Kicsit egyszerûbb a Hachi futómûve nem gondolod? P7 es Starletekre emélkeztett, merev hátsó híd 1 db torziós rúddal megtámasztva plusz oldalanként 1-1 felfügesztéssel, abba szinte minden olcsó....[Walaki]D`Lair írta:65-ért "csináltak" 2db GL szemet? Az fasza, amiket én vettem a hacsiba annak 8000Ft volt darabja. Úgy lettetek átbaszva, mint szar a palánkon...
Szilentezõs topic
-
GabSep-TSR
- Visszajáró

- Hozzászólások: 26
- Csatlakozott: 2012 ápr. 18, 03:52 pm
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
99,9 %, hogy független Corolla-ban nem volt a csonkálvány alsó szilentje helyett GL szem. Persze mindig fenn áll az, hogy tévedek, de sose láttam. Se neten, se élõben. Hacsak nem olyan vékony és össze van rohadva, hogy láthatatlan.
Most komolyan elgondolkodtam...
Biztos, hogy gyári volt benne?
Másik, hogy mind a 12 szilentet cseréltétek, illetve raktatok a helyére mást, vagy csak ezt a kettõt?
Most komolyan elgondolkodtam...
Biztos, hogy gyári volt benne?
Másik, hogy mind a 12 szilentet cseréltétek, illetve raktatok a helyére mást, vagy csak ezt a kettõt?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
-
janikatuning
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 855
- Csatlakozott: 2008 okt. 18, 04:29 pm
- Tartózkodási hely: szikszó
Bocs hoyg beleszólok! De tudom tanúsítani hogy tényleg annyiba került a cucc a corollába! Nem ehet hogy esetleg ez vmi más piacra készült autó?
Am meg hogy az ae86ba 8eft volt a szillent az egy dolog a ae86hoz mindent kapni mindenféle színû szagú keménységû szillentet:D Viszont a köcsög e9hez semmit nem kapni...:S
Am meg hogy az ae86ba 8eft volt a szillent az egy dolog a ae86hoz mindent kapni mindenféle színû szagú keménységû szillentet:D Viszont a köcsög e9hez semmit nem kapni...:S
EE90 LIFTBACK (4afe 110le 16v) Xtreme
E11 LIFTBACK (4afe 110le 16v automata)
E11 LIFTBACK (4afe 110le 16v automata)
-
GabSep-TSR
- Visszajáró

- Hozzászólások: 26
- Csatlakozott: 2012 ápr. 18, 03:52 pm
Pacsker írtam is hogy bevittük a Toyotába hogy nézzenek utána és rendeljék meg de nem találták a rendszerben ergo nem biztos hogy gyári volt! De nem lehet kizárni, mert ezek a kis japók tudnak olyanokat hogy hajjajPacsker írta:99,9 %, hogy független Corolla-ban nem volt a csonkálvány alsó szilentje helyett GL szem. Persze mindig fenn áll az, hogy tévedek, de sose láttam. Se neten, se élõben. Hacsak nem olyan vékony és össze van rohadva, hogy láthatatlan.
Most komolyan elgondolkodtam...
Biztos, hogy gyári volt benne?
Másik, hogy mind a 12 szilentet cseréltétek, illetve raktatok a helyére mást, vagy csak ezt a kettõt?
A másik többi helyére normál gyári szilentek mentek de újak természetesen és szépen bezsírozva!
Az hogy még nem láttál az nem kizáró ok ugye?Eddig én se láttam még RedTop-os 4A-GE motort corollában csak blue illetve REDnBlack-et ... erre tessék itt van ebben is
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
oldalanként 2-2 hossztartó, de amúgy stimmel. Azt mondjuk nem tudom, hogy honnan veszed, hogy olcsó bele a GL szem...az méretezés kérdése és semmi köze ahhoz, hogy milyen futómûben használod...GabSep-TSR írta:Kicsit egyszerûbb a Hachi futómûve nem gondolod? P7 es Starletekre emélkeztett, merev hátsó híd 1 db torziós rúddal megtámasztva plusz oldalanként 1-1 felfügesztéssel, abba szinte minden olcsó....[Walaki]D`Lair írta:65-ért "csináltak" 2db GL szemet? Az fasza, amiket én vettem a hacsiba annak 8000Ft volt darabja. Úgy lettetek átbaszva, mint szar a palánkon...
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///

2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
janikatuning írta:Bocs hoyg beleszólok! De tudom tanúsítani hogy tényleg annyiba került a cucc a corollába! Nem ehet hogy esetleg ez vmi más piacra készült autó?
Am meg hogy az ae86ba 8eft volt a szillent az egy dolog a ae86hoz mindent kapni mindenféle színû szagú keménységû szillentet:D Viszont a köcsög e9hez semmit nem kapni...:S
GL szemrõl volt szó, ne keverd a szezont a faszommal....
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///

2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
90 után csak redtop volt.GabSep-TSR írta:Pacsker írtam is hogy bevittük a Toyotába hogy nézzenek utána és rendeljék meg de nem találták a rendszerben ergo nem biztos hogy gyári volt! De nem lehet kizárni, mert ezek a kis japók tudnak olyanokat hogy hajjajPacsker írta:99,9 %, hogy független Corolla-ban nem volt a csonkálvány alsó szilentje helyett GL szem. Persze mindig fenn áll az, hogy tévedek, de sose láttam. Se neten, se élõben. Hacsak nem olyan vékony és össze van rohadva, hogy láthatatlan.
Most komolyan elgondolkodtam...
Biztos, hogy gyári volt benne?
Másik, hogy mind a 12 szilentet cseréltétek, illetve raktatok a helyére mást, vagy csak ezt a kettõt?Láttam én már celicában nem automatikusan zárható difiket hanem kézre gombnyomásra záródót is! Tehát semmi nincs kilõve!
A másik többi helyére normál gyári szilentek mentek de újak természetesen és szépen bezsírozva!
Az hogy még nem láttál az nem kizáró ok ugye?Eddig én se láttam még RedTop-os 4A-GE motort corollában csak blue illetve REDnBlack-et ... erre tessék itt van ebben is
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///

2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///
+silvertop[Walaki]D`Lair írta:90 után csak redtop volt.GabSep-TSR írta:Pacsker írtam is hogy bevittük a Toyotába hogy nézzenek utána és rendeljék meg de nem találták a rendszerben ergo nem biztos hogy gyári volt! De nem lehet kizárni, mert ezek a kis japók tudnak olyanokat hogy hajjajPacsker írta:99,9 %, hogy független Corolla-ban nem volt a csonkálvány alsó szilentje helyett GL szem. Persze mindig fenn áll az, hogy tévedek, de sose láttam. Se neten, se élõben. Hacsak nem olyan vékony és össze van rohadva, hogy láthatatlan.
Most komolyan elgondolkodtam...
Biztos, hogy gyári volt benne?
Másik, hogy mind a 12 szilentet cseréltétek, illetve raktatok a helyére mást, vagy csak ezt a kettõt?Láttam én már celicában nem automatikusan zárható difiket hanem kézre gombnyomásra záródót is! Tehát semmi nincs kilõve!
A másik többi helyére normál gyári szilentek mentek de újak természetesen és szépen bezsírozva!
Az hogy még nem láttál az nem kizáró ok ugye?Eddig én se láttam még RedTop-os 4A-GE motort corollában csak blue illetve REDnBlack-et ... erre tessék itt van ebben is
+blacktop
AE82 Gt 4AGE smallport 1987
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
Ha úgy vesszük, jaToytib írta:+silvertop[Walaki]D`Lair írta:90 után csak redtop volt.GabSep-TSR írta: Pacsker írtam is hogy bevittük a Toyotába hogy nézzenek utána és rendeljék meg de nem találták a rendszerben ergo nem biztos hogy gyári volt! De nem lehet kizárni, mert ezek a kis japók tudnak olyanokat hogy hajjajLáttam én már celicában nem automatikusan zárható difiket hanem kézre gombnyomásra záródót is! Tehát semmi nincs kilõve!
A másik többi helyére normál gyári szilentek mentek de újak természetesen és szépen bezsírozva!
Az hogy még nem láttál az nem kizáró ok ugye?Eddig én se láttam még RedTop-os 4A-GE motort corollában csak blue illetve REDnBlack-et ... erre tessék itt van ebben is
+blacktop
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///

2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///
-
GabSep-TSR
- Visszajáró

- Hozzászólások: 26
- Csatlakozott: 2012 ápr. 18, 03:52 pm
[Walaki]D`Lair írta:1991 es másik fehét GTi a városban Red N Black.... ??? Na ez akkor hogy jön ide?GabSep-TSR írta:Pacsker írtam is hogy bevittük a Toyotába hogy nézzenek utána és rendeljék meg de nem találták a rendszerben ergo nem biztos hogy gyári volt! De nem lehet kizárni, mert ezek a kis japók tudnak olyanokat hogy hajjajPacsker írta:99,9 %, hogy független Corolla-ban nem volt a csonkálvány alsó szilentje helyett GL szem. Persze mindig fenn áll az, hogy tévedek, de sose láttam. Se neten, se élõben. Hacsak nem olyan vékony és össze van rohadva, hogy láthatatlan.
Most komolyan elgondolkodtam...
Biztos, hogy gyári volt benne?
Másik, hogy mind a 12 szilentet cseréltétek, illetve raktatok a helyére mást, vagy csak ezt a kettõt?Láttam én már celicában nem automatikusan zárható difiket hanem kézre gombnyomásra záródót is! Tehát semmi nincs kilõve!
A másik többi helyére normál gyári szilentek mentek de újak természetesen és szépen bezsírozva!
Az hogy még nem láttál az nem kizáró ok ugye?Eddig én se láttam még RedTop-os 4A-GE motort corollában csak blue illetve REDnBlack-et ... erre tessék itt van ebben is
90 után csak redtop volt.
- Bohi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3288
- Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
A redtop és a bluetop azt hittem, hogy csak olyan "szleng". Tehát a szóban forgó 4age az egy smallport 16V, a régiek ugye meg a bigport map vagy afm. 7 bordás meg csak a smallport volt ugye?
Ez a redandblack akkor a smallport, nem?
Még ezt nem hallottam.
Amúgy grat a munkákhoz és köszi az infókat!
Ez a redandblack akkor a smallport, nem?
Amúgy grat a munkákhoz és köszi az infókat!
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Prius II
-
GabSep-TSR
- Visszajáró

- Hozzászólások: 26
- Csatlakozott: 2012 ápr. 18, 03:52 pm
Igen igen van a blue top TVIS meg big port AFMBohi írta:A redtop és a bluetop azt hittem, hogy csak olyan "szleng". Tehát a szóban forgó 4age az egy smallport 16V, a régiek ugye meg a bigport map vagy afm. 7 bordás meg csak a smallport volt ugye?
Ez a redandblack akkor a smallport, nem?Még ezt nem hallottam.
Amúgy grat a munkákhoz és köszi az infókat!
Red n Black ez a leggyengébb 4A-GE 16 V motor errõl sokat én sem tudok csak annyit hogy AFM meg Bigport de ezt sem 100% ig De szerintem ezt a témát Törteli Tibi bácsi jobban eltudja magyarázni Számomra õ a nagy toyota mágus neki sokat köszönhetünk én pedig már régóta sokat köszönhetek neki:$
Még a Starletes korszakomból:))
És van a RedTop Small port MAP illetve van AFM verzió is belõle
Aztán pedig jönnek a 20V kicsikék:))
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
A következõ kommenteket már szilentrõl, ha lehet.
Gabsep, javaslom a fórum és egyéb irományok átolvasását. Van sok hasznos topic és pár érdekes információ. Az gondolom már körvonalazódott, hogy még neked is van mit tanulni, nem csak nekünk...
Gabsep, javaslom a fórum és egyéb irományok átolvasását. Van sok hasznos topic és pár érdekes információ. Az gondolom már körvonalazódott, hogy még neked is van mit tanulni, nem csak nekünk...
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
-
GabSep-TSR
- Visszajáró

- Hozzászólások: 26
- Csatlakozott: 2012 ápr. 18, 03:52 pm
Pacsker írta:A következõ kommenteket már szilentrõl, ha lehet.
Gabsep, javaslom a fórum és egyéb irományok átolvasását. Van sok hasznos topic és pár érdekes információ. Az gondolom már körvonalazódott, hogy még neked is van mit tanulni, nem csak nekünk...
Igen körvonalazódott Ti vagytok az Istenek, és aki most mond az meg elfogadhatatlan... Azon gondolkodom hogy Ti ennyi tudással miért nem csináltok autókat?
Mert pl walaki is megépíti a hacsiját hogy rohadna meg:D ha már õ is hasonló stílusba beszél illetve írogat, valahogy számára egymás iránti tisztelet kizárt kuriózum, de azon kívül nézet már más kocsi alá?Nem minden a hacsi, nem csak abból kell kiindulni!
Én azt hiszem ezzel itt lezártam a témát...Örültem a nagy semminek idõpocsékolás volt az egész itt lenni!
Sziasztok!
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Kedves Sepy!
Írtam a youtube csatornára, hogy láttam az autó építést és esetleg örülnénk annak, ha a tulajdonosa megosztaná velünk a felújítás rejtelmeit, képekkel illusztrálva. Gondoltam örül esetleg, ha talál pár "tesót" ebbõl a relatív ritka típusból, netán eljön találkozókra és együtt konvojozhatunk beszélgethetünk és cserélhetünk tapasztalatokat.
Az már más kérdés, hogy nem a tulaj, hanem te jelentkeztél, de ugye még azt is elnéztük, hogy olyan projektet nyitottál, amiben egy cég mesél a munkáiról.
Egy csúnya szót nem kaptatok a moderátoroktól, sõt a többször nem teljesen érthetõ leírásokra, netán szakmai hiányosságokra kérdés és nem kioktatás volt a válasz a további kommunikáció céljából. Ugyan a Corolla generációkból sokan láttak már itt vázra bontott autót, több felhasználónak van akár tízen éves Toyota-s (nem csak Corolla-s) tapasztalata, de mindig örülünk, ha egy másik szemszögbõl kapunk pár tapasztalatot, szakmai megoldást. Senki se lehet professzor és mindenkinek lehet jó ötlete, ezért kíváncsian hallgatjuk az ilyen beszámolókat.
A következõ hozzáállás és párbeszédek után egyáltalán nem értem mi ez a pillanatnyi hiszti és hangnem velünk szemben.
Senki sem mondta, hogy Istenek vagyunk, sem azt, hogy amit más mond az elfogadhatatlan. Nem akarok idézni a korábbi hozzászólásokból, vissza tudsz olvasni.
Komoly emberként talán te is beláthatod, hogy nincs olyan ember talán még Japánban sem, aki májer lenne és mindent tudna, akár a 2000 elõtti Toyotákból. Te sem és mi sem vagyunk mindent tudók. Még azt sem mondom, hogy az itteni emberek összes tudása akár még a Corolla fogalmát is teljes mértékben kielégítené, nemhogy egyéb típusokét. Mindig lehet tanulni és másoktól ellesni dolgokat, ami egyáltalán nem ciki, hanem még élvezni is lehet, hogy nem kell saját kútfõbõl dolgozni mindig.
A "Ti ennyi tudással miért nem csináltok autókat" jellegû gyerekes és értelmetlen kérdésekre had ne válaszoljak.
Ha érted mit szerettem volna írni és az elõzõ válaszod egy pillanatnyi botlás volt, akkor nagyon szívesen várjuk hozzászólásaidat a közeljövõben is, azonban, ha ez nem megy, akkor a megköszönjük a részvétet és hozzád hasonlóan búcsúzunk. Ha a saját megoldásaidat, elképzeléseidet, veszed szentírásnak, amit nem egy opcionális lehetõségként, tapasztalatként adsz elõ, ráadásul az esetleges kiegészítéseket, javításokat nem tudod megfontolni, akkor tényleg vagy nagyon nem értünk a témához, vagy szervízvezetõként kellene elhelyezkedned.
Köszönöm, hogy elolvastad.
Ettõl függetlenül az autó tulaját is szeretettel várjuk a továbbiakban.
Írtam a youtube csatornára, hogy láttam az autó építést és esetleg örülnénk annak, ha a tulajdonosa megosztaná velünk a felújítás rejtelmeit, képekkel illusztrálva. Gondoltam örül esetleg, ha talál pár "tesót" ebbõl a relatív ritka típusból, netán eljön találkozókra és együtt konvojozhatunk beszélgethetünk és cserélhetünk tapasztalatokat.
Az már más kérdés, hogy nem a tulaj, hanem te jelentkeztél, de ugye még azt is elnéztük, hogy olyan projektet nyitottál, amiben egy cég mesél a munkáiról.
Egy csúnya szót nem kaptatok a moderátoroktól, sõt a többször nem teljesen érthetõ leírásokra, netán szakmai hiányosságokra kérdés és nem kioktatás volt a válasz a további kommunikáció céljából. Ugyan a Corolla generációkból sokan láttak már itt vázra bontott autót, több felhasználónak van akár tízen éves Toyota-s (nem csak Corolla-s) tapasztalata, de mindig örülünk, ha egy másik szemszögbõl kapunk pár tapasztalatot, szakmai megoldást. Senki se lehet professzor és mindenkinek lehet jó ötlete, ezért kíváncsian hallgatjuk az ilyen beszámolókat.
A következõ hozzáállás és párbeszédek után egyáltalán nem értem mi ez a pillanatnyi hiszti és hangnem velünk szemben.
Senki sem mondta, hogy Istenek vagyunk, sem azt, hogy amit más mond az elfogadhatatlan. Nem akarok idézni a korábbi hozzászólásokból, vissza tudsz olvasni.
Komoly emberként talán te is beláthatod, hogy nincs olyan ember talán még Japánban sem, aki májer lenne és mindent tudna, akár a 2000 elõtti Toyotákból. Te sem és mi sem vagyunk mindent tudók. Még azt sem mondom, hogy az itteni emberek összes tudása akár még a Corolla fogalmát is teljes mértékben kielégítené, nemhogy egyéb típusokét. Mindig lehet tanulni és másoktól ellesni dolgokat, ami egyáltalán nem ciki, hanem még élvezni is lehet, hogy nem kell saját kútfõbõl dolgozni mindig.
A "Ti ennyi tudással miért nem csináltok autókat" jellegû gyerekes és értelmetlen kérdésekre had ne válaszoljak.
Ha érted mit szerettem volna írni és az elõzõ válaszod egy pillanatnyi botlás volt, akkor nagyon szívesen várjuk hozzászólásaidat a közeljövõben is, azonban, ha ez nem megy, akkor a megköszönjük a részvétet és hozzád hasonlóan búcsúzunk. Ha a saját megoldásaidat, elképzeléseidet, veszed szentírásnak, amit nem egy opcionális lehetõségként, tapasztalatként adsz elõ, ráadásul az esetleges kiegészítéseket, javításokat nem tudod megfontolni, akkor tényleg vagy nagyon nem értünk a témához, vagy szervízvezetõként kellene elhelyezkedned.
Köszönöm, hogy elolvastad.
Ettõl függetlenül az autó tulaját is szeretettel várjuk a továbbiakban.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)