Tuti, hogy át van fújva, de akkoris csinálnék pár képet róla. Nekem bejön így az eleje! Nagyon markáns.
Csocsó! Fénykép, vagy, hogy hol állt?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki) TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki) KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki) KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Elképzelhetõ, hogy az én 1992-es E9 Corollám tanksapkáján nem teljesen ok a szelep (ha van ilyen)?
Ugyanis többször feltûnt, hogy tankolásnál mikor leveszem a tanksapkát érezhetõ az ottani vákuum rendesen mert sok levegõt beszív a tank érezhetõen.
Esetleg ettõl lehet az, hogy viszonylag lomhán gyorsul az autó mert pl. az AC pumpa nem tud a tankban lévõ nagy vákuum miatt megfelelõ mennyiségû benzint szívni?
Bocs ha hülyeséget kérdezek, de nem vagyok mindenben otthon a Corollámmal kapcsolatban.
Köszi az infót, akkor már nem aggodalmaskodok emiatt..
Már csak az évvégi vizsgáztatást kell megúsznom, mert hát egy ilyen korú autónál tuti megint szívatni akarnak majd, hogy minél többet lehúzhassanak rólam..
Esetleg ha valakinek van hasonló korú autóval tapasztalata az idei szigorított vizsgánál, hogy miként lehet megúszni a megszívatást azt szívesen venném..
iridium írta:Köszi az infót, akkor már nem aggodalmaskodok emiatt..
Már csak az évvégi vizsgáztatást kell megúsznom, mert hát egy ilyen korú autónál tuti megint szívatni akarnak majd, hogy minél többet lehúzhassanak rólam..
Esetleg ha valakinek van hasonló korú autóval tapasztalata az idei szigorított vizsgánál, hogy miként lehet megúszni a megszívatást azt szívesen venném..
Köszi
A megszivatás ellen a legjobb megoldás, az auto folyamatos karbantartása, hiszen szerintem megérdemli
Ezen kívül én nem érezném magam, és a családomat biztonságban olyan autóban, ami nem menne át a mûszakin
Bocss ha kicsit szigorúan hangzott, de velem még sosem "szívóztak"
Fékek, lámpák, futómû Ok , Láthetóan nem rozsdás, és megköszönték,
matrica felragaszt és hali.
Csak az az igazán bátor, aki be meri venni a hashajtóra az altatót!
1988 E9 Liftback 1.8D
1988 E9 Hachback 1.6Gti
iridium írta:Köszi az infót, akkor már nem aggodalmaskodok emiatt..
Már csak az évvégi vizsgáztatást kell megúsznom, mert hát egy ilyen korú autónál tuti megint szívatni akarnak majd, hogy minél többet lehúzhassanak rólam..
Esetleg ha valakinek van hasonló korú autóval tapasztalata az idei szigorított vizsgánál, hogy miként lehet megúszni a megszívatást azt szívesen venném..
Köszi
A megszivatás ellen a legjobb megoldás, az auto folyamatos karbantartása, hiszen szerintem megérdemli
Ezen kívül én nem érezném magam, és a családomat biztonságban olyan autóban, ami nem menne át a mûszakin
Bocss ha kicsit szigorúan hangzott, de velem még sosem "szívóztak"
Fékek, lámpák, futómû Ok , Láthetóan nem rozsdás, és megköszönték,
matrica felragaszt és hali.
Ezzel én is teljesen egyetértek, ilyen részekkel sosem volt gond az autómnál..
Viszont a "Láthatóan nem rozsdás" itt már lehet gond, mert az elsõ kerekek feletti rész és a szélvédõ körül már egyre nehezebb eltüntettni egy ilyen nem garázsban tartott kocsinál
Fõleg ez aggaszt, mert nem szívesen válnék meg az autómtól azért mert ezekbe a részekbe belekötnek és nem engedik át, pedig már jó pár rész fel lett újjítva, de idén nem lesz száz ezer az elemek cseréjére vagy javítására stb..
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki) TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki) KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki) KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)