Oldal: 79 / 143
Elküldve: 2012 feb. 06, 06:37 pm
Szerző: Jorn
Pacsker írta:Hajlamos az önindító behúzva maradni nagy hidegekben, ha már bajlódik.
Értem, szerinted ez mennyire gáz, úgy értem sürgõsen kellene javíttatni ?
Gondoltam arra, hogy minél rövidebben indítózok majd, hátha azzal idõt nyerek

Elküldve: 2012 feb. 06, 08:25 pm
Szerző: gecsa
Jorn írta:Pacsker írta:Hajlamos az önindító behúzva maradni nagy hidegekben, ha már bajlódik.
Értem, szerinted ez mennyire gáz, úgy értem sürgõsen kellene javíttatni ?
Gondoltam arra, hogy minél rövidebben indítózok majd, hátha azzal idõt nyerek

nekem is volt ilyen problémám...bár ott más volt a megoldás...
azóta jó,de a -20ban nekem is csinálja kicsit..ne kapkodd el...nekem volt olyan,amikor vagy 5 mp-ig csinálta..

Elküldve: 2012 feb. 07, 10:02 am
Szerző: toytomi
Ha beragad, azt szereti a forgórész meg a kefék

Elküldve: 2012 feb. 07, 09:01 pm
Szerző: Lackó
Jorn írta:Pacsker írta:Hajlamos az önindító behúzva maradni nagy hidegekben, ha már bajlódik.
Értem, szerinted ez mennyire gáz, úgy értem sürgõsen kellene javíttatni ?
Gondoltam arra, hogy minél rövidebben indítózok majd, hátha azzal idõt nyerek

Ne halogasd. Szétrepülhet a bele, ha peched van. Ha van lehetõséged, szereld ki az önindítót, szedd szét, takarítsd el a belét, és zsírozd át ahol kell (csak óvatosan, mert attól is meg tud ragadni), majd szereld vissza.
Könnyen lehet, hogy ennyivel megúszod.....szétszerelésnél kiderül, hogy van-e valami túlzottt kopás/fáradás.
Elküldve: 2012 feb. 07, 11:06 pm
Szerző: Jorn
Lackó írta:Jorn írta:Pacsker írta:Hajlamos az önindító behúzva maradni nagy hidegekben, ha már bajlódik.
Értem, szerinted ez mennyire gáz, úgy értem sürgõsen kellene javíttatni ?
Gondoltam arra, hogy minél rövidebben indítózok majd, hátha azzal idõt nyerek

Ne halogasd. Szétrepülhet a bele, ha peched van. Ha van lehetõséged, szereld ki az önindítót, szedd szét, takarítsd el a belét, és zsírozd át ahol kell (csak óvatosan, mert attól is meg tud ragadni), majd szereld vissza.
Könnyen lehet, hogy ennyivel megúszod.....szétszerelésnél kiderül, hogy van-e valami túlzottt kopás/fáradás.
OK, persze amint lehet megnézetem, nem is akarom túlzottan halogatni, csak azért ebben a hidegben máshogy áll az ember az autószerelgetéshez, ha nincs fûtött aknája...

Elküldve: 2012 feb. 17, 09:35 pm
Szerző: Jorn
Most így nulla fok felett teljesen megszûnt az önindító kerregése indítózás után... így nyertem egy kis idõt, tudok mással foglalkozni
Az ablakmosó folyadék gumicsövén levõ lyukat (vágást) ti mivel ragasztanátok meg ?
Elküldve: 2012 feb. 18, 06:51 pm
Szerző: zoli99
Sziasztok!
Milyen gyártmányú kuplungszettet vegyek a Corollába (E10)?
Mit javasoltok utángyártottban?
köszi
Zoli
Elküldve: 2012 feb. 18, 08:27 pm
Szerző: gecsa
zoli99 írta:Sziasztok!
Milyen gyártmányú kuplungszettet vegyek a Corollába (E10)?
Mit javasoltok utángyártottban?
köszi
Zoli
a válasz másik topicból:
Pacsker írta:szullosz írta:GATES, DAYCO szíjak (UNIX, METEOR)
NOK szimmeringek, stab. gumik (IC)
KOYO, SKF, NSK csapágyak (UNIX, IC)
AISIN, EXEDY tengelykapcsoló szettek (BÁRDI, UNIX)
ATE, TEXTAR, PAGID, BREMBO fékek (UNIX, BÁRDI, START)
GMB vízpumpák (START)
555 futómû alkatrészek (IC)
Hirtelen ennyi...
Szabber
Próbáljuk összeszedni, hogy mik a gyári beszállítók, vagy gyárilag elfogadott utángyártott márkák
Akár 80%-ot is spórolhatunk úgy, hogy gyári minõségû alkatrész kerül az autónkba!
Ha nincs megfelelõ, akkor természetesen a gyárit ajánljuk!
Gyári beszállító - Felhasználási terület - Elismert/ajánlott utángyártott márka
AISIN - vízpumpa, kuplungalkatrészek... - EXEDY
TOKICO, KAYABA - lengéscsillapítók
KOYO - csapágyak - SKF
NOK - szimmeringek, szilentek - YAMATO
MITSUBOSHI, GATES - szíjak - DAYCO
DENSO - Elektronikus alkatrészek (elosztófedél, gyertya, trafó..) - NGK (Japán gyártású)
KUZEH - Termosztát
OPTIFIT (egyik legnagyobb Toyota beszállító és Toyota Motor által elismert utángyártó) - ablaktörlõ, kipufogó, kuplung, fékalkatrész....
TEXTAR - fék - (Ferodo)
Légyszi egészítsétek ki!
Elküldve: 2012 feb. 18, 09:04 pm
Szerző: zoli99
köszönet!
Elküldve: 2012 feb. 22, 11:06 am
Szerző: szisandor
szisandor írta:udv.sziasztok....sajnos beteg lett a frissen vett autom...nagyon csattognak a szelepek,de sajnos elvannak kopva a butykok...ezert keresek veztengelyt+himbakat+lambda szondat+porlasztot...hogy ha lehet rendben legyen...184000km van benne ,..persze nem minden aron akarok mindent megvenni
koszi
korabban mar regelve voltam csak nemtok belepni mert elveszett az infom es nem emlexem az adatokra...

Elküldve: 2012 feb. 26, 12:11 pm
Szerző: toytomi
Mostanában elkezdett egy érdekes problémám adódni. Amikor tompítottról átváltok távolságira hirtelen lekapcsolódik minden világítás, aztán ha vissza váltok tompítottra, akkor újra lesz és csak utána tudok távolságit kapcsolni, ami azért sötétben elég veszélyes.

Valakinek esetleg volt már valami hasonló, javítható-e, vagy vegyek egy új kapcsolót?
Elküldve: 2012 feb. 26, 04:30 pm
Szerző: Pacsker
Nem biztos, hogy kapcsolónál lesz a gond. Lehet, hogy a relézés, vezetékelés.
nem találkoztam egyébként még ilyen problémával.
Elküldve: 2012 feb. 26, 07:24 pm
Szerző: Frool
Jorn írta: Az ablakmosó folyadék gumicsövén levõ lyukat (vágást) ti mivel ragasztanátok meg ?
Autó alkatrész boltokban lehet kapni méterben csövet és db áron toldó mûanyag pucujkát. Nem horror az ára. Iktasd ki a sérült darabot vagy ha olyan részen sérült ami a karosszériába van fûzve akkor vágd ki belõle és használj toldó pucujt.
Elküldve: 2012 feb. 26, 07:26 pm
Szerző: gecsa
Elküldve: 2012 feb. 26, 07:42 pm
Szerző: Frool
Autós szótár: stücni, düzni, tölönce, patent, pucujka, bolha stb = apró alkatrészek melyek nevét néha felesleges szakszerûen leírni mert több szó és mert mindenki tudja mirõl van szó

. Ha mégsem akkor így hangzik hivatalosan: ablakmosó csõ toldó (pucuj).

.