Oldal: 39 / 143
Re: hosszú féltengely
Elküldve: 2010 márc. 13, 03:57 pm
Szerző: sprintike
Ha valakinek szüksége van egy kis leírásra a karbijáról akkor szóljon.Ezekhez a motorokhoz van:
2A,2A-L, 3A, 4A-F, 4A-L, 2Y, 3Y, 4Y, 1RZ, 21R.
Ha yol olvastam beállításról is van szó és van benne pár szerkezeti ábra.
Pdf-ben azért nemtom felrakni.
Elküldve: 2010 márc. 15, 02:40 pm
Szerző: Slampixxx
Nekem 3K motorhoz való karbiról jönnének jól az infók.

Elküldve: 2010 márc. 15, 10:54 pm
Szerző: sprintike
Slampixxx írta:Nekem 3K motorhoz való karbiról jönnének jól az infók.

Ahogy nézem az pont nincs benne

biztonsági övre figyelmeztetõ hangjelzés kikapcsolása
Elküldve: 2010 márc. 16, 08:14 pm
Szerző: solyom
Hello!
2005-ös Corollámmal gyakran megyek sajnos nagyon rövid utakat és
ilyenkor a biztonsági övre figyelmeztetõ hang az õrületbe tud kergetni.
Nagyon betölti a funkcióját

Biztosan ki lehet kapcsolni, mert ismerõsöm kocsijában kikapcsolták,
csak nem mondták meg a szervízben a módját.
Valamiket megfelelõ kombinációban meg kell nyomni/bekapcsolni.
Ha valaki tud ebben segíteni, megköszönném!
üdv
Elküldve: 2010 márc. 16, 08:52 pm
Szerző: MFerenc
Ma voltam féltengelyesnél, kicserélték a külsõket, plusz az egyik belsõ harangot; ehhez szét kellett szedni a futómûvet (alsó támasztógömbfej 3 csavarja lett kivéve, majd kifordítva a kerékagy); na most az lehet, hogy összerakás után nem teljesen oda kerültek dolgok, ahová azelõtt? Mert egy kicsit úgy érzem, gyorsításnál balra húz a kormány, de csak gyorsításnál, illetve 100 fölött. (egyébként ott voltam végig a szerelésnél, szerintem mindent rendben, korrektül csinált a srác, nyomatékkulcs stb...) Kellene egy futómûállítás talán?
Elküldve: 2010 márc. 16, 10:25 pm
Szerző: tibierdrol
Szerintem csak szokás kérdése hogy az ember bekösse az övet. Igaz amikor kiállok a kertbõl akkor nem csatolom be arra az öt méterre, de utána rögtön, akkor is, ha csak a negyedik szomszédba megyek. Szerintem nagyon ciki egy biztonságos autóban lustaság / hülyeség miatt lenyomorodni.
Elküldve: 2010 márc. 16, 10:38 pm
Szerző: Csocsó
Amikor anno jogsiztam az oktatómnak volt egy külön övcsattja öv nélkül, általában úgy járt

Elküldve: 2010 márc. 17, 09:56 am
Szerző: Pacsker
tibierdrol írta:Szerintem csak szokás kérdése hogy az ember bekösse az övet. Igaz amikor kiállok a kertbõl akkor nem csatolom be arra az öt méterre, de utána rögtön, akkor is, ha csak a negyedik szomszédba megyek. Szerintem nagyon ciki egy biztonságos autóban lustaság / hülyeség miatt lenyomorodni.

Azért az utcában még nem, de ha már 1-2 km-t megyünk, vagy kihajtunk egy forgalmasabb útra, ha minimálisat is megyünk rajta, akkor megéri bekötni. Nekem nincs csipogóm, de mégis bekötöm mindig. Nagyon ritka, hogy elfelejtsem.
Elküldve: 2010 márc. 17, 09:57 am
Szerző: Pacsker
MFerenc írta:Ma voltam féltengelyesnél, kicserélték a külsõket, plusz az egyik belsõ harangot; ehhez szét kellett szedni a futómûvet (alsó támasztógömbfej 3 csavarja lett kivéve, majd kifordítva a kerékagy); na most az lehet, hogy összerakás után nem teljesen oda kerültek dolgok, ahová azelõtt? Mert egy kicsit úgy érzem, gyorsításnál balra húz a kormány, de csak gyorsításnál, illetve 100 fölött. (egyébként ott voltam végig a szerelésnél, szerintem mindent rendben, korrektül csinált a srác, nyomatékkulcs stb...) Kellene egy futómûállítás talán?
4-5 ezer ft egy futómû állítás. Szerintem ne spórolj ezen. Veszélyes, plusz a gumiaid félrekophatnak.
Elküldve: 2010 márc. 17, 10:00 am
Szerző: MFerenc
Pacsker írta:
4-5 ezer ft egy futómû állítás. Szerintem ne spórolj ezen. Veszélyes, plusz a gumiaid félrekophatnak.
Persze, meg fogom nézetni, ha 10 ezer, akkor is; már csak a gumik miatt is, mert most vettem tél elején

Csak kíváncsi voltam, meg tudja-e erõsíteni valaki az elképzelésemet, mi lehet a hiba?
Szerk.: még annyit a szereléshez, hogy tényleg kifolyik a váltóolaj

a srác egy kis edénybe szépen felfogta, majd a végén szépen visszatöltötte (ez idáig logikus, nem?

) de ahogy csinálta, az tetszett; nem láttam még ilyet, tehát nekem új: egy kb 1 méteres, zsírzóhoz hasonló valamibe betöltötte, majd szépen "betolta" a váltóba, de nem ám a km-jeladó vagy akármi nyílásán, szépen csavar kiteker és ott

Re: hosszú féltengely
Elküldve: 2010 márc. 17, 05:08 pm
Szerző: micsu
Lackó írta:
Kanyarban ha kattog, akkor az féltengelycsukló.
Én úgy gondolom, simán lehet, hogy csak kuplungot kéne cserélni.
tibierdrol írta:
Harmadik megoldás, ha nem veszi a sebességet akkor visszaengeded üresbe,
lelépsz a kuplungról, kinyomod újra és megint megpróbálod sebességbe rakni.
Köszi a válaszokat. Most, hogy a lehetséges megoldások száma nõtt, még inkább szeretném, ha valaki, általatok javasolt szaki megnézné. Mivel ilyen topic, hogy "ajánlott szerelõk" még nem létezik, rákérdeztem Pacskernál priviben, hogy nem látná-e akadályát, hogy létrehozzunk egyet...
Elküldve: 2010 márc. 19, 02:29 pm
Szerző: Birka
Toyota guruk!
Lehet azt tudni, hogy mit kell mérjek a 4efe lambda szondáján? Hogy tudom megnézni, h jó-e? Biztos van valami ellenállása, meg test felé is érdemes megnézni, de mik ezek az értékek?
Elõre is kösz!

Elküldve: 2010 márc. 19, 06:52 pm
Szerző: Pacsker
Szerintem villogtasd ki a hibakódokat. Ha baj van vele, szerintem kivillogja a Check Engine.
Elküldve: 2010 márc. 19, 08:25 pm
Szerző: Birka
Az alapból világít ha gond van?
Amúgy azért gondoltam lambdára, mert egy ideje elég büdös, szúrós szagú a kipu gáz, meg van, h visszadurrog. (ez mondjuk tetszik csak eddig nem volt)
Am a kivillogtatást h kell elvégezni?
Elküldve: 2010 márc. 23, 11:48 pm
Szerző: tibierdrol
Kivillogtatni úgy kell, hogy a motortérben megkeresed azt a fekete mûanyag dobozkát, amire talán diagnostic van írva. Felnyitod, a T1 és TE1 csatlakozókat egy darab dróttal rövidre zárod. Utána ráadod a gyújtást, és nézed hogy szépen folyamatosan villog-e a motor lámpája, vagy sem. Ha nem, akkor baj van. Két számjegyûek a hibakódok. Elõbb az elsõ számjegyet villogja, utána rövid szünet, aztán a második számjegyet villogja, hosszú szünet, majd jön a következõ hibakód (ha több is van), a végén visszaugrik az elsõ hibakódhoz, és így tovább.