Motor, hajtás
- Dr Corolla
- Visszajáró

- Hozzászólások: 39
- Csatlakozott: 2011 feb. 05, 02:50 pm
- Autód gyártási éve: 2000
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: G6 TTE
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Gyõr
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Mert 2ZZGE került bele helyette és talán már tegnap tökéletesen járt is!
Várnánk róla projektet!! Kíváncsiak vagyunk! A 400 tényleg meleg...
Várnánk róla projektet!! Kíváncsiak vagyunk! A 400 tényleg meleg...
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Pacsker 2011 okt. 20, 03:13 pm-kor.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Dr Corolla
- Visszajáró

- Hozzászólások: 39
- Csatlakozott: 2011 feb. 05, 02:50 pm
- Autód gyártási éve: 2000
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: G6 TTE
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Gyõr
- sede7
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 545
- Csatlakozott: 2010 feb. 19, 05:39 pm
- Tartózkodási hely: Bp.
1.8 VVTL-i, pl. TS Corollából (E12)Bruce E9 írta:mit tud az a 2ZZGE?Pacsker írta:Mert 2ZZGE került bele helyette és talán már tegnap tökéletesen járt is!
Várnánk róla projektet!! Kíváncsiak vagyunk! A 400 tényleg meleg...
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára sede7 2011 okt. 21, 09:55 am-kor.
- bepi81
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
"L" nélkül csak 1ZZ lehetne. A 2ZZ a "liftes" motor.sede7 írta:1.8 VVTL-i, pl. TS Corollából (E12)Bruce E9 írta:mit tud az a 2ZZGE?Pacsker írta:Mert 2ZZGE került bele helyette és talán már tegnap tökéletesen járt is!
Várnánk róla projektet!! Kíváncsiak vagyunk! A 400 tényleg meleg...
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
The 2ZZ-GE is a 1.8 L (1796 cc or 109.6 in³) version built in Japan. Bore is 82 mm (3.23") and the stroke is 85 mm (3.35"). It uses MFI fuel injection, has VVTL-i, and features forged steel connecting rods. Compression ratio is 11.5:1, necessitating "premium" gasoline (91 octane or above in the (R+M)/2 scale used in North America[4]). Power output for this engine varies depending on the vehicle and tuning, with the Celica GT-S, Corolla T-Sport,[5][6] Lotus Elise and Lotus Exige offering 141 kW (189 hp) but the American versions of the 2003 Corolla, Matrix, and Pontiac Vibe versions only developing 180 hp[4] with all later years offering anywhere from 173 hp in 2004 to 164 hp in 2006 due to a recurved powerband. The differing power figures from 2004 through 2006 are due to changes in dynamometer testing procedures. The Australian variant Corolla Sportivo has 141 kW@7600 and 181N·m torque. Due to noise regulations, Toyota recalled them for a flash of the PCM to up their output to classify them in the more lenient "sports car" noise category. The Corolla Compressor and Lotus Exige S add a supercharger with intercooler to achieve 225 hp (168 kW), while the Exige 240R's supercharger increases output to 240 hp (179 kW). The addition of a non-intercooled supercharger to the Elise SC produces 218 hp (163 kW) with a considerable weight saving. The supercharged engines are not labeled 2ZZ-GZE.Bruce E9 írta:mit tud az a 2ZZGE?Pacsker írta:Mert 2ZZGE került bele helyette és talán már tegnap tökéletesen járt is!
Várnánk róla projektet!! Kíváncsiak vagyunk! A 400 tényleg meleg...
- bepi81
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Dr Corollának minden nemû rosszallás nélkül:
A 3ZZ motorod eladásával kapcsolatban engedd meg, hogy megjegyezzem, hogy az árat érdemes annak fényében "belõni", hogy egy olajfogyasztós motor teljes felújítása mindennel együtt kijön ~250.000-bõl, ami biztos, hogy jó lesz, gyári alkatrészekkel felújítva. Még, ha ennyiért hirdetnéd a motorodat, az is sok lenne, hiszen semmilyen biztosíték nincs arra nézve, hogy az nem-e eszi az olajat, vagy, ha igen, akkor mennyire... Írtad, hogy kuplung és ECU is van hozzá, ez rendben van, de az ECU-n kívül a konkrét motorcseréhez másra nagyon nincs szüksége az embernek, így a hirdetett, de felesleges alkatrészek ára lejön a motoréból.
Csak arra akarok ezzel kijukadni, hogy ebben a "magasságban" túl rizikós megvenni a motort, így, ismeretlenben. De lehet, hogy csak én parázom túl a dolgot.
Mindenesetre kívánom, hogy ne maradjon sokáig a nyakadon a moci, mert nehéz...
A 3ZZ motorod eladásával kapcsolatban engedd meg, hogy megjegyezzem, hogy az árat érdemes annak fényében "belõni", hogy egy olajfogyasztós motor teljes felújítása mindennel együtt kijön ~250.000-bõl, ami biztos, hogy jó lesz, gyári alkatrészekkel felújítva. Még, ha ennyiért hirdetnéd a motorodat, az is sok lenne, hiszen semmilyen biztosíték nincs arra nézve, hogy az nem-e eszi az olajat, vagy, ha igen, akkor mennyire... Írtad, hogy kuplung és ECU is van hozzá, ez rendben van, de az ECU-n kívül a konkrét motorcseréhez másra nagyon nincs szüksége az embernek, így a hirdetett, de felesleges alkatrészek ára lejön a motoréból.
Csak arra akarok ezzel kijukadni, hogy ebben a "magasságban" túl rizikós megvenni a motort, így, ismeretlenben. De lehet, hogy csak én parázom túl a dolgot.
Mindenesetre kívánom, hogy ne maradjon sokáig a nyakadon a moci, mert nehéz...
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
Carina Coupe 1.6 DX

