E11-es ('98-as) lépcsõhátú Corollámat megtámadta a rozsda, de meglepõ módon hátsó sárvédõ javító ívet a karosszérialakatosunk sem talál sehol. Megnéztük mi is a neten, minden van hozzá bõven, kivéve a hátsó sárvédõívet. Tudtok esetleg errõl valamit, hogy ez ideiglenes dolog vagy valami furcsa okból nem gyártanak hozzá ilyet? Ha tudtok ötletet adni, hol érdemes még megnézni, azt is megköszönném. A lakatos most még bontóban próbálkozik, talán ott sikerül, mindenesetre elég érdekes helyzet, hogy éppen ez az elem nem kapható csak...
Sajnos nem egyedi eset. Van, de csal gyári, melynek ára csillagászati. Utángyártott nincs, csak bontóból lehet megoldani sajnos.
Hát ez szomorú... nekem amúgy mindkettõn a jobb hátsó ív rozsdál, a bal teljesen oké... 1-2 éve megnéztem, akkor még lehetett hozzá kapni ívet, úgy rémlik... most meg már tényleg nincs...
Ehh, mégse sikerült szerezni külföldrõl sem, az autó behozatallal foglalkozó fickó lelépett, hálistennek még pénzt nem kapott...
Annyit sikerült kiderítenem, hogy a gyári hátsó ív kb. 50.000 Ft/db, ez elképesztõen sok. Külföldrõl van ötletetek, hogyan lehetne behozatni esetleg? Más reményem nem nagyon van...
Ehh, mégse sikerült szerezni külföldrõl sem, az autó behozatallal foglalkozó fickó lelépett, hálistennek még pénzt nem kapott...
Annyit sikerült kiderítenem, hogy a gyári hátsó ív kb. 50.000 Ft/db, ez elképesztõen sok. Külföldrõl van ötletetek, hogyan lehetne behozatni esetleg? Más reményem nem nagyon van...
I T T Próbáljátok meg! Szerintem ha nincs is raktáron, biztos meghozatják a Lengyelektõl!
Csak az az igazán bátor, aki be meri venni a hashajtóra az altatót!
1988 E9 Liftback 1.8D
1988 E9 Hachback 1.6Gti
Ehh, mégse sikerült szerezni külföldrõl sem, az autó behozatallal foglalkozó fickó lelépett, hálistennek még pénzt nem kapott...
Annyit sikerült kiderítenem, hogy a gyári hátsó ív kb. 50.000 Ft/db, ez elképesztõen sok. Külföldrõl van ötletetek, hogyan lehetne behozatni esetleg? Más reményem nem nagyon van...
I T T Próbáljátok meg! Szerintem ha nincs is raktáron, biztos meghozatják a Lengyelektõl!
Köszönöm a tippet, kérek is árajánlatot tõlük. Az ugye csak laikus, elsõ autós félelem, hogy az alvázszám, motorszám kiadásával bármi rosszat tehetnének a kocsimmal? Az alvázszám tudom, hogy kell ahhoz, hogy a pontos típust meg tudják határozni.
Egyébként jelentem, októberi megvásárlása és az ismert kisebb hibák kijavítása óta teljesen szépen mûködik az én Malackám, jeges idõben is gyakori használatban volt gond nélkül, szóval továbbra is elszánt rajongója vagyok, a méla duplaszemû külsejével együtt. Remélem tavasszal a végsõ rozsdátlanítás után teljesen tiptop állapotú lesz, akkor teszek fel pár képet is valahova.
És velünk tartasz a Tavaszi nagy találkozónk alkalmával
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki) TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki) KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki) KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Halihó!
Lehet nem ez a megfelelõ fórum de tuti hogy valami alkatrész lesz amit ki kell cserélnem!
Tényleg nem tudna nekem valaki segíteni abban hogy mi lehet a probléma a kocsival?Drasztikus a fogyasztás, alapjáratom össze-vissza!!!!
Elõzõleg ebben a fúrumban kerestem légtömegmérõt mert már csak arra tudok gondolni...
Jelenleg új lamdba szonda, új katalizátor, új gyertyák!
Egy ilyen légtömegmérõt keresnék itt Gyõr közelében akár csak kipróbálásra. Ha ez így lehetséges lenne?
Nem igazán találok sehol...néztem toyodiy-en de jó hogy ültem, az ára 360euró!
Vagy találtam Amerikában e-bay-en. az ára 20dolcsi volt, de az is mire ideér
Dusán írta:Egy ilyen légtömegmérõt keresnék itt Gyõr közelében akár csak kipróbálásra. Ha ez így lehetséges lenne?
Nem igazán találok sehol...néztem toyodiy-en de jó hogy ültem, az ára 360euró!
Vagy találtam Amerikában e-bay-en. az ára 20dolcsi volt, de az is mire ideér
Holnap megnézem, szerintem nekem van a raktárban.
Mi a baja a jármûnek?
Nem szoktak problémásak lenni ezek az elektronikai alkatrészek
AE82 Gt 4AGE smallport 1987
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009
A jármûnek, irreálisan nagy fogyasztása van és hatalmas 7-es értékû Co-ja. Cseréltem lambda szondát, katalizátort és semmi változás.
Volt motor diagnosztikán ahol elvileg mindent rendben találtak. Ennek ellenére összevissza ingadozik az alapjáratom. Hidegen fix aztán ha bemelegszik ugye leesik 750-re majd ha nyit a nagy kör(ez csak sejtés) fel 1000, majd ha végleg üzem meleg leesik 500-ra és folyamatosan küzdi vissza magát 1000-ig. Ezt játsza 2 percig, míg ismét 700-750! Huzamosabb használat után pirosnál való megállásnál ismét játszadozik.
Szonda és katalizátor csere elõtt erõtlen is volt a motor és 2500-nál tartott fordulaton berángatta a kocsit. Ez megszûnt!
Összes vákuum csõ és szelep átnézve, gyújtás rendben, gyertya cserélve, kompresszió tökéletes! Fojtószelep és alapjárati motor kipucolva!
A jármûnek, irreálisan nagy fogyasztása van és hatalmas 7-es értékû Co-ja. Cseréltem lambda szondát, katalizátort és semmi változás.
Volt motor diagnosztikán ahol elvileg mindent rendben találtak. Ennek ellenére összevissza ingadozik az alapjáratom. Hidegen fix aztán ha bemelegszik ugye leesik 750-re majd ha nyit a nagy kör(ez csak sejtés) fel 1000, majd ha végleg üzem meleg leesik 500-ra és folyamatosan küzdi vissza magát 1000-ig. Ezt játsza 2 percig, míg ismét 700-750! Huzamosabb használat után pirosnál való megállásnál ismét játszadozik.
Szonda és katalizátor csere elõtt erõtlen is volt a motor és 2500-nál tartott fordulaton berángatta a kocsit. Ez megszûnt!
Összes vákuum csõ és szelep átnézve, gyújtás rendben, gyertya cserélve, kompresszió tökéletes! Fojtószelep és alapjárati motor kipucolva!
Jelenleg itt tartok!
Kettõ fõ kérdés.
Az alapelõgyújtás szakszerûen van e beállítva?
A vezérlés minden része a megfelelõ helyen van e?
Elvileg a hibás MAP szenzort az ecu észrevenné, hacsak nem kicsi az eltérés a megengedettõl, viszont akkor nem okozna ilyen galibát.
AE82 Gt 4AGE smallport 1987
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009
Lambda szonda "új".
De gyári, vagy Denso?
Sok univerzálisat és egyéb márkájút láttam, ami már a berakás pillanatában téves jelet küldött. Volt amit a check engine is kidobott, de volt, ami még "hibahatáron" belül volt, azonban megdobta a fogyasztást.
Olvasd át Sede7 projektjét (E11 Hb 4AFE) a misztikus túlfogyasztással kapcsolatban. Ott is minden rendben volt, aztán meglett a ludas.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki) TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki) KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki) KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Lambda szonda új univerzális ntk. Az eredeti gyárival is, ahogy azt korábban is írtam ilyen fogyasztást produkált viszont megtorpant erõtlen volt a motor, meg néha berángatott és a co értékem szintén ilyen magas volt! Na most ezzel a szondával van ereje a kocsinak, húz rendesen és semmi megtorpanás...ezért gondolom hogy talán ezzel nem lehet gond, de persze ez csak feltételezés! Egyébként most tartok 348 km-nél és bevillant az a fránya visszajelzõ, természetesen teli tankról indultam.
Egyébként sede7 projektjét is végig olvastam...kétlem hogy ekkora problémát a termosztát cseréje megoldana, mert ahhoz már csak az hiányzik! Az enyém rendesen nyit, a vizem jól melegszik, ventilátor kapcsol mikor kell...
Alapelõgyújtás rendben...vezérlés nyár elején lett cserélve és egész tél elejéig semmi ilyen jellegû probléma nem lépett fel...bár egy minimális alapjárat ingadozás volt akkor is de még a vezérlés csere elõtt is!
Toyotib te hol vagy helyileg? és megoldható lenne-e hogy egy teszt erejéig kipróbáljam a kütyüt?