Lesz közös vétel, vagy elmarad?Sancy írta:Ismét beszéltem a tulajjal.
Az autó nem fordult a tetejére. Az oldalára borult csak(árokba), és azonnal leállította a motort.
Ma kapok képeket elvileg. Ha meglesznek tolom fel ide õket.
Motor, hajtás
-
janikatuning
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 855
- Csatlakozott: 2008 okt. 18, 04:29 pm
- Tartózkodási hely: szikszó
- Sancy
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2934
- Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
- Tartózkodási hely: Pécel
Hello Laci.
Szerintem aránytalanul drága egy motor swap 20V-re. Legalább is az ár/érték arányt illetõen biztosan.
Mire bentvan a 20V moci és mûködik is rendesen alaphangon számolhatsz 5-800 E Ft-al, attól fögg mit akarsz belõle csinálni.
-ja és a 16V-hez képest (vegyük alapul a leggyakoribb elõfordulású 4age teljesítményét kb 116 lóerõ) még mindíg csak 40-50 lóerõt nyertél.

-16V-t sokkal könnyebben találsz, és full generállal is megvagy bõven 400 alatt.
(persze rákölthetsz egy millát is.. attól függ mire kell.)
Szerintem aránytalanul drága egy motor swap 20V-re. Legalább is az ár/érték arányt illetõen biztosan.
Mire bentvan a 20V moci és mûködik is rendesen alaphangon számolhatsz 5-800 E Ft-al, attól fögg mit akarsz belõle csinálni.
-ja és a 16V-hez képest (vegyük alapul a leggyakoribb elõfordulású 4age teljesítményét kb 116 lóerõ) még mindíg csak 40-50 lóerõt nyertél.
-16V-t sokkal könnyebben találsz, és full generállal is megvagy bõven 400 alatt.
(persze rákölthetsz egy millát is.. attól függ mire kell.)
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
- Bohi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3288
- Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Persze minden attól függ mennyi pénze van az embernek és mi a célja a kocsival. Egy pl, van egy E8 GT (fwd), amival a volt tulaj rallyzott és belerakott egy 20V silvertopot majd ugyanolyan idõket ment vele, mint a 16V-vel. Ott annyira nem érte meg az a sokszázezer a fejlesztésre...
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Prius II
Szia,Sancy írta:Hello Laci.
Szerintem aránytalanul drága egy motor swap 20V-re. Legalább is az ár/érték arányt illetõen biztosan.
Mire bentvan a 20V moci és mûködik is rendesen alaphangon számolhatsz 5-800 E Ft-al, attól fögg mit akarsz belõle csinálni.
-ja és a 16V-hez képest (vegyük alapul a leggyakoribb elõfordulású 4age teljesítményét kb 116 lóerõ) még mindíg csak 40-50 lóerõt nyertél.
-16V-t sokkal könnyebben találsz, és full generállal is megvagy bõven 400 alatt.
(persze rákölthetsz egy millát is.. attól függ mire kell.)
sajnos én is azt látom, hogy nagyon sokba lenne, amire elkészül, hogy 20V legyen. Egyelõre csak informálódom, aztán kiderül mi lesz. A 16V sokkal elérhetõbbnek látszik, s talán egy jó 4-2-1 kipufogóval, ITB-vel az is lehet ~140LE körül, annak meg elégnek kell lennie, hogy elmókázzon vele az ember. Valami ilyesmi kis költségvetésû projekten gondolkozom (jó lenne fele ilyen jól menni):
A video from YouTube usually appears here. Please contact an administrator.
A video from YouTube usually appears here. Please contact an administrator.
Üdv.
Beszéltem a tulajjal, mikor még árulta a kocsit, 600e volt az autó kompletten benne a 20V silvertop-al.......Bohi írta:Persze minden attól függ mennyi pénze van az embernek és mi a célja a kocsival. Egy pl, van egy E8 GT (fwd), amival a volt tulaj rallyzott és belerakott egy 20V silvertopot majd ugyanolyan idõket ment vele, mint a 16V-vel. Ott annyira nem érte meg az a sokszázezer a fejlesztésre...
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
OFF (nem konkrétan erre)
Nem értem miért akartok sokan autó építeni, hogy élményt szerezzetek magatoknak. Mennyi idõ, veszõdség, a temérdek pénzrõl nem is beszélve, mire eljuthat oda a dolog, hogy mész 5 km-t vele és kiderül, hogy nem jó az egész - ha csak nem pont azt élvezi az ember, hogy csinálhatja a projektet, mert abban az esetben maga a csinálás a lényeg és nem csak végeredmény. Toytib, Zdoman és még páran pont beleférnek ebbe a nagyon szûk halmazba. Van saját élményautójuk, meg is tudják javítani és ha épp kedvük és lehetõségük van van gurulnak egyet a ringgen. Viszont aki õket irigyli, nem tudja, hogy mit irigyel. Minden alkatrésznek van már egy "anyával" kezdõdõ neve, a becsületes mellett.
Arról nem is beszélve hogy amit ma közúton egy autóval legálisan meg lehet csinálni, azt semmiképpen sem nevezném élménynek, no meg a bírságok sem barátiak. Szóval kihasználni sem könnyû egy rengeteg energiával megépített autó képességeit, akkor meg minek?
Ha viszont vezetni szeretettek, bõven van lehetõség, hogy kipróbáljátok magatokat, töredékébe kerül és nem is kell hónapokat a garázsban tölteni.
Pályázásra is rallyra is vannak élményszerzõ helyek. Én azt mondom, hogy próbáljátok ki ezeket ki elõször. Itt találkozhattok a saját korlátaitokkal, költségekkel, igazi profi szakemberekkel. Lehet, hogy egy teszt lendületet ad, irányt mutat, lehet ,hogy kiderül mégsem ez a ti világotok.
ON
Nem értem miért akartok sokan autó építeni, hogy élményt szerezzetek magatoknak. Mennyi idõ, veszõdség, a temérdek pénzrõl nem is beszélve, mire eljuthat oda a dolog, hogy mész 5 km-t vele és kiderül, hogy nem jó az egész - ha csak nem pont azt élvezi az ember, hogy csinálhatja a projektet, mert abban az esetben maga a csinálás a lényeg és nem csak végeredmény. Toytib, Zdoman és még páran pont beleférnek ebbe a nagyon szûk halmazba. Van saját élményautójuk, meg is tudják javítani és ha épp kedvük és lehetõségük van van gurulnak egyet a ringgen. Viszont aki õket irigyli, nem tudja, hogy mit irigyel. Minden alkatrésznek van már egy "anyával" kezdõdõ neve, a becsületes mellett.
Arról nem is beszélve hogy amit ma közúton egy autóval legálisan meg lehet csinálni, azt semmiképpen sem nevezném élménynek, no meg a bírságok sem barátiak. Szóval kihasználni sem könnyû egy rengeteg energiával megépített autó képességeit, akkor meg minek?
Ha viszont vezetni szeretettek, bõven van lehetõség, hogy kipróbáljátok magatokat, töredékébe kerül és nem is kell hónapokat a garázsban tölteni.
ON
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Szia Laci,Vlaci írta:Egyelõre érdeklõdési szinten keresnék 4age 16V vagy 20V (ST/BT) motort, a 20V esetében kábel köteggel, ecu-val, kiegészítõivel, ami a beépítéshez kellhet, érdekelne még 4age - lada váltó közé közbetét.
Üdv: Laci.
nekem van egy 4AGE 16V teljesen jó mocim kompletten, ECU, váltó, szívósor, leömlõ, stb. A mociban kb. 160 ezer km van, olajat nem eszi, tökéletes emissziója volt. Priviben a részleteket.
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
-
janikatuning
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 855
- Csatlakozott: 2008 okt. 18, 04:29 pm
- Tartózkodási hely: szikszó
hajtókarcsapágyas:S váltó nélkül 50papírBohi írta:Ha már volt, akkor bocsi. 4age eladó...
http://racing-bazar.hu/alkatresz/komple ... .6_gti_16v
EE90 LIFTBACK (4afe 110le 16v) Xtreme
E11 LIFTBACK (4afe 110le 16v automata)
E11 LIFTBACK (4afe 110le 16v automata)
- Bohi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3288
- Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
janikatuning írta:hajtókarcsapágyas:S váltó nélkül 50papírBohi írta:Ha már volt, akkor bocsi. 4age eladó...
http://racing-bazar.hu/alkatresz/komple ... .6_gti_16v
Akkor nagy vétel lenne! idiot
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Prius II
-
baleee89
- Újonc

- Hozzászólások: 7
- Csatlakozott: 2012 jún. 13, 02:23 pm
- Tartózkodási hely: Debrecen
- Kapcsolat:
4a-ge
Eladó 4a-ge blue top
kosárba van a motor, Mapos változat, adok hozzá egy plus SR blokkot a gyárinak válla van! meg a teljes kábel köteg ecu, ae86-ba volt!
20-542-41-46
50000ft alku nincs! pestre fel tudom juttatni!
A motort mi bontottuk szét! elvileg mindene meg van!
Eladás oka ca18det lett beépítve helyette!
kosárba van a motor, Mapos változat, adok hozzá egy plus SR blokkot a gyárinak válla van! meg a teljes kábel köteg ecu, ae86-ba volt!
20-542-41-46
50000ft alku nincs! pestre fel tudom juttatni!
A motort mi bontottuk szét! elvileg mindene meg van!
Eladás oka ca18det lett beépítve helyette!
