E11 - (1997-2002)

Karosszéria variánsok, motorfajták, egyéb típusok. Toyotainkról szakmai beszélgetések, tudnivalók, érdekességek...
zsocacorolla
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 6
Csatlakozott: 2013 szept. 18, 08:54 pm

Re: Gári hangszóró

Hozzászólás Szerző: zsocacorolla »

Jorn írta:
Érdemes komponens szettben is gondolkozni, tehát ajtóba mélyközép, A oszlopra csipogó.
Köszönöm az infókat! Gyári 6 hangszórós az enyém. Az oszlopban lévõ csipogókkal nincs bajom, csak az ajtóban lévõ gyáriakat cserélném.
Avatar
PiciPeti
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1538
Csatlakozott: 2011 jan. 13, 12:45 am
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Hozzászólás Szerző: PiciPeti »

Ha marad a gyári fejegység, akkor NE cseréld. Nem lesz jobb, sõt. A gyári papírhangszórók nagyon érzékenyek, könnyen meghajtja az a 10-12W ami kijön a fejegységbõl.
Ha kicseréled egy aftermarket hangszóróra akkor egyrészt halkabb lesz, másrészt kevésbé dinamikus. (nagyobb lengõ tömeg, nagyobb csévetest, stb... Ezek kellenek hogy terhelhetõ legyen egy hangszóró. )

Ha semmit nem változtatsz, akkor én a helyedben bontóból vennék gyári hangszórót. (Már ha valami sérülés/hiba miatt cserélnéd)

Mi célja lenne a cserének amúgy?
Folytassuk a hifis topicban... :roll:
'00 E11 4E-FE Harmony-Millenium
'07 E12 D-4D, Linea Luna
zsocacorolla
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 6
Csatlakozott: 2013 szept. 18, 08:54 pm

Hozzászólás Szerző: zsocacorolla »

PiciPeti írta: Folytassuk a hifis topicban... :roll:
Tudsz hozzá linket adni, mert nem találom...
Avatar
PiciPeti
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1538
Csatlakozott: 2011 jan. 13, 12:45 am
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Hozzászólás Szerző: PiciPeti »

Ehun-e: Hifis topic :wink:
'00 E11 4E-FE Harmony-Millenium
'07 E12 D-4D, Linea Luna
Skumi
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 11
Csatlakozott: 2013 okt. 21, 01:41 pm

Hozzászólás Szerző: Skumi »

Sziasztok!

Lenne egy elég égetõ problémám, illetõleg csak egy kérdés. De részemrõl aggodalmat kelt.
Az alapjáratom, iszonyú alacsonynak tûnik, 500-600 (igen száz) között mozog meleg motornál.
De a mai nap, szinte rekordot döntött, 200-400-al... Probléma ez? Javítandó?
Avatar
PiciPeti
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1538
Csatlakozott: 2011 jan. 13, 12:45 am
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Hozzászólás Szerző: PiciPeti »

Ki kell pucolni a pillangószelep házát. Ha visszaolvasol megtalálod, hogyan érdemes.
'00 E11 4E-FE Harmony-Millenium
'07 E12 D-4D, Linea Luna
Avatar
bepi81
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2524
Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
Autód gyártási éve: 2007
Autód típusa (és generációja): Verso
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: MPV
Tartózkodási hely: Békéscsaba

Hozzászólás Szerző: bepi81 »

Nem tudom pontosan a motor típusát a kollégának, de az 1,4 vvt-i motoroknak 620 rpm a gyári alapjárata.
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
Avatar
Jorn
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1354
Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
Autód gyártási éve: 1998
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Terra
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tatabánya

Hozzászólás Szerző: Jorn »

Skumi írta:Sziasztok!

Lenne egy elég égetõ problémám, illetõleg csak egy kérdés. De részemrõl aggodalmat kelt.
Az alapjáratom, iszonyú alacsonynak tûnik, 500-600 (igen száz) között mozog meleg motornál.
De a mai nap, szinte rekordot döntött, 200-400-al... Probléma ez? Javítandó?
Biztosan ez a valós ? (a mutatónak ne nagyon higyj :)

(Nem biztos, hogy segít, de talán kipróbálhatnál egy injektor- és szeleptisztító löttyöt, mielõtt komolyabb szerelésre kerülne sor... )
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
Skumi
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 11
Csatlakozott: 2013 okt. 21, 01:41 pm

Hozzászólás Szerző: Skumi »

Való igaz. Csal a mutató, de tény alacsony volt a fordulatszám. Ki kellett takarítani csak. Helyreállt a rend!
Köszönöm a tippet!
Avatar
atty10
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2013 okt. 31, 10:51 pm
Tartózkodási hely: Baranya-Nagynyárád
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: atty10 »

Sziasztok.
Új vagyok a fórumon mert eddig nem volt Corollám :) . A fórumot tudatosan találtam meg, beütöttem a googléba és mindjárt idevezetett. Egy hete tulajdonosa vagyok egy piros 2000 évjáratú, 14-es, Linea terra milleniumnak. Az autó nagyon tetszik kívülrõl és belülrõl is.


Kép
Kép
Kép
00 E11 4E-FE Linea-Terra-Millenium Sedan
Avatar
Jorn
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1354
Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
Autód gyártási éve: 1998
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Terra
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tatabánya

Hozzászólás Szerző: Jorn »

Szép ez a piros béka :)
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
Avatar
Jorn
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1354
Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
Autód gyártási éve: 1998
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Terra
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tatabánya

Hozzászólás Szerző: Jorn »

Liftbackesek, gondolom nektek is elõfordult már, hogy nagyobb sebességnél, kanyarban "kitör" az autó hátulja ?

Mit lehetne tenni ez ellen ? Esetleg új, hátsó lengéscsillapítók ?
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
Avatar
PiciPeti
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1538
Csatlakozott: 2011 jan. 13, 12:45 am
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Hozzászólás Szerző: PiciPeti »

Súly a csomagtartóba. Viccesen hangzik, de ~50kg-al a csomiban SOKKAL stabilabb az autó. Pl cementes zsák... :lol:

Amúgy egy jó gumi-lengéscsillapító párosnál nincs jobb. De szerintem új korában se volt az a pióca típus. :D
'00 E11 4E-FE Harmony-Millenium
'07 E12 D-4D, Linea Luna
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

Jorn írta:Liftbackesek, gondolom nektek is elõfordult már, hogy nagyobb sebességnél, kanyarban "kitör" az autó hátulja ?

Mit lehetne tenni ez ellen ? Esetleg új, hátsó lengéscsillapítók ?
Lassabban kell menni. Komolyan mondom, hogy nincs más alternatíva. Ennek a lóbogár formának ez a hátulütõje. Könnyû a segge, terhelésváltásra meg is tud indulni és akkor könnyen utassá válhatsz a saját autódban. Ráadásul a kerékjárati ívek is tudnak bizonyos sebesség felett felhajtóerõt termelni, ez okoz némi idegességet, bizonytalan viselkedést pl. autópályán hosszú kanyarokban. A hátsó spoiler nem tudom mennyit segíthet, nekem sose volt.
Amúgy meg barom érdekes, hogy a hungaroringen a Mansell kanyarban egész jó 115-120 km/h-s kanyarsebességet lehetett vele elérni és azt minden bizonytalanság nélkül vette. Mondjuk nem a gyári méretû gumival.
Egy szó mint száz, az E11 liftback gyenge pontjai közé sorolhatók a hosszú gyors kanyarok és a hirtelen terhelésváltásra való kiszámíthatatlan reakció.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Avatar
Bruce E9
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1836
Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tiszaújváros

Hozzászólás Szerző: Bruce E9 »

bubidisc írta:
Jorn írta:Liftbackesek, gondolom nektek is elõfordult már, hogy nagyobb sebességnél, kanyarban "kitör" az autó hátulja ?

Mit lehetne tenni ez ellen ? Esetleg új, hátsó lengéscsillapítók ?
Lassabban kell menni. Komolyan mondom, hogy nincs más alternatíva. Ennek a lóbogár formának ez a hátulütõje. Könnyû a segge, terhelésváltásra meg is tud indulni és akkor könnyen utassá válhatsz a saját autódban. Ráadásul a kerékjárati ívek is tudnak bizonyos sebesség felett felhajtóerõt termelni, ez okoz némi idegességet, bizonytalan viselkedést pl. autópályán hosszú kanyarokban. A hátsó spoiler nem tudom mennyit segíthet, nekem sose volt.
Amúgy meg barom érdekes, hogy a hungaroringen a Mansell kanyarban egész jó 115-120 km/h-s kanyarsebességet lehetett vele elérni és azt minden bizonytalanság nélkül vette. Mondjuk nem a gyári méretû gumival.
Egy szó mint száz, az E11 liftback gyenge pontjai közé sorolhatók a hosszú gyors kanyarok és a hirtelen terhelésváltásra való kiszámíthatatlan reakció.
Milyen a hátsó futómûvetek? Csatolt, egymástól független lengõkaros, vagy fix hátsó híd?

Ha kezd kitörni a feneke olyan esetekben is, amely esetekben korábban nem, az jele lehet a lengéscsillapító elgyengülésének is (elpattog a rugó erõ miatt, miközben a csillapítás már nincsen, vagy csak nagyon gyenge). Érdemes megnézetni a lengéscsillapítók állapotát.
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Válasz küldése