E10 - (1992-1997)

Karosszéria variánsok, motorfajták, egyéb típusok. Toyotainkról szakmai beszélgetések, tudnivalók, érdekességek...
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

E10 Corolla Wagon (vagy Sprinter Carib) --> AE111 Sprinter Trueno BZ-R orral:

Kép

Egyedi, de nem kókány :)
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
montoya
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3726
Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Tartózkodási hely: BP XI

Hozzászólás Szerző: montoya »

JDM E11 coupe front.
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Írtam :)
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
montoya
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3726
Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Tartózkodási hely: BP XI

Hozzászólás Szerző: montoya »

Vak vagyok. :oops:
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Avatar
TRD
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1456
Csatlakozott: 2007 márc. 11, 09:52 pm
Tartózkodási hely: Balassagyarmat
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TRD »

Nem aggódik a felniszélesség miatt....:D

Kép
AE92 2.0 GT hatchback (3SGE) :TRD:
KE70 ??? Coupe
Avatar
bepi81
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2524
Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
Autód gyártási éve: 2007
Autód típusa (és generációja): Verso
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: MPV
Tartózkodási hely: Békéscsaba

Hozzászólás Szerző: bepi81 »

Pacsker írta:E10 Corolla Wagon (vagy Sprinter Carib) --> AE111 Sprinter Trueno BZ-R orral:
Ez egy penge kis autó úgy, ahogy van.
Ez milyen ritkaságszámba megy...
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
Avatar
IceRocko
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 975
Csatlakozott: 2012 okt. 09, 05:14 pm
Autód gyártási éve: 1992
Autód típusa (és generációja): Corolla E10
Autód felszereltségi jelölése: XLi
Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)

Hozzászólás Szerző: IceRocko »

TRD írta:Nem aggódik a felniszélesség miatt....:D

Kép
Nem is a Magyar utakon jár. :)
EE101 Sedan, 7A-FE
Avatar
Biagio
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2864
Csatlakozott: 2007 máj. 25, 11:15 am
Tartózkodási hely: majdnem Bp.

Hozzászólás Szerző: Biagio »

arnoldoo írta:Sziasztok!

Nemrég vettem egy 94es 3 ajtós e10-est és hát elég ramaty állapotban volt, a motort leszámítva (1.3 xli), ami fantasztikus, hogy mennyire jó állapotú a korához képest. Szóval a lényeg, hogy már rengeteg mindent kijavítottam rajta, emellett sok minden még hátravan, olvasgattam már sokat is a többi topicban és láttam mindenki mennyire segítõkész, remélem nekem is tudtok majd segíteni.

Lesz most pár napom végre, amikor ismét foglalkozhatok vele 8)

Lehet elsõre egyszerûnek fog hangzani, aztán lehet (nagyon remélem) tényleg semmi extra :D szóval a csomagtartó nyitó kis kar (az ülés mellett lent) nem nyitja a zárat. Gondolom a bowden lehet elszakadva, csak nem tudom hátul a csomagtartónál szétszedni a zár körül a boritást, illetve az ülésnél sincs ötletem hogy férhetnék hozzá. Majd ha erre van ötletetek a következõ kérdés h mit csináljak ha sikerült hozzáférni tényleg el van szakadva bele is húzok egy újat...tud valaki segíteni ebben? köszönöm elõre is :)

valószínüleg lesz még néhány kérdésem, de egyenlõre ez is hatalmas segítség lenne, mivel egyenlõre csak kulccsal nyílik, ami elég macerás mikor valakit csak kidobnék valami forgalmas úton és a csomagtartóba van a cucca :D
MFerenc írta:Míg el nem felejtem: ha sokat szeretnél foglalkozni a verdával (és kell is esetleg), inkább nyiss neki projectet, ott fényképekkel is tudod illusztrálni, éppen mit bütyköltél, vagy ha valamihez segítséget kérsz, raksz be képet, könnyebb mindenkinek. Szerintem...

A csomagtér nyitót 2 csavar fogja, egy a küszöb irányában, egy pedig a pedálok felõl az ülés alatti merevítõ felé néz (vezetõülést told hátra, úgy jobban hozzáférhetõ és látható). Ha ezeket kicsavartad, akkor elõre felé ki tudod húzni a két kart magába foglaló konzolt, a bowdenekkel együtt. A csomagtér felõli végét pedig úgy tudod megnézni, hogy nyitott csomagtartónál leszeded a zárnál lévõ nagy mûanyagot (a karosszérián, nem az ajtón), és alatta megtalálod a szerkezetet. Ezek után látod, meg van-e a bowden. Ha megvan, akkor sok egyéb probléma lehet, kinyúlt, elhajlott a nyitásnál kiemelkedõ szerkezet stb. Én anno hiába pótoltam a kart, nem tudtam eljutni odáig, hogy karral lehessen nyitni :(
A bowden vége speciális kialakítású, nem tudom, simán tudsz-e újat húzni a helyébe, vagy csak gyári jó-e...
arnoldoo írta:köszi az ötletet elõször gondoltam beteszem oda, de mivel nem tervezek túl látványos dolgokat, úgy éreztem nem kéne :D
na de akkor írok majd oda valamikor meg csinálok egy két képet is :)

Ma megcsináltam egyébként, tényleg ott volt elõl mindkét csavar a szemem elõtt csak valahogy múltkor nem vettem észre :D
a hátsó részt átnéztem múltkor nem volt benne egy csavar sem de nem akart az istenért sem lepattanni..na ma az is kb egybõl lejött.
Na szóval szerencsére a bowden egyben volt csak a mûanyag rész elõl az ülés alatt ami megfogja a bowden tokját volt letörve és eltûnve. Úgyhogy egy dróttal hozzáfogattam egy kis megmaradt kiálló mûanyagba fúrt lukhoz, ami egyébként a másik bowdennél is tart.

Szerencsés napot választottam :D

Nyitok akkor egy projekt topikot és köszönöm a segítséget mégegyszer :!: :wink:
Vissza kettõ, padló, vagy nagy gáz, kis kuplung.
No injektor No ABS No Computer No problem :e9bia:
Kép
Sannyi
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 70
Csatlakozott: 2013 szept. 03, 09:29 am

Hozzászólás Szerző: Sannyi »

Sziasztok! E10-es corollához keresek alufelnit!
Üdv!

Sannyi
Avatar
IceRocko
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 975
Csatlakozott: 2012 okt. 09, 05:14 pm
Autód gyártási éve: 1992
Autód típusa (és generációja): Corolla E10
Autód felszereltségi jelölése: XLi
Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)

Hozzászólás Szerző: IceRocko »

Én még nem is láttam itthon 2E motorral E10-et. :) Ráadásul klímás. 8)


[web]http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... xl-7280487[/web]
EE101 Sedan, 7A-FE
today05
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 14
Csatlakozott: 2013 aug. 30, 12:23 pm
Tartózkodási hely: Budapest

hibajelenség?

Hozzászólás Szerző: today05 »

Sziasztok

Adott egy 94es e10 sedan 1.3xli 4E-FE jármû, és az alábbiakat produkálja az elmúlt néhány napban-hétben

hidegen majdnem mindig, de ritkábban melegen is gyorsításkor kigyullad a figyelmeztetõ piktogram (a felkiáltójel), a gyorsítás abbahagyása után van hogy azonnal, van hogy 1-2, van 10-20mp után kialszik.

jellemzõen alacsonyabb sebességekrõl indulva csinálja, mindegy hogy mennyiról, de autópályán 100->130 ra már nem, mindegy hogy padlógáz vagy akármi.

Igazából rendszert nem vettem észre, nem tudom direkt reprodukálni a lámpa kigyulladását, de 10 bõl 5 gyorsításnál kigyullad

Az alábbi módon mindig kigyullad a figyelmeztetõ jelzés:

emelkedõn egyenletes (kultúrált) terhelésnél. Esetemben van egy domb amire rendszeresen fel kell mennem, általában 1. seb fok. 2000 rpm körül szépen felmászok rajta kis gázzal, kb 15km/h sebességgel, a motor nem erõlködik, nem dadog, semmi baj, csak kigyullad a lámpa, amikor felérek a dombtetõre, kb 15-20mp múlva elalszik.

ha valakinek van valami tippje, hogy ez mégis mi lehet, azt nagyon megköszönném.

ui: kuplung, kuplungmunkahengerek tavaly lettek cserélve, motorolaj van benne elég, akku/generátor rendben (ezeket az elmúlt egy évben cseréltük vagy ellenõriztük)
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára today05 2013 nov. 01, 09:51 am-kor.
Avatar
PiciPeti
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1538
Csatlakozott: 2011 jan. 13, 12:45 am
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Hozzászólás Szerző: PiciPeti »

Az a felkiáltójel nem a kéziféké véletlenül? Mert akkor lehet hogy csak szimplán kevés fékolaj van a kiegyenlítõ tartályban, és ellöttyen az érzékelõtõl...
'00 E11 4E-FE Harmony-Millenium
'07 E12 D-4D, Linea Luna
today05
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 14
Csatlakozott: 2013 aug. 30, 12:23 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: today05 »

PiciPeti írta:Az a felkiáltójel nem a kéziféké véletlenül? Mert akkor lehet hogy csak szimplán kevés fékolaj van a kiegyenlítõ tartályban, és ellöttyen az érzékelõtõl...
sajnos nem, a kéziféké egy p betû. ,Én is gyanakodtam, hogy esetleg fékolaj, fékrendszer, de az olajszint rendben.

Még váltóolajra gondoltam, hogy esetleg az lenne -e, azt házilag meg tudom nézni valahogy?
Avatar
PiciPeti
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1538
Csatlakozott: 2011 jan. 13, 12:45 am
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Hozzászólás Szerző: PiciPeti »

Ha megemeled, akkor alulról hozzáférsz a nívócsavarhoz. De kétlem, hogy lenne visszajelzõje. :roll:
'00 E11 4E-FE Harmony-Millenium
'07 E12 D-4D, Linea Luna
Wortex
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 713
Csatlakozott: 2011 jan. 30, 07:08 pm
Autód gyártási éve: 1989
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tápiószecsõ

Hozzászólás Szerző: Wortex »

PiciPeti írta:Ha megemeled, akkor alulról hozzáférsz a nívócsavarhoz. De kétlem, hogy lenne visszajelzõje. :roll:
Nem tudom mi produkálhatja a jelenséget, utánanézek.

A váltó nívócsavarjához felülrõl is hozzáférsz, a motortérbõl.

Nekem 95-ös E10-em van, párszor szedtem már szét, a váltóolaj részérõl annyi, hogy visszajelzõje tuti nincs, legalább is ennek a típusnak.
E10/liftback 1.3 4efe
AE92/liftback GTI 1.6 4age

Hajts lassan és gyönyörködj a tájban, vagy nyomjad neki és épülj bele.
Válasz küldése