Oldal: 93 / 105
Re: E9 - (1987-1992)
Elküldve: 2015 szept. 19, 05:19 pm
Szerző: Sancy
Ha biztosan jo a kuplungod, es valoban kiemel rendesen es megis ezeket a tuneteket produkalja, akkor szinte biztos hogy szinkronos.
4A harangos valtokat viszonylag surun lehet talalni.
Keress egy keveset futottat, 15-35e kozott biztosan talalsz.
Re: E9 - (1987-1992)
Elküldve: 2015 szept. 22, 08:58 pm
Szerző: E9SW
Jó estét!
Ma végre sikerült lecserélni a folyadékot a kuplung hidraulikában.
Annyit vettem észre, hogy könnyebben beveszi a sebességeket, sebességbe berakás majd kivétel után kuplungot felengedve pedig picit sem moccan meg az autó.
A kuplungom teljesen benyomott pedáltól felfelé engedve kb. 4-5 centi után kezd fogni.
A reccsenés maradt továbbra is, de annyit felfedeztem, hogy a kulissza felől hallom a hangot és a gumiharang alatt van 1-2 alkatrész ami nekem túl kotyogósnak tűnik...
Ez is lehet a gondja?
Re: E9 - (1987-1992)
Elküldve: 2015 szept. 23, 12:29 pm
Szerző: Sancy
A kopastol inkabb lötyögős lesz a valtokar.
Letezik hozza felujito keszlet, a csinald magad topicban leíras is van hozza ha jol emlekszem.
Re: E9 - (1987-1992)
Elküldve: 2015 szept. 23, 02:04 pm
Szerző: Pacsker
Onnan recsegő hang nem hiszem, hogy jön.
Szinkronos lesz szerintem.
Ha a folyadék csere változtatott a sebességbe rakás és kivétel menetén, akkor nagy eséllyel szivárog valahol a rendszer.
Ha a főhenger vagy a munkahenger ereszt, lehet, hogy már az utóbbi időben tövig benyomott pedálnál sem emelt ki a kuplung teljesen és ez pedig a váltó amortizációját bizony nem késleltette.
Re: E9 - (1987-1992)
Elküldve: 2015 szept. 23, 02:09 pm
Szerző: E9SW
Amikor légtelenítettük egy kiszuperált AC-val, akkor hallatszott egy halk sziszegő hang a pumpálás ütemére. De nem a kuplunghenger felel jött, hanem előle valamennyivel.
Szivárgásnak viszont nincs nyoma!
A "folyadék", amit leengedtünk kb olyan állagú volt, mint a f0s és olyan szagú, mint a macskahugy...

Honnan jöhetett a hang? A kuplunghengertől vascső megy a kuplungon lévő munkahengerig, nem? Vagy valahol megszakad az útja?
Szerk.:
Eddig volt olyan gondom, hogy hiába nyomtam ki a kuplungot, a kocsi finoman gurult tovább.
Beleolvastam ebbe a topikba ->
viewtopic.php?f=18&t=1189 és a tegnapi csere óta még nem fordult elő, de várok még rá 1-2 hetet, hogy csinálja-e.
Ha nem tapasztalom, attól még a főhenger lehet rossz?
Re: E9 - (1987-1992)
Elküldve: 2015 okt. 05, 12:21 am
Szerző: E9SW
Üdv. újra!
Tegnap átnéztük az autó kipufogórendszerét és észrevettük, hogy a flexibilis csőnek lejárt az ideje, illetve a katalizátor is feladta a harcot.
Milyen flexi csövet vegyek hozzá? Jó az univerzális is?
Illetve ha a katalizátor helyett egy üres dob kerül vissza az problémát jelent az ECU vagy bármi más alkatrész számára?
Előre is köszönöm!
Re: E9 - (1987-1992)
Elküldve: 2015 okt. 06, 11:20 am
Szerző: Sancy
Anno en is kivetettem a katot.
Rosszabb nem lett. A hangja kicsit mergesebb lesz.
Re: E9 - (1987-1992)
Elküldve: 2015 okt. 06, 11:35 am
Szerző: E9SW
Szia!
Köszi az infót! Örülök, hogy válaszolt valaki.

Most, hogy mondod, lehet, hogy kibélelem, ne legyen belül sem hangos.
Az érdekelne még, hogy ennek a típusnak a fűtőradiátorját kell külön légteleníteni? Most cseréltem vizet úgy, hogy a hűtő alatti kis csavart kiengedtem, lefolyt a víz, majd utántöltöttem. Fűtést melegre állítottam, de most nem fúj meleget.
A hideg-meleg levegő állító tolattyú az a fűtéscsapot nyitná-zárná? Mert hiába állítgatom, a csap nem mozdul.
Re: E9 - (1987-1992)
Elküldve: 2015 okt. 14, 08:28 pm
Szerző: zuzmow
Hali!
Ha szükséged lesz ilyesmi alaktrészekre mint kuplunk munkahenger csövekkel, fűtéscsap, váltóbowdenek,st akkor keress meg bátran!
Re: E9 - (1987-1992)
Elküldve: 2015 okt. 20, 11:07 pm
Szerző: E9SW
Sziasztok!
Nektek gyújtás ráadásakor hallani, hogy dolgozik az AC pumpa?
Csak azért kérdezem, mert nekem csak akkor hallani, ha pl. meghiúsul az indítás és leáll a kocsi, utána hallatszik.
Más, BOSCH-rendszerű injektoros autónál már akkor is hallottam, mikor ráadtam a gyújtást.
Nem tudom, így kell-e lennie?!
Köszi!
Re: E9 - (1987-1992)
Elküldve: 2015 okt. 21, 07:07 am
Szerző: Pacsker
Ez így normális.
Indítózáskor indul és utána megy még 2-3 mp-ig.
Re: E9 - (1987-1992)
Elküldve: 2015 okt. 21, 01:27 pm
Szerző: E9SW
Most már ezt is tudom, köszönöm szépen!
Megnézem ma a "FP" - "+B" összezárásával a pumpa folyamatosan dolgozik gyújtáson.
Milyen alkatrész működését befolyásolja a kinti hőmérséklet és a páratartalom?
Ma kicsit jobb idő van, nem is rángatott annyira és jobban is ment valamivel.
Re: E9 - (1987-1992)
Elküldve: 2015 nov. 20, 09:03 pm
Szerző: Pacsker
Van Hatchback is

Re: E9 - (1987-1992)
Elküldve: 2015 nov. 21, 11:36 pm
Szerző: Lyani
Ebben a hideg időben már többször fordult elő, hogy nem volt elegendő a csomagtartó ajtó teleszkópjaiban a nyomás, hogy megtartsák azt.
Ez különösen kellemetlen, amikor pakolás közben észrevétlenül jól vesén vág a 30 kilós ajtó.
Mivel helyettesíthetők a teleszkópok, vagy hogyan erősíthetők meg?
Gondolom több mindenkinél felmerült már ez a kérdés.
Re: E9 - (1987-1992)
Elküldve: 2015 nov. 22, 08:41 am
Szerző: ibituba73
Nekem van erre egy nagyon jó módszerem.Már több autómnál bevált.Egy db.pvc.cső kell hozzá.Olyan vastag legyen hogy könnyen rácsússzon a teleszkóp vastag szárára,nekem ez azt hiszem 21mm.A hossza az a vékony szártól 1-2-cm.-el rövidebb,kitolt állapotban.Ezt csak rá teszed a szárra és amikor felnyitod az ajtót,a csö autómatikusan lecsúszik a vastag szárról,rá a vékonyra és beakad a vastag szár aljába.Lecsukásnál kell neki egy kis segítség,csak kiakasztod és már csukhatod is le.Nem tudom,hogy hogy kell ide képet feltölteni,de ha küldesz mail címet,akkor lefényképezem és elküldöm.