Oldal: 140 / 143
Re: Autoreszelgetes
Elküldve: 2016 okt. 17, 11:40 am
Szerző: Sancy
Vagy elfaradt az automata szijfeszitod.
Re: Autoreszelgetes
Elküldve: 2016 okt. 31, 10:27 am
Szerző: Amb
Sziasztok,
Szerelőnél volt 4e-fe motoros E11-em. Szelepfedél levéve, szelephézag-check, tömítéscsere (amúgy milyen időközönként kell?), és ha már ott van, a gyertyacsere lehetőségét is átadtam nekik, annyira már nem érdekes... Elhozva az autót, azóta teljesen hidegen indítva (kb csak a reggeli első alkalommal, a többinél oké) nagyobb gázadásra fél másodperces, de érezhető fordulatszámfüggetlen, sebességfüggetlen zökkenés-torpanás. Aztán persze megy, de zavaró. Bemelegedve elmúlik.
Ha épp csak emiatt nem lenne kedvem visszavinni, szerintetek mit nézzek át rajta 15 perc alatt?
Köszönöm!
Re: Autoreszelgetes
Elküldve: 2016 okt. 31, 11:52 am
Szerző: Jorn
Amb írta:Sziasztok,
Szerelőnél volt 4e-fe motoros E11-em. Szelepfedél levéve, szelephézag-check, tömítéscsere (amúgy milyen időközönként kell?), és ha már ott van, a gyertyacsere lehetőségét is átadtam nekik, annyira már nem érdekes... Elhozva az autót, azóta teljesen hidegen indítva (kb csak a reggeli első alkalommal, a többinél oké) nagyobb gázadásra fél másodperces, de érezhető fordulatszámfüggetlen, sebességfüggetlen zökkenés-torpanás. Aztán persze megy, de zavaró. Bemelegedve elmúlik.
Ha épp csak emiatt nem lenne kedvem visszavinni, szerintetek mit nézzek át rajta 15 perc alatt?
Köszönöm!
Szelepfedél tömítés simán kibír 200 ezer km felett.
A gyertya típust add meg, mire lett cserélve. Nem ritka, hogy elrontják, és facelift-es E11 gyertyát kap, mert olyan "okosak" a webshopok...

Re: Autoreszelgetes
Elküldve: 2016 nov. 03, 08:48 am
Szerző: Amb
Gyertyák, de legalábbis az egyikük: NGK BKR5EKB-11
Re: Autoreszelgetes
Elküldve: 2016 nov. 03, 09:10 pm
Szerző: Jorn
Amb írta:Gyertyák, de legalábbis az egyikük: NGK BKR5EKB-11
Oké, ez a gyári

Re: Autoreszelgetes
Elküldve: 2016 nov. 04, 01:27 pm
Szerző: Amb
Nem is tudom, hogy ennek örüljek, mert ennyivel több bizalmam maradt a szerelőben, vagy inkább ne, mert így nem egy gyertyacsere-egyszerűségű a probléma megoldása... de mindenképp köszönöm az infót.
Re: Autoreszelgetes
Elküldve: 2016 nov. 04, 07:25 pm
Szerző: Jorn
Amb írta:Nem is tudom, hogy ennek örüljek, mert ennyivel több bizalmam maradt a szerelőben, vagy inkább ne, mert így nem egy gyertyacsere-egyszerűségű a probléma megoldása... de mindenképp köszönöm az infót.
Lehet az is, hogy nem dugott vissza minden csövet rendesen a szelepfedélre, vagy valamelyik cső kilyukadt, és fals levegőt szív valahol...
Re: Autoreszelgetes
Elküldve: 2016 nov. 16, 03:53 pm
Szerző: Amb
Közben magától abbamaradt a jelenség. Azért kíváncsi lennék, hogy mégis mi lehetett, de a "jól működő dolgot nem piszkálunk" jegyében inkább hagyom jól működni.
Egyébként, mint tankolásnál kiderült, a fogyasztásom azidőtájt megugrott (+ fél liter), de már visszatérni látszik a szokásos tartományba.
köszönöm a tippeket.
Re: Autoreszelgetes
Elküldve: 2016 dec. 12, 10:06 am
Szerző: Amb
Sziasztok,
E11 légzsák-típushibára tippek? Elkezdett világítani a visszajelzőm. Értem, hogy bárhol bármi elromolhat, de ha valakinek volt már ilyen, szívesen fogadok tapasztalatokat akár egyedi, akár típushibákról.
Köszönöm!
Re: Autoreszelgetes
Elküldve: 2016 dec. 12, 11:03 am
Szerző: Bubi
Szervíz! Én azzal nem szórakoznék. Ott 1 perc alatt kimérik. Ha eldurranna a lufi 1. baleset lehet 2. drága a pótlása 3. ezek kombinációja.
Re: Autoreszelgetes
Elküldve: 2017 jan. 03, 07:34 am
Szerző: ksz315
Sziasztok!
Olyan gondom van, hogy a jó öreg Corollám alapjárat környékén dadog, alacsony fordulaton gázadásra rángat, aztán magasabb fordulaton (pl 2. Fokozatban kb 60km/hnál, 5.ben 130nál) lórúgás szerűen megindul. Mi lehet az oka?
Re: Autoreszelgetes
Elküldve: 2017 jan. 03, 11:03 am
Szerző: George59
Szia! Ezt a jelenséget több minden okozhatja, OBD2 csatalakozón keresztül kellene először is hibakódokat kiolvasni, a dadogást okozhatja szegény keverék is aminek az oka lehet, hogy fals levegőt kap valahol a moci, illetve lehet, hogy nem megy mind a négy henger, tehát gyújtás rendszerben is lehet hiba (gyertya, stb.).
Mivel alapjáraton is észlelhető a jelenség, így oszcilloszkóppal, kipufogógáz (és OBD2 diagnosztikával) analizátorra egy jó szaki biztosan megtalálná a hiba okát.
Én tudnék ajánlani neked valakit itt Budapesten aki nagyon jó motordiagnosztikában, de látom te Miskolcon élsz, tehát nem biztos, hogy neked ideális lenne emiatt feljönni Pestre.
Re: Autoreszelgetes
Elküldve: 2017 jan. 03, 09:51 pm
Szerző: Jorn
Pillangószelep tisztítás esetleg.
Re: Autoreszelgetes
Elküldve: 2017 jan. 03, 10:20 pm
Szerző: George59
Jorn írta:Pillangószelep tisztítás esetleg.
Ha csak alapjárattal lenne probléma, akkor valóban ez is lehetne a probléma forrása, de itt a moci csak magasfordulatszámon pörög rendesen. Persze ártani nem árt a pillangószelep tisztítása főleg ha már régen vagy soha sem történt az meg.
ksz315: Hány km van az órában?
Re: Autoreszelgetes
Elküldve: 2017 jan. 03, 11:20 pm
Szerző: ksz315
Köszi a tippeket. Sztem ebben még csak OBD csati van. Hibakód táblázata nincs valakinek? Régen volt csak elveszett. Kiolvasom majd. Órában 360e + minimum 50e tekerés fiatal korából. Pillangószelep kb. sose volt tisztítva. Gyertyakábeleket megpróbálom majd kiszűrni. Gyertyák voltak már cserélve nemrég.