Ez most komoly kérdés volt tõled? FWD vel driftelni???Jézusom...[Walaki]D`Lair írta:Driftel a tulaj az autóval?GabSep-TSR írta:Akkor nem jól csináltad! Nekünk lassan 1 éve bírja!! és semmi probléma vele![Walaki]D`Lair írta: Sokáig bizony, nekem legalább 1 hónapig bírta...![]()
![]()
"Motor lötyögés" orvoslása
-
GabSep-TSR
- Visszajáró

- Hozzászólások: 26
- Csatlakozott: 2012 ápr. 18, 03:52 pm
-
GabSep-TSR
- Visszajáró

- Hozzászólások: 26
- Csatlakozott: 2012 ápr. 18, 03:52 pm
- Bohi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3288
- Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Hát persze, hogy a második!GabSep-TSR írta:Telenyomattad és légmentesítetted is vagy csak nyomtad bele és mikor már nem fért sehova akkor abba is hagytad?Bohi írta:Nekem sem bírt sokat, még benne van, de elengedett már. Én egy gyárit (vagy utángyártottat) nyomatta tele.
A légmentesítést hogy érted? Csak hogy legközelebb úgy csináljam, hogy tovább bírja. Még mindig benne van és nem hullott szét csak a bak fém peremén érezni, hogy elvált.
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Prius II
-
GabSep-TSR
- Visszajáró

- Hozzászólások: 26
- Csatlakozott: 2012 ápr. 18, 03:52 pm
-
GabSep-TSR
- Visszajáró

- Hozzászólások: 26
- Csatlakozott: 2012 ápr. 18, 03:52 pm
Hát mi úgy csináltuk hogy telenyomtuk, aztán szépen elkezdtük tömködni összezsugorítani a ragacsot majd megint nyomkodtuk bele és megint tömködtük a végén már ilyen puklisan mint a vulkán úgy jött ki belõle aztán azt szépen visszadolgoztuk és lezártuk ilyen kis fa darabkával rá pillanatszorítót és 24 óra száradás:)Bohi írta:Hát persze, hogy a második!GabSep-TSR írta:Telenyomattad és légmentesítetted is vagy csak nyomtad bele és mikor már nem fért sehova akkor abba is hagytad?Bohi írta:Nekem sem bírt sokat, még benne van, de elengedett már. Én egy gyárit (vagy utángyártottat) nyomatta tele.![]()
A légmentesítést hogy érted? Csak hogy legközelebb úgy csináljam, hogy tovább bírja. Még mindig benne van és nem hullott szét csak a bak fém peremén érezni, hogy elvált.
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
Nem, ezzel próbáltam rávilágítani, hogy a tötymörgünk az utcán igénybevételt a legutolsó tanyatuning bak is bírja, nem ahhoz kell a minõségGabSep-TSR írta:Ez most komoly kérdés volt tõled? FWD vel driftelni???Jézusom...[Walaki]D`Lair írta:Driftel a tulaj az autóval?GabSep-TSR írta: Akkor nem jól csináltad! Nekünk lassan 1 éve bírja!! és semmi probléma vele!
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///

2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Esetleg ode illik?
bhnorbert írta:Üdv mindenkinek!
Kettõ probléma jut eszembe, ami mostanában nyugtalanítja kis lelkemet a mi drágánkkal kapcsolatban, ezeket dobnám fel, biztosan tud valaki segíteni.
1999-es, E111-es modellrõl van szó.
A komolyabb gond: -A motor alapjáraton igen csak mocorog már, berázza az egész kocsiszekrényt. Talán azt jól gondolom, hogy a motortartó bakok a bûnösek. A ZS + U-tól kértem árajánlatot, ahol is a legolcsóbb darab 18.000 pénz és mivel nem vagyok anyagilag túl jól eleresztve, csak azt cseréltetném ki a négy bak közül, már, ha annyi van, amelyik általában a legkorábban szokta beadni a kulcsot, a tapasztalatok alapján. Eleve nem értem, miért nem lehet csak a gumit a bakban cserélni, minek az egész szerkezetet egyben!? Ha minden igaz, van még lehetõség szilentes szakival felújíttatni csak a gumit, kérdés, hogy ez mennyire megbízható orvoslása a problémának.
Elõre is köszönöm a jótanácsaitokat!
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
A legtöbb utángyártott szar.
Toytib régen jól megmondta. A legköltséghatékonyabb és tartósabb megoldás a szélvédõragasztó. Így is van! Csak várni kell vele, legalább szobahõmérsékleten 2 napot.
NEM fog utána rázni! Ráadásul lóg még eleget a többi, a futómû és a hajtás
Toytib régen jól megmondta. A legköltséghatékonyabb és tartósabb megoldás a szélvédõragasztó. Így is van! Csak várni kell vele, legalább szobahõmérsékleten 2 napot.
NEM fog utána rázni! Ráadásul lóg még eleget a többi, a futómû és a hajtás
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Lyani
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1676
- Csatlakozott: 2007 ápr. 22, 01:13 am
- Autód gyártási éve: 2012
- Autód típusa (és generációja): Auris
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Szigethalom
Értem. Akkor a mostani, ami benne van, vagyis nincsen, mert csak a fém gyûrû maradt meg, a többi része kihullott, azt kicserélem egy utángyártottra, amit összeragasztottam jól, és akkor le van tudva a dolog. Még az is a kérdés része volt, hogy esetleg nem tudsz, tud valaki jobb árat utángyártott szarra. 
Auris MK1 HSD Sol 5 door Hatchback
OFF: 2003 Patrol Y61 LWB ZD30
OFF: 2003 Patrol Y61 LWB ZD30
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Talán nálam is, de biztos van valakinél rossz gyári, aminek megvan a belseje.
Ezért ne vegyél drágán egy utángyártottat. Elég pénz a szélvédõragasztó. Ha nem találsz, szólj és eladok neked egyet méregdrágán.
Ezért ne vegyél drágán egy utángyártottat. Elég pénz a szélvédõragasztó. Ha nem találsz, szólj és eladok neked egyet méregdrágán.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Ha mégis kellene:
Yamato
I52034YMT
http://ic-hu.intercars.eu/dynamic/uni/w ... 3a53c4330f
Ezt meg tudom hozni (Ma megyek IC-be) 7745 Ft-ért. Talán picit jobb, mint amit mi vettünk eddig.
Yamato
I52034YMT
http://ic-hu.intercars.eu/dynamic/uni/w ... 3a53c4330f
Ezt meg tudom hozni (Ma megyek IC-be) 7745 Ft-ért. Talán picit jobb, mint amit mi vettünk eddig.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Szerintem rakd be egyelõre, aztán ha elszakad majd megragasztod. Nem olcsó mulatság a szélvédõragacs.
Munka után hívj. Talán már nálam lesz, ha korán végzek.
Munka után hívj. Talán már nálam lesz, ha korán végzek.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)