Autoreszelgetes
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
A "kisebb" hibákat nem küldi ki a mûszerfalra. Az csak kivillogtatásnál jelentkezik.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Karl McKenick
- Újonc

- Hozzászólások: 24
- Csatlakozott: 2013 jan. 24, 11:41 pm
- Tartózkodási hely: Szeged
- Karl McKenick
- Újonc

- Hozzászólások: 24
- Csatlakozott: 2013 jan. 24, 11:41 pm
- Tartózkodási hely: Szeged
- toytomi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2863
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Az, hogy nem húz át, szerintem nem jelentheti azt, hogy nincs baja. Trafónál szintén. Nem bírsz esetleg kölcsönbe szerzeni kábelt, vagy trafót?
Egy próbát szerintem megérne.
Egy próbát szerintem megérne.
CE90 XL Liftback - Kouki, 1C
Az egy igen kellemes hiba, legalább még megybepi81 írta:Mi lehet a hiba, ha az ablaktörlõ lapátok mûködnek ugyan, de amikor a kart alapállásba pöcköljük vissza, ott állnak meg a lapátok, ahol éppen vannak, tehát, nem térnek vissza a kiindulási helyzetbe.
Köszi a segítséget elõre is.
E11 sedan (4ZZFE)
- Karl McKenick
- Újonc

- Hozzászólások: 24
- Csatlakozott: 2013 jan. 24, 11:41 pm
- Tartózkodási hely: Szeged
Trafó kilõve. Lett egy tartalék trafóm. Valószínûleg sosem lesz rá szükség...toytomi írta:Az, hogy nem húz át, szerintem nem jelentheti azt, hogy nincs baja. Trafónál szintén. Nem bírsz esetleg kölcsönbe szerzeni kábelt, vagy trafót?
Egy próbát szerintem megérne.
Re: rángatás
Jó féle hibát szedtél össze.Karl McKenick írta:Szisztok!
E11 Corollám van, 4EFE motorral. Két külön trafós gyújtással.
Azt tapasztalom, hogy minden gyorsításkor és egyenletes sebességnél is 1700-2000-es fordulat közt rángat a motor. Nem kihagy, nem torpan, de rángat.
Akár nagyobb, akár kisebb gázzal tolom át ezen a fordulaton, érzem ezt. Sõt még motorféknél is észrevehetõ. Ráadásul ez pont 50 negyedikben, ami elég zavaró. Ha álló helyben pörgetem a motort, semmi kihagyás vagy hullámzás nem érezhetõ semmilyen fordulaton.
Egyébként minden rendben, indul, megy, jól fogyaszt. Gyertyát már cseréltem, annyit vettem észre hogy ajánlották a Denso K16TT-t, ami egypólusú, megvettem, na azzal volt gyújtáskihagyás, de a kétpólusúval nem. Kapott újakat belõle. Benzint is több helyen tankoltam, Spurit kap.
Valakinek valami ötlete van-e erre?
Üdw. Karl
E11 sedan (4ZZFE)
- toytomi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2863
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Én pl azért zárnám ki a fõtengely vagy vezérmûtengely jeladókat, mert ha azoknak baja van, nem biztos, hogy mindig beindulna. Legalábbis józan paraszti ész ezt diktálja, mert nem tudja az ECU hol áll a motor.
És ezt hideg és meleg motornál is csinálja-e? Azt nem láttam, hogy leírtad volna. A vízgombát is kimérném jó-e. Meg persze egy hibatároló lekérdezést se hagynék ki.
És ezt hideg és meleg motornál is csinálja-e? Azt nem láttam, hogy leírtad volna. A vízgombát is kimérném jó-e. Meg persze egy hibatároló lekérdezést se hagynék ki.
CE90 XL Liftback - Kouki, 1C
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Amikor nagy értékû, vagy csak kérdõjeles alkatrészt cserélnél, valóban nem kifizetõdõ, ha ezeket mind megvásárolod.
Azért van a klub, hogy segítsünk egymáson. Kérj meg egy hozzád közel lakó E11 4EFE (angol/japán?) tulajt, hogy találkozzatok 1-2 órára és átrakhasd az övérõl a kérdéses alkatrészeket egy-egy próba erejéig.
Ha így sikerül megtalálni a hibás alkatrészt, már pontosan tudni fogod, mit kell keresned és nem költöd feleslegesen a pénzt.
Valóban sok tényezõs lehet a probléma, így a tesztelgetés segíthet.
Ha ez sem segít, szólj és megpróbálunk tovább ötletelni.
Azért van a klub, hogy segítsünk egymáson. Kérj meg egy hozzád közel lakó E11 4EFE (angol/japán?) tulajt, hogy találkozzatok 1-2 órára és átrakhasd az övérõl a kérdéses alkatrészeket egy-egy próba erejéig.
Ha így sikerül megtalálni a hibás alkatrészt, már pontosan tudni fogod, mit kell keresned és nem költöd feleslegesen a pénzt.
Valóban sok tényezõs lehet a probléma, így a tesztelgetés segíthet.
Ha ez sem segít, szólj és megpróbálunk tovább ötletelni.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Karl McKenick
- Újonc

- Hozzászólások: 24
- Csatlakozott: 2013 jan. 24, 11:41 pm
- Tartózkodási hely: Szeged
Nos leírom, ha már ennyien hozzászóltatok. Két dolgot csináltam.Pacsker írta:Amikor nagy értékû, vagy csak kérdõjeles alkatrészt cserélnél, valóban nem kifizetõdõ, ha ezeket mind megvásárolod.
Azért van a klub, hogy segítsünk egymáson. Kérj meg egy hozzád közel lakó E11 4EFE (angol/japán?) tulajt, hogy találkozzatok 1-2 órára és átrakhasd az övérõl a kérdéses alkatrészeket egy-egy próba erejéig.
Ha így sikerül megtalálni a hibás alkatrészt, már pontosan tudni fogod, mit kell keresned és nem költöd feleslegesen a pénzt.
Valóban sok tényezõs lehet a probléma, így a tesztelgetés segíthet.
Ha ez sem segít, szólj és megpróbálunk tovább ötletelni.
Egy teszt gyújtókábelt barkácsoltam, azzal hengerenként végigpróbáltam. Nincs változás. Jöhet a MAP.
Addig gugliztam, hogy rájöttem, a Toyo és a régi ezer köbcentis Suzuki Swift MAP szenzora nagyon hasonló. Konkrétan a cimkén kívül ugyanaz. Elmentem a bontóba, kemény 2000-ért vettem egyet.
Hát, most már tudom, miért éreztem én ilyen trágya szarnak a gyorsulást, és miért kopogott a motor. Szerencsétlen kopogásérzékelõ nem gyõzte elvenni az elõgyújtást. Egész más lett az autó. Harap, szépen felpörög és csendesebb lett. És végre tudok 4-ben 50-nel menni rángatás nélkül.
Gyanús volt nekem a MAP, de ha nincs ez a Suzukis lehetõség, nyilván nem vettem volna egy újat aranyáron, próbára.
Ennyi. Most szalad a vas.
Köszönöm a tanácsaitokat! Üdw.
