Motor, hajtás

Ha alkatrészre lenne szükséged, vagy meg szeretnél válni tőle nézz be ebbe a témakörbe!
Avatar
Dr Corolla
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 39
Csatlakozott: 2011 feb. 05, 02:50 pm
Autód gyártási éve: 2000
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: G6 TTE
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Gyõr

Hozzászólás Szerző: Dr Corolla »

A 100-ból nem lehet alkudni! :) Ha valakit komolyan érdekel,természetesen engedek az árból! :wink:
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Mert 2ZZGE került bele helyette és talán már tegnap tökéletesen járt is!
Várnánk róla projektet!! Kíváncsiak vagyunk! A 400 tényleg meleg...
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Pacsker 2011 okt. 20, 03:13 pm-kor.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
gecsa
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3080
Csatlakozott: 2009 szept. 06, 11:17 am

Hozzászólás Szerző: gecsa »

Pacsker írta:Mert 2ZZGE került bele helyette és talán már tegnap tökéletesen járt is!
Várnánk róla projektet!! Kíváncsiak vagyunk!
én is kíváncsi lennék...:D
Avatar
Dr Corolla
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 39
Csatlakozott: 2011 feb. 05, 02:50 pm
Autód gyártási éve: 2000
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: G6 TTE
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Gyõr

Hozzászólás Szerző: Dr Corolla »

Legyen 350000 i.á. :lol:
Avatar
montoya
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3726
Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Tartózkodási hely: BP XI

Hozzászólás Szerző: montoya »

Dr Corolla írta:Legyen 350000 i.á. :lol:
Felébõl mennyit engedsz? :D
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Avatar
Bruce E9
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1836
Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tiszaújváros

Hozzászólás Szerző: Bruce E9 »

Pacsker írta:Mert 2ZZGE került bele helyette és talán már tegnap tökéletesen járt is!
Várnánk róla projektet!! Kíváncsiak vagyunk! A 400 tényleg meleg...
mit tud az a 2ZZGE?
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Avatar
sede7
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 545
Csatlakozott: 2010 feb. 19, 05:39 pm
Tartózkodási hely: Bp.

Hozzászólás Szerző: sede7 »

Bruce E9 írta:
Pacsker írta:Mert 2ZZGE került bele helyette és talán már tegnap tökéletesen járt is!
Várnánk róla projektet!! Kíváncsiak vagyunk! A 400 tényleg meleg...
mit tud az a 2ZZGE?
1.8 VVTL-i, pl. TS Corollából (E12)
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára sede7 2011 okt. 21, 09:55 am-kor.
Avatar
bepi81
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2524
Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
Autód gyártási éve: 2007
Autód típusa (és generációja): Verso
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: MPV
Tartózkodási hely: Békéscsaba

Hozzászólás Szerző: bepi81 »

sede7 írta:
Bruce E9 írta:
Pacsker írta:Mert 2ZZGE került bele helyette és talán már tegnap tökéletesen járt is!
Várnánk róla projektet!! Kíváncsiak vagyunk! A 400 tényleg meleg...
mit tud az a 2ZZGE?
1.8 VVTL-i, pl. TS Corollából (E12)
"L" nélkül csak 1ZZ lehetne. A 2ZZ a "liftes" motor. :wink:
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
Avatar
sede7
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 545
Csatlakozott: 2010 feb. 19, 05:39 pm
Tartózkodási hely: Bp.

Hozzászólás Szerző: sede7 »

bepi81 írta:
sede7 írta:
Bruce E9 írta: mit tud az a 2ZZGE?
1.8 VVTL-i, pl. TS Corollából (E12)
"L" nélkül csak 1ZZ lehetne. A 2ZZ a "liftes" motor. :wink:
Há' azt írtam, nem látod?:)
Avatar
bepi81
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2524
Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
Autód gyártási éve: 2007
Autód típusa (és generációja): Verso
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: MPV
Tartózkodási hely: Békéscsaba

Hozzászólás Szerző: bepi81 »

Kis segítséggel, de amúgy, tudom, hogy L-lel akartad írni... :wink:
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
Avatar
gecsa
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3080
Csatlakozott: 2009 szept. 06, 11:17 am

Hozzászólás Szerző: gecsa »

Bruce E9 írta:
Pacsker írta:Mert 2ZZGE került bele helyette és talán már tegnap tökéletesen járt is!
Várnánk róla projektet!! Kíváncsiak vagyunk! A 400 tényleg meleg...
mit tud az a 2ZZGE?
The 2ZZ-GE is a 1.8 L (1796 cc or 109.6 in³) version built in Japan. Bore is 82 mm (3.23") and the stroke is 85 mm (3.35"). It uses MFI fuel injection, has VVTL-i, and features forged steel connecting rods. Compression ratio is 11.5:1, necessitating "premium" gasoline (91 octane or above in the (R+M)/2 scale used in North America[4]). Power output for this engine varies depending on the vehicle and tuning, with the Celica GT-S, Corolla T-Sport,[5][6] Lotus Elise and Lotus Exige offering 141 kW (189 hp) but the American versions of the 2003 Corolla, Matrix, and Pontiac Vibe versions only developing 180 hp[4] with all later years offering anywhere from 173 hp in 2004 to 164 hp in 2006 due to a recurved powerband. The differing power figures from 2004 through 2006 are due to changes in dynamometer testing procedures. The Australian variant Corolla Sportivo has 141 kW@7600 and 181N·m torque. Due to noise regulations, Toyota recalled them for a flash of the PCM to up their output to classify them in the more lenient "sports car" noise category. The Corolla Compressor and Lotus Exige S add a supercharger with intercooler to achieve 225 hp (168 kW), while the Exige 240R's supercharger increases output to 240 hp (179 kW). The addition of a non-intercooled supercharger to the Elise SC produces 218 hp (163 kW) with a considerable weight saving. The supercharged engines are not labeled 2ZZ-GZE.
Avatar
bepi81
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2524
Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
Autód gyártási éve: 2007
Autód típusa (és generációja): Verso
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: MPV
Tartózkodási hely: Békéscsaba

Hozzászólás Szerző: bepi81 »

Dr Corollának minden nemû rosszallás nélkül:

A 3ZZ motorod eladásával kapcsolatban engedd meg, hogy megjegyezzem, hogy az árat érdemes annak fényében "belõni", hogy egy olajfogyasztós motor teljes felújítása mindennel együtt kijön ~250.000-bõl, ami biztos, hogy jó lesz, gyári alkatrészekkel felújítva. Még, ha ennyiért hirdetnéd a motorodat, az is sok lenne, hiszen semmilyen biztosíték nincs arra nézve, hogy az nem-e eszi az olajat, vagy, ha igen, akkor mennyire... Írtad, hogy kuplung és ECU is van hozzá, ez rendben van, de az ECU-n kívül a konkrét motorcseréhez másra nagyon nincs szüksége az embernek, így a hirdetett, de felesleges alkatrészek ára lejön a motoréból.

Csak arra akarok ezzel kijukadni, hogy ebben a "magasságban" túl rizikós megvenni a motort, így, ismeretlenben. De lehet, hogy csak én parázom túl a dolgot.
Mindenesetre kívánom, hogy ne maradjon sokáig a nyakadon a moci, mert nehéz... :wink:
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
mixivik
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 174
Csatlakozott: 2008 okt. 26, 12:34 am

Hozzászólás Szerző: mixivik »

sziasztok!
amikor érdeklõdtem olaj témánál megemlítettem hogy kicsit nehézkesen indul a kocsi 0 fok alatt..kiderült hogy 2 izzítógyertya offos...cserélni fogom mind a 4et,ideje már 400e km fölött...:D a kérdésem hogy bosch,beru vagy denso legyen?vagy ez nem kérdés?:)
ce90 LB 1.8D
Avatar
gecsa
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3080
Csatlakozott: 2009 szept. 06, 11:17 am

Hozzászólás Szerző: gecsa »

mixivik írta:sziasztok!
amikor érdeklõdtem olaj témánál megemlítettem hogy kicsit nehézkesen indul a kocsi 0 fok alatt..kiderült hogy 2 izzítógyertya offos...cserélni fogom mind a 4et,ideje már 400e km fölött...:D a kérdésem hogy bosch,beru vagy denso legyen?vagy ez nem kérdés?:)
nem kérdés,DENSO!
Avatar
bepi81
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2524
Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
Autód gyártási éve: 2007
Autód típusa (és generációja): Verso
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: MPV
Tartózkodási hely: Békéscsaba

Hozzászólás Szerző: bepi81 »

Denso, Toyotába mást nem is tennék... 8)
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
Válasz küldése