Köszönöm az infókat! Gyári 6 hangszórós az enyém. Az oszlopban lévõ csipogókkal nincs bajom, csak az ajtóban lévõ gyáriakat cserélném.Jorn írta:
Érdemes komponens szettben is gondolkozni, tehát ajtóba mélyközép, A oszlopra csipogó.
E11 - (1997-2002)
-
zsocacorolla
- Újonc

- Hozzászólások: 6
- Csatlakozott: 2013 szept. 18, 08:54 pm
Re: Gári hangszóró
- PiciPeti
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1538
- Csatlakozott: 2011 jan. 13, 12:45 am
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Ha marad a gyári fejegység, akkor NE cseréld. Nem lesz jobb, sõt. A gyári papírhangszórók nagyon érzékenyek, könnyen meghajtja az a 10-12W ami kijön a fejegységbõl.
Ha kicseréled egy aftermarket hangszóróra akkor egyrészt halkabb lesz, másrészt kevésbé dinamikus. (nagyobb lengõ tömeg, nagyobb csévetest, stb... Ezek kellenek hogy terhelhetõ legyen egy hangszóró. )
Ha semmit nem változtatsz, akkor én a helyedben bontóból vennék gyári hangszórót. (Már ha valami sérülés/hiba miatt cserélnéd)
Mi célja lenne a cserének amúgy?
Folytassuk a hifis topicban...
Ha kicseréled egy aftermarket hangszóróra akkor egyrészt halkabb lesz, másrészt kevésbé dinamikus. (nagyobb lengõ tömeg, nagyobb csévetest, stb... Ezek kellenek hogy terhelhetõ legyen egy hangszóró. )
Ha semmit nem változtatsz, akkor én a helyedben bontóból vennék gyári hangszórót. (Már ha valami sérülés/hiba miatt cserélnéd)
Mi célja lenne a cserének amúgy?
Folytassuk a hifis topicban...
'00 E11 4E-FE Harmony-Millenium
'07 E12 D-4D, Linea Luna
'07 E12 D-4D, Linea Luna
-
zsocacorolla
- Újonc

- Hozzászólások: 6
- Csatlakozott: 2013 szept. 18, 08:54 pm
- Jorn
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Biztosan ez a valós ? (a mutatónak ne nagyon higyjSkumi írta:Sziasztok!
Lenne egy elég égetõ problémám, illetõleg csak egy kérdés. De részemrõl aggodalmat kelt.
Az alapjáratom, iszonyú alacsonynak tûnik, 500-600 (igen száz) között mozog meleg motornál.
De a mai nap, szinte rekordot döntött, 200-400-al... Probléma ez? Javítandó?
(Nem biztos, hogy segít, de talán kipróbálhatnál egy injektor- és szeleptisztító löttyöt, mielõtt komolyabb szerelésre kerülne sor... )
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
- atty10
- Újonc

- Hozzászólások: 2
- Csatlakozott: 2013 okt. 31, 10:51 pm
- Tartózkodási hely: Baranya-Nagynyárád
- Kapcsolat:
Sziasztok.
Új vagyok a fórumon mert eddig nem volt Corollám
. A fórumot tudatosan találtam meg, beütöttem a googléba és mindjárt idevezetett. Egy hete tulajdonosa vagyok egy piros 2000 évjáratú, 14-es, Linea terra milleniumnak. Az autó nagyon tetszik kívülrõl és belülrõl is.



Új vagyok a fórumon mert eddig nem volt Corollám



00 E11 4E-FE Linea-Terra-Millenium Sedan
- Jorn
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Liftbackesek, gondolom nektek is elõfordult már, hogy nagyobb sebességnél, kanyarban "kitör" az autó hátulja ?
Mit lehetne tenni ez ellen ? Esetleg új, hátsó lengéscsillapítók ?
Mit lehetne tenni ez ellen ? Esetleg új, hátsó lengéscsillapítók ?
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Lassabban kell menni. Komolyan mondom, hogy nincs más alternatíva. Ennek a lóbogár formának ez a hátulütõje. Könnyû a segge, terhelésváltásra meg is tud indulni és akkor könnyen utassá válhatsz a saját autódban. Ráadásul a kerékjárati ívek is tudnak bizonyos sebesség felett felhajtóerõt termelni, ez okoz némi idegességet, bizonytalan viselkedést pl. autópályán hosszú kanyarokban. A hátsó spoiler nem tudom mennyit segíthet, nekem sose volt.Jorn írta:Liftbackesek, gondolom nektek is elõfordult már, hogy nagyobb sebességnél, kanyarban "kitör" az autó hátulja ?
Mit lehetne tenni ez ellen ? Esetleg új, hátsó lengéscsillapítók ?
Amúgy meg barom érdekes, hogy a hungaroringen a Mansell kanyarban egész jó 115-120 km/h-s kanyarsebességet lehetett vele elérni és azt minden bizonytalanság nélkül vette. Mondjuk nem a gyári méretû gumival.
Egy szó mint száz, az E11 liftback gyenge pontjai közé sorolhatók a hosszú gyors kanyarok és a hirtelen terhelésváltásra való kiszámíthatatlan reakció.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Milyen a hátsó futómûvetek? Csatolt, egymástól független lengõkaros, vagy fix hátsó híd?bubidisc írta:Lassabban kell menni. Komolyan mondom, hogy nincs más alternatíva. Ennek a lóbogár formának ez a hátulütõje. Könnyû a segge, terhelésváltásra meg is tud indulni és akkor könnyen utassá válhatsz a saját autódban. Ráadásul a kerékjárati ívek is tudnak bizonyos sebesség felett felhajtóerõt termelni, ez okoz némi idegességet, bizonytalan viselkedést pl. autópályán hosszú kanyarokban. A hátsó spoiler nem tudom mennyit segíthet, nekem sose volt.Jorn írta:Liftbackesek, gondolom nektek is elõfordult már, hogy nagyobb sebességnél, kanyarban "kitör" az autó hátulja ?
Mit lehetne tenni ez ellen ? Esetleg új, hátsó lengéscsillapítók ?
Amúgy meg barom érdekes, hogy a hungaroringen a Mansell kanyarban egész jó 115-120 km/h-s kanyarsebességet lehetett vele elérni és azt minden bizonytalanság nélkül vette. Mondjuk nem a gyári méretû gumival.
Egy szó mint száz, az E11 liftback gyenge pontjai közé sorolhatók a hosszú gyors kanyarok és a hirtelen terhelésváltásra való kiszámíthatatlan reakció.
Ha kezd kitörni a feneke olyan esetekben is, amely esetekben korábban nem, az jele lehet a lengéscsillapító elgyengülésének is (elpattog a rugó erõ miatt, miközben a csillapítás már nincsen, vagy csak nagyon gyenge). Érdemes megnézetni a lengéscsillapítók állapotát.
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6