[Walaki]D`Lair írta:Csavart a csavar boltból. (újat kell venni)
Motoralkatrészek
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Nekem van egy! Írj privit, ha aktuális.Pacsker írta:BGERI írta:KERESEK JÓ ÁLLAPOTÚ 1.6 4A-F karbis corolla E9 , Carina-E Carina II 4A-FE elsõ vagy második generációs motorra (úgy tudom mind 1 mert ugyanaz) LENDKEREKET ! csavarokkat együtt (fõtengely+kuplung) automataváltóról kézire szerelés miatt.
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Csak nem 2E injektoros hengerfej, üzemanyag híddal, injektorokkal, vezérmûvel... és egy pici kábellal?
Ha valaki átépítésen gondolkozna, elsõ lépésnek tökély.
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_f ... 62414.html
Ha valaki átépítésen gondolkozna, elsõ lépésnek tökély.
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_f ... 62414.html
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_f ... 12006.html
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_f ... 80293.html
Valaki 1.3-ast rakettásítani?
Egy jó lépcsõ, hogy beleforogjon a 7-7,5 ezerbe
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_f ... 80293.html
Valaki 1.3-ast rakettásítani?
Egy jó lépcsõ, hogy beleforogjon a 7-7,5 ezerbe
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Úgy mondom, hogy egy kis átépítéssel biztonsággal. (akár tovább is)
Ráadásul nem tudom a gyári rugó mikor kezd el belebegni, de ilyenkor már nem tökéletes a nyitás-zárás sem.
Ráadásul nem tudom a gyári rugó mikor kezd el belebegni, de ilyenkor már nem tökéletes a nyitás-zárás sem.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
Szívócsõcsere
Sziasztok!
Egy S.O.S kérdésem lenne itt a nagyérdemü felé. Egy E12-es 2002-es évjáratu 1.6 benzines, 3 ajtós hatch backrõl lenne szó. Magához képest roppant keveset futott km-rel ténylegesen kevesebb mint 100e futott km van benne, 2. autóként használt garázsban tartott, mint ahogy az a mesekönyvekbe is megvan írva. Egy nagy bökkenõ van az autóval és ez már az elsõ beinditásnál is kiderült az a csúnya kattogó hang a motorból, ami tipikusan a szivócsõ cserére utal, ezt márkaszervizben meg is erõsitették. Tipushiba mondhatni, aki anno szerencsés volt garanciába ki is cserélték neki. Viszont 150e +Áfa egy új szivócsõ mondhatjuk egy ilyen koru autónak a 20%-a. Matekot félretéve, van bárkinek a szivócsõcsere elött/utáni tapasztalata, mennyire érinti ez a motor teljesitményét, illetve keletkezhet e bármi komolyabb sérülés a motorban emiatt, vagy egy "sima" csere után nem lesz semmi gond a motorral és vigan lehet tovább évekig gondtalanul használni?! Vagy inkább óvva kerülje az ember az ilyen kocsit? Bármi tanácsot, tapasztalatok szivesen veszek! Elõre is kösszi!
Egy S.O.S kérdésem lenne itt a nagyérdemü felé. Egy E12-es 2002-es évjáratu 1.6 benzines, 3 ajtós hatch backrõl lenne szó. Magához képest roppant keveset futott km-rel ténylegesen kevesebb mint 100e futott km van benne, 2. autóként használt garázsban tartott, mint ahogy az a mesekönyvekbe is megvan írva. Egy nagy bökkenõ van az autóval és ez már az elsõ beinditásnál is kiderült az a csúnya kattogó hang a motorból, ami tipikusan a szivócsõ cserére utal, ezt márkaszervizben meg is erõsitették. Tipushiba mondhatni, aki anno szerencsés volt garanciába ki is cserélték neki. Viszont 150e +Áfa egy új szivócsõ mondhatjuk egy ilyen koru autónak a 20%-a. Matekot félretéve, van bárkinek a szivócsõcsere elött/utáni tapasztalata, mennyire érinti ez a motor teljesitményét, illetve keletkezhet e bármi komolyabb sérülés a motorban emiatt, vagy egy "sima" csere után nem lesz semmi gond a motorral és vigan lehet tovább évekig gondtalanul használni?! Vagy inkább óvva kerülje az ember az ilyen kocsit? Bármi tanácsot, tapasztalatok szivesen veszek! Elõre is kösszi!
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Szervusz!
Írj Mozsonak. Neki ilyen van és már mélyen belenyúlt.
Szerintem lehet, hogy a mûködésbe nem szól bele. Mindenképpen bontottat keress beépítési garival. Töredékébõl megúszhatod, ha ügyes vagy.
Írj Mozsonak. Neki ilyen van és már mélyen belenyúlt.
Szerintem lehet, hogy a mûködésbe nem szól bele. Mindenképpen bontottat keress beépítési garival. Töredékébõl megúszhatod, ha ügyes vagy.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Jorn
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Tudja valaki, hogy a 4AFE szelepfedél tömítés szettekben hová való az az 5-6 db kisebb kerek dolog ? 
Sajnos a gyártóknál nem találtam infót...
Van maga a fedéltömítés, plusz a 4db nagy kerek tömítés ami a gyertyákhoz kell, és van még 5-6db kisebb, kerek valami a rajzokon... Utóbbiak mennének a szelepfedél csavarok alá ? Csakhogy tudtommal abból 4db van, nem 5 vagy 6...
Sajnos a gyártóknál nem találtam infót...
Van maga a fedéltömítés, plusz a 4db nagy kerek tömítés ami a gyertyákhoz kell, és van még 5-6db kisebb, kerek valami a rajzokon... Utóbbiak mennének a szelepfedél csavarok alá ? Csakhogy tudtommal abból 4db van, nem 5 vagy 6...
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Ha kezedbe van és ugyanolyan az 5-6 db, akkor elõfordulhat, hogy többet csomagolnak. (egyébként igen a szelepfedél leszorító anyák alá valók)
Ajusa 4AGE szelepfedél tömítésnél pl sokszor 2 db középsõ nagy tömítés van, miközben csak 1 kell.
Ajusa 4AGE szelepfedél tömítésnél pl sokszor 2 db középsõ nagy tömítés van, miközben csak 1 kell.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Jorn
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Köszi Pacsker 
Sajnos nincs a kezemben, csak ilyen ábrákat találok a szettekrõl a neten:

Viszont (remélem nem mondok hülyeséget) a szelepfedélen hátul, fenn, a kartergáz kivezetõ csõnél (?) is van olajpára, de a ToyoDiy-en nem találom, hogy oda milyen tömítés kellene... lehet, ugyanaz kell, mint a szelepfedél csavarok alá, és akkor ez az 5. (vagy 6.) darab titka ?
Sajnos nincs a kezemben, csak ilyen ábrákat találok a szettekrõl a neten:

Viszont (remélem nem mondok hülyeséget) a szelepfedélen hátul, fenn, a kartergáz kivezetõ csõnél (?) is van olajpára, de a ToyoDiy-en nem találom, hogy oda milyen tömítés kellene... lehet, ugyanaz kell, mint a szelepfedél csavarok alá, és akkor ez az 5. (vagy 6.) darab titka ?
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Nem ugyanaz kell. Oda egy 3 dimenziós bedugós gyûrû kell.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)

Carina Coupe 1.6 DX