
Egyedi, de nem kókány


KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)

KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)

Ez egy penge kis autó úgy, ahogy van.Pacsker írta:E10 Corolla Wagon (vagy Sprinter Carib) --> AE111 Sprinter Trueno BZ-R orral:

arnoldoo írta:Sziasztok!
Nemrég vettem egy 94es 3 ajtós e10-est és hát elég ramaty állapotban volt, a motort leszámítva (1.3 xli), ami fantasztikus, hogy mennyire jó állapotú a korához képest. Szóval a lényeg, hogy már rengeteg mindent kijavítottam rajta, emellett sok minden még hátravan, olvasgattam már sokat is a többi topicban és láttam mindenki mennyire segítõkész, remélem nekem is tudtok majd segíteni.
Lesz most pár napom végre, amikor ismét foglalkozhatok vele![]()
Lehet elsõre egyszerûnek fog hangzani, aztán lehet (nagyon remélem) tényleg semmi extraszóval a csomagtartó nyitó kis kar (az ülés mellett lent) nem nyitja a zárat. Gondolom a bowden lehet elszakadva, csak nem tudom hátul a csomagtartónál szétszedni a zár körül a boritást, illetve az ülésnél sincs ötletem hogy férhetnék hozzá. Majd ha erre van ötletetek a következõ kérdés h mit csináljak ha sikerült hozzáférni tényleg el van szakadva bele is húzok egy újat...tud valaki segíteni ebben? köszönöm elõre is
valószínüleg lesz még néhány kérdésem, de egyenlõre ez is hatalmas segítség lenne, mivel egyenlõre csak kulccsal nyílik, ami elég macerás mikor valakit csak kidobnék valami forgalmas úton és a csomagtartóba van a cucca
MFerenc írta:Míg el nem felejtem: ha sokat szeretnél foglalkozni a verdával (és kell is esetleg), inkább nyiss neki projectet, ott fényképekkel is tudod illusztrálni, éppen mit bütyköltél, vagy ha valamihez segítséget kérsz, raksz be képet, könnyebb mindenkinek. Szerintem...
A csomagtér nyitót 2 csavar fogja, egy a küszöb irányában, egy pedig a pedálok felõl az ülés alatti merevítõ felé néz (vezetõülést told hátra, úgy jobban hozzáférhetõ és látható). Ha ezeket kicsavartad, akkor elõre felé ki tudod húzni a két kart magába foglaló konzolt, a bowdenekkel együtt. A csomagtér felõli végét pedig úgy tudod megnézni, hogy nyitott csomagtartónál leszeded a zárnál lévõ nagy mûanyagot (a karosszérián, nem az ajtón), és alatta megtalálod a szerkezetet. Ezek után látod, meg van-e a bowden. Ha megvan, akkor sok egyéb probléma lehet, kinyúlt, elhajlott a nyitásnál kiemelkedõ szerkezet stb. Én anno hiába pótoltam a kart, nem tudtam eljutni odáig, hogy karral lehessen nyitni
A bowden vége speciális kialakítású, nem tudom, simán tudsz-e újat húzni a helyébe, vagy csak gyári jó-e...
arnoldoo írta:köszi az ötletet elõször gondoltam beteszem oda, de mivel nem tervezek túl látványos dolgokat, úgy éreztem nem kéne
na de akkor írok majd oda valamikor meg csinálok egy két képet is
Ma megcsináltam egyébként, tényleg ott volt elõl mindkét csavar a szemem elõtt csak valahogy múltkor nem vettem észre![]()
a hátsó részt átnéztem múltkor nem volt benne egy csavar sem de nem akart az istenért sem lepattanni..na ma az is kb egybõl lejött.
Na szóval szerencsére a bowden egyben volt csak a mûanyag rész elõl az ülés alatt ami megfogja a bowden tokját volt letörve és eltûnve. Úgyhogy egy dróttal hozzáfogattam egy kis megmaradt kiálló mûanyagba fúrt lukhoz, ami egyébként a másik bowdennél is tart.
Szerencsés napot választottam![]()
Nyitok akkor egy projekt topikot és köszönöm a segítséget mégegyszer![]()


sajnos nem, a kéziféké egy p betû. ,Én is gyanakodtam, hogy esetleg fékolaj, fékrendszer, de az olajszint rendben.PiciPeti írta:Az a felkiáltójel nem a kéziféké véletlenül? Mert akkor lehet hogy csak szimplán kevés fékolaj van a kiegyenlítõ tartályban, és ellöttyen az érzékelõtõl...

Nem tudom mi produkálhatja a jelenséget, utánanézek.PiciPeti írta:Ha megemeled, akkor alulról hozzáférsz a nívócsavarhoz. De kétlem, hogy lenne visszajelzõje.