokban tényleg nagy kavarodás van.
A sajátomba Densot raktam, az a gyári is. Persze univerzálisat vettem, nem a csatlakozósat, mert az több mint dupla áron ment volna. Adtak hozzá mindent, tömítés, krimpelő hüvelyek és leírás. Egy krimpelő fogó és hőlégfúvó kellett csak a beszereléshez, meg némi plusz zsugorcső, a biztonság kedvéért tettem rá.
Mielőtt cseréled, azért nézz rá a csatlakozóra. Az is lehet, hogy csak a krimpelés engedte el magát, vagy bármilyen szakadás, ami javítható. A fűtő lábak között is kell tudni mérni valamilyen alacsony ellenállást, szakadás nem lehet.
Bosch cuccokat ha lehet, én elkerülöm.
A sajátomba Densot raktam, az a gyári is. Persze univerzálisat vettem, nem a csatlakozósat, mert az több mint dupla áron ment volna. Adtak hozzá mindent, tömítés, krimpelő hüvelyek és leírás. Egy krimpelő fogó és hőlégfúvó kellett csak a beszereléshez, meg némi plusz zsugorcső, a biztonság kedvéért tettem rá.
Mielőtt cseréled, azért nézz rá a csatlakozóra. Az is lehet, hogy csak a krimpelés engedte el magát, vagy bármilyen szakadás, ami javítható. A fűtő lábak között is kell tudni mérni valamilyen alacsony ellenállást, szakadás nem lehet.
Bosch cuccokat ha lehet, én elkerülöm.
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
- Jorn
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Autoreszelgetes
Szerintetek mitől lehet, hogy míg a liftbackben az ablakmosó folyadék állandó készenlétben van - meghúzom a kart magam felé, azonnal spriccel, és csak utána indulnak be a lapátok - addig a sedanban csak akkor indul meg a folyadék spriccelés, amikor már visszafelé jön az ablaktörlő lapát... így odafelé szárazon töröl, kopik is lapát tőle... mintha visszafolyna a fúvókáktól a tartályba egy idő után...
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
- pézsé
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 441
- Csatlakozott: 2013 dec. 10, 10:57 pm
- Autód gyártási éve: 1999
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Autoreszelgetes
Lehet meg is válaszoltad a kérdéstJorn írta:mintha visszafolyna a fúvókáktól a tartályba egy idő után...
Amúgy nekem is hamarabb spriccel mint töröl. Ha röviddel utána újból próbálod akkor is üres a rendszer? Lehet van egy kis szelep valahol és ki kell pucolni.
- Jorn
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Autoreszelgetes
Röviddel utána jó, aztán megint késik a folyadék...
Egyszer már kilyukadt a gumicső, megnézem, lehet hogy megint ereszt...
Egyszer már kilyukadt a gumicső, megnézem, lehet hogy megint ereszt...
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
- Jorn
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Autoreszelgetes
Sziasztok,
mivel lehetne pótolni az ajtók élére, illetve hátsó sárvédőívre gyárilag feltett vastag "matricákat" ?
Gondolom, élvédő szerepe van, illetve kavicsfelverődés ellen véd...
mivel lehetne pótolni az ajtók élére, illetve hátsó sárvédőívre gyárilag feltett vastag "matricákat" ?
Gondolom, élvédő szerepe van, illetve kavicsfelverődés ellen véd...
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
- pézsé
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 441
- Csatlakozott: 2013 dec. 10, 10:57 pm
- Autód gyártási éve: 1999
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Autoreszelgetes
Érdemes megkeresni egy fóliázó céget akik hirdetőtáblákat, kocsikra logokat, reklámokat készítenek és feltenni nekik a kérdést.
Mifelénk 3M fóliákat pakolásznak a kavicsok ellen.
Mifelénk 3M fóliákat pakolásznak a kavicsok ellen.
- Jorn
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Autoreszelgetes
Jó ötlet, köszi 
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Autoreszelgetes
Lehet rendelni gyáriban is.
Én megvettem őket az E9-re, de biztos olcsóbb hulladék fóliából kivágni 3M-ből. Sima áttetsző, vastag matrica, a lényeg, hogy UV álló legyen, hogy ne sárguljon csúnyán.
Én megvettem őket az E9-re, de biztos olcsóbb hulladék fóliából kivágni 3M-ből. Sima áttetsző, vastag matrica, a lényeg, hogy UV álló legyen, hogy ne sárguljon csúnyán.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Jorn
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Autoreszelgetes
Sziasztok,
észrevettem, hogy az egyik féktárcsám felülete nem teljesen sima, hanem van benne két mélyebb (körömmel is érezhető) körkörös sáv. Mintha két ponton jobban belevágna, belekarcolna a tárcsába a betét.
Tényleg olyan vékony sávokról van szó, mintha egy hanglemezbe vágott volna bele a tűje két ponton.
Nincsenek elkopva se a betétek, se a tárcsa, és a fék is jól fog, nem sikít.
Lehet, hogy az érintett betét anyaga nem homogén, és vannak olyan részei, ahol keményebb, és belekarcol a tárcsába ?
észrevettem, hogy az egyik féktárcsám felülete nem teljesen sima, hanem van benne két mélyebb (körömmel is érezhető) körkörös sáv. Mintha két ponton jobban belevágna, belekarcolna a tárcsába a betét.
Tényleg olyan vékony sávokról van szó, mintha egy hanglemezbe vágott volna bele a tűje két ponton.
Nincsenek elkopva se a betétek, se a tárcsa, és a fék is jól fog, nem sikít.
Lehet, hogy az érintett betét anyaga nem homogén, és vannak olyan részei, ahol keményebb, és belekarcol a tárcsába ?
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Autoreszelgetes
Apró kavics nem okozhatta? Kizárt, hogy a fékbetét anyaga ne legyen homogén. Gondolj bele!Jorn írta:Sziasztok,
észrevettem, hogy az egyik féktárcsám felülete nem teljesen sima, hanem van benne két mélyebb (körömmel is érezhető) körkörös sáv. Mintha két ponton jobban belevágna, belekarcolna a tárcsába a betét.
Tényleg olyan vékony sávokról van szó, mintha egy hanglemezbe vágott volna bele a tűje két ponton.
Nincsenek elkopva se a betétek, se a tárcsa, és a fék is jól fog, nem sikít.
Lehet, hogy az érintett betét anyaga nem homogén, és vannak olyan részei, ahol keményebb, és belekarcol a tárcsába ?
Amúgy az a biztos ha kiveszed a betétet és megvizsgálod.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Jorn
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Autoreszelgetes
Igen, hétvégén szétszedem.
Közben utánaolvastam, egy bizonyos szintig normális, elfogadható a jelenség. Kb. 0.5mm mélységig, azt írták. Akkora nincs a barázda, az biztos.
De zavar, mert a másik oldal meg teljesen jó, sima
Amúgy kb. a fékbetétek fülecskéivel esik egybe a két csík.
Majd kiderül hamarosan.
Közben utánaolvastam, egy bizonyos szintig normális, elfogadható a jelenség. Kb. 0.5mm mélységig, azt írták. Akkora nincs a barázda, az biztos.
De zavar, mert a másik oldal meg teljesen jó, sima
Amúgy kb. a fékbetétek fülecskéivel esik egybe a két csík.
Majd kiderül hamarosan.
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
- Frool
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1626
- Csatlakozott: 2007 ápr. 18, 05:17 pm
- Tartózkodási hely: Nagykáta, BP.IX., Pécel
Re: Autoreszelgetes
Jorn írta:Sziasztok,
mivel lehetne pótolni az ajtók élére, illetve hátsó sárvédőívre gyárilag feltett vastag "matricákat" ?
Gondolom, élvédő szerepe van, illetve kavicsfelverődés ellen véd...
Ezt találtam, esetleg egy próbát megérhet...
Személyes tapasztalatom nincs a termékkel kapcsolatban.
http://www.tesa.hu/consumer/6555714,c.html
CCH vezetőségi tag
Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
