Oldal: 71 / 143
Elküldve: 2011 szept. 25, 05:22 pm
Szerző: Biagio
marjanp írta:Üdv mindenki!
Érdeklõdnék mikor kapcsol az autómata szívató, ilyenkór nyáron is kapcsol mindig?
TOYOTA 1.3 xli-rõl lenne szó.
Elküldve: 2011 szept. 26, 09:26 am
Szerző: Biagio
kicsi8304 írta:Sziasztok!
Az autó egy 2001 évjáratú Toyota Corolla 1.4 VVT-i.
Kérdésem a vezérmûlánc feszítõnél lévõ O-gyûrû külsõ és belsõ átmérõje.(Tudja valaki,mert nincs kedvem kiszedni csak a méregetés miatt,de ott minimálisan folyik el az olaj)
Köszönöm!
Balázs
Elküldve: 2011 szept. 28, 06:09 pm
Szerző: cslaci105
A tûzfal felsõ részének közepén van két csavarhely, ahová ugyebár a toronymerevítõ rúd középsõ részének csavarjai valók. Nos, nálam ezek a csavarhelyek le vannak "vakítva":
Ilyenkor mi van???

Fúrni kell, meg menetet vágni? Vagy ott csak egy lemez van, amit a szélvédõ alatti rács eltávolítása után ki tudok szedni, és mögötte ott lapulnak az elõre behegesztett anyák?
Elküldve: 2011 szept. 28, 06:21 pm
Szerző: Pacsker
Ki kell fúrni és hátulról berakni egy sima anyát. Nem kell méretezni, hisz ott a "vaklyuk", de azért próbáld oda, hátha kiderül,hogy odébb van az egyik tornyod

Honnan sikerült szerezni?
Elküldve: 2011 szept. 28, 08:55 pm
Szerző: cslaci105
Õfelségétõl a királynõtõl!

Szóval Angliából, ebay-en keresztül

Július 28-án ütöttem le 15.5 fontért (~5000 Ft) és mivel az eladó nem volt hajlandó Magyarországra elpostázni, így egy kint élõ ismerõsömhöz küldettem el, és mivel a lehetõ legolcsóbban akartam hazahozatni, nála pihent múlt hét keddig. Múlt hét kedden járt arra egy autó, õ hazahozta Pestre (szintén 5000-ért), ma pedig öcsém hozza haza a 19:30-as vonattal

Õ az:
LINK
Egyébként most látom, hogy éppen van megint egy eladó ebay-en:
88-92 TOYOTA COROLLA GTI STRUT BAR (Ha jól látom a jobb oldali -képen bal- felsõ füle le van törve...

)
Elküldve: 2011 szept. 28, 10:44 pm
Szerző: Zoo.HUN
Nekem ki lett fúrva, és 2 lemezcsavarral felfogatva és kész. Amugy dieselnél (csak a saját tapasztalat miatt E8 nál) Belelógott egy csomó minden, fûtéscsap stb..
Elküldve: 2011 szept. 29, 08:17 am
Szerző: cslaci105
Zoo.HUN írta:Amugy dieselnél (csak a saját tapasztalat miatt E8 nál) Belelógott egy csomó minden, fûtéscsap stb..
És hogyan sikerült beszerelni? Mivel nálam is belelóg, konkrétan az a fekete korong alakú valami, amibõl csövek jönnek ki, valami vákuum dolog (Toyodiy szerint:
RESERVOIR SUB-ASSY, VACUUM)

Elküldve: 2011 szept. 29, 09:37 am
Szerző: Taki
Hajlik az annyit!
Nekem is bement, igaz azon a vákumtök lábain kellett hajlítani egy kicsit.
A lemez csavart szerintem felejtsd el.(egyszerûen nem tart eleget) Fúrd ki, ablaktörlõk, rács le, 2db 8.8 as acélcsavarral megfogatod.(anyákat belülre) ha valakivel oda tuddod az anyákat hegesztetni akkor a legközelebbi le-fel szereléshez, már nem kell az ablaktörlõket lebontanod.
Jó munkát!
Elküldve: 2011 okt. 14, 05:00 pm
Szerző: PiciPeti
Üdv!
Arra gondoltam, hogy bekenem az ajtók gumikédereit szilikonnal. Jönnek a fagyok, és nem szeretném ha befagyna, és le kéne tépni...
Szóval van valakinek valami bevált szere? Ami nem bántja a gumit. Az se lenne jó, ha megenné...

Elküldve: 2011 okt. 14, 05:04 pm
Szerző: Pacsker
Szilikont NE!
Vannak direkt szilikonmentes gumiápolók, vagy enyhe glicerin. (az, hogy a fagyást gátolja-e, azt nem tudom)
Elküldve: 2011 okt. 14, 05:08 pm
Szerző: Biagio
Érdemes például vékonyan sima étolajjal bekenni a nagy mínuszokban, meggátolja, hogy a vízpára ott maradjon, ezáltal összefagyjon a gumi az ajtóval, illetve még a gumit is ápolja, nem koszol, nem okoz esztétikai gondot sem a kocsin.
Vagy, ha nagyon jót szeretnél a kocsidnak itt ez a termék. Garantált svájci minõség (nekem eddig nem volt bajom vele).
http://www.swissvax.hu/merchant.mvc?Sto ... =SE1023110
Van a téli felkészítésrõl külön topik is (ott folytassuk). viewtopic.php?t=1387&postdays=0&postorder=asc&start=0
Elküldve: 2011 okt. 19, 12:15 pm
Szerző: szaki
Sziasztok!
Kérdésem lenne, új Corolla tulajdonos vagyok, 2001-es 1.4 vvti az alany és elszakadt a váltó egyik bowdenje. Ismerõs szerelõ kiszerelte, most pedig várjuk, hogy talál-e a bontóban vagy boltban. A kérdésem az lenne, hogy ez normális dolog, hogy elszakad az a vastag kábel? Gondolom nem, de nem értem, hogy szakadhatott el, mikor elég védett helyen van. Körülbelül mennyibe kerülhet ez nekem? Esetleg milyen dolgokra érdemes odafigyelnem, ami típushiba Corollánál? Köszi a válaszokat elõre is!
Elküldve: 2011 okt. 19, 12:47 pm
Szerző: Bubi
Nem gyakori, de bármi, bármikor megtörténhet. E11-es topicokat nézegesd végig mielõtt rákérdeznél olyan dolgokra amikrõl már volt szó. Bepi81 tagunk pedig elég lelkes és gondos 1,4 vvti "felhasználó". Sok kérdésedre biztosan tudja majd a választ.
Elküldve: 2011 okt. 19, 01:46 pm
Szerző: bepi81
PiciPeti írta:Üdv!
Arra gondoltam, hogy bekenem az ajtók gumikédereit szilikonnal. Jönnek a fagyok, és nem szeretném ha befagyna, és le kéne tépni...
Szóval van valakinek valami bevált szere? Ami nem bántja a gumit. Az se lenne jó, ha megenné...

Glicerin alapú cuccot kell hozzá venni. Én a múltkor bementem a gyógyszertárba, hogy "kérek glicerint, csókolom!", de nem adtak, mert azt csak úgy nem lehet - bomba gyártáshoz is lehet/kell használni -. Köszöntem, eljöttem...gyosran.

Elküldve: 2011 okt. 19, 01:50 pm
Szerző: bepi81
bubidisc írta:Nem gyakori, de bármi, bármikor megtörténhet. E11-es topicokat nézegesd végig mielõtt rákérdeznél olyan dolgokra amikrõl már volt szó. Bepi81 tagunk pedig elég lelkes és gondos 1,4 vvti "felhasználó". Sok kérdésedre biztosan tudja majd a választ.

Itt vogymuk...
A váltóbowdennel kapcsolatban nincs tapasztalatom, így azt a témát passzolom, sajna. Ellenben a - korai - vvt-i -nek egy súlyos hibája LEHET:
Leírom az E11 topicba...
