Motoralkatrészek

Ha alkatrészre lenne szükséged, vagy meg szeretnél válni tőle nézz be ebbe a témakörbe!
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

[Walaki]D`Lair írta:Csavart a csavar boltból. (újat kell venni)
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
Bruce E9
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1836
Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tiszaújváros

Hozzászólás Szerző: Bruce E9 »

Pacsker írta:
BGERI írta:KERESEK JÓ ÁLLAPOTÚ 1.6 4A-F karbis corolla E9 , Carina-E Carina II 4A-FE elsõ vagy második generációs motorra (úgy tudom mind 1 mert ugyanaz) LENDKEREKET ! csavarokkat együtt (fõtengely+kuplung) automataváltóról kézire szerelés miatt.
Nekem van egy! Írj privit, ha aktuális.
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Csak nem 2E injektoros hengerfej, üzemanyag híddal, injektorokkal, vezérmûvel... és egy pici kábellal?
Ha valaki átépítésen gondolkozna, elsõ lépésnek tökély.

http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_f ... 62414.html
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_f ... 12006.html
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_f ... 80293.html

Valaki 1.3-ast rakettásítani?
Egy jó lépcsõ, hogy beleforogjon a 7-7,5 ezerbe
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
toytomi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2863
Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
Autód gyártási éve: 1989
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged

Hozzászólás Szerző: toytomi »

Nekem alap elforog 8-ig! :D
:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.

:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport

CE90 XL Liftback - Kouki, 1C
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Úgy mondom, hogy egy kis átépítéssel biztonsággal. (akár tovább is)
Ráadásul nem tudom a gyári rugó mikor kezd el belebegni, de ilyenkor már nem tökéletes a nyitás-zárás sem.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
Bruce E9
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1836
Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tiszaújváros

Hozzászólás Szerző: Bruce E9 »

Kevesett ment 4AGE moci önindítója és generátorja eladó! (érdeklõdni priviben)
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Chokie
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2012 nov. 12, 04:51 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Szívócsõcsere

Hozzászólás Szerző: Chokie »

Sziasztok!

Egy S.O.S kérdésem lenne itt a nagyérdemü felé. Egy E12-es 2002-es évjáratu 1.6 benzines, 3 ajtós hatch backrõl lenne szó. Magához képest roppant keveset futott km-rel ténylegesen kevesebb mint 100e futott km van benne, 2. autóként használt garázsban tartott, mint ahogy az a mesekönyvekbe is megvan írva. Egy nagy bökkenõ van az autóval és ez már az elsõ beinditásnál is kiderült az a csúnya kattogó hang a motorból, ami tipikusan a szivócsõ cserére utal, ezt márkaszervizben meg is erõsitették. Tipushiba mondhatni, aki anno szerencsés volt garanciába ki is cserélték neki. Viszont 150e +Áfa egy új szivócsõ mondhatjuk egy ilyen koru autónak a 20%-a. Matekot félretéve, van bárkinek a szivócsõcsere elött/utáni tapasztalata, mennyire érinti ez a motor teljesitményét, illetve keletkezhet e bármi komolyabb sérülés a motorban emiatt, vagy egy "sima" csere után nem lesz semmi gond a motorral és vigan lehet tovább évekig gondtalanul használni?! Vagy inkább óvva kerülje az ember az ilyen kocsit? Bármi tanácsot, tapasztalatok szivesen veszek! Elõre is kösszi!
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Szervusz!

Írj Mozsonak. Neki ilyen van és már mélyen belenyúlt.
Szerintem lehet, hogy a mûködésbe nem szól bele. Mindenképpen bontottat keress beépítési garival. Töredékébõl megúszhatod, ha ügyes vagy.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
montoya
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3726
Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Tartózkodási hely: BP XI

Hozzászólás Szerző: montoya »

Van egy 1.8-as szivosorom, pillangoval. Ha erdekel, dobj egy privit.
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Chokie
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2012 nov. 12, 04:51 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Chokie »

kösszi! :) mielõtt viszont mondjuk akármilyen alkatrész után is néznék, érdekelne tényleg, okozhat-e bármilyen hosszútávu kárt a motorban ez a hiba, illetve, hogy a szivósorcsere megoldja-e az egész nyavaját...
Avatar
Jorn
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1354
Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
Autód gyártási éve: 1998
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Terra
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tatabánya

Hozzászólás Szerző: Jorn »

Tudja valaki, hogy a 4AFE szelepfedél tömítés szettekben hová való az az 5-6 db kisebb kerek dolog ? :)
Sajnos a gyártóknál nem találtam infót...
Van maga a fedéltömítés, plusz a 4db nagy kerek tömítés ami a gyertyákhoz kell, és van még 5-6db kisebb, kerek valami a rajzokon... Utóbbiak mennének a szelepfedél csavarok alá ? Csakhogy tudtommal abból 4db van, nem 5 vagy 6... :)
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Ha kezedbe van és ugyanolyan az 5-6 db, akkor elõfordulhat, hogy többet csomagolnak. (egyébként igen a szelepfedél leszorító anyák alá valók)
Ajusa 4AGE szelepfedél tömítésnél pl sokszor 2 db középsõ nagy tömítés van, miközben csak 1 kell.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
Jorn
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1354
Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
Autód gyártási éve: 1998
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Terra
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tatabánya

Hozzászólás Szerző: Jorn »

Köszi Pacsker :)
Sajnos nincs a kezemben, csak ilyen ábrákat találok a szettekrõl a neten:

Kép

Viszont (remélem nem mondok hülyeséget) a szelepfedélen hátul, fenn, a kartergáz kivezetõ csõnél (?) is van olajpára, de a ToyoDiy-en nem találom, hogy oda milyen tömítés kellene... lehet, ugyanaz kell, mint a szelepfedél csavarok alá, és akkor ez az 5. (vagy 6.) darab titka ? :)
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Nem ugyanaz kell. Oda egy 3 dimenziós bedugós gyûrû kell.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Válasz küldése