Én 2,5 éve vettem akciósan a Marsó Gumisoknál az aeroblade lapátokat (mind3-at) 1190Ft/db áron. Azóta bírják, igaz, ha napon áll nyáon a kocsi, akkor is kihajtom a lapátokat, és téli fagyban is kihajtom õket... Igyekszem vigyázni rájuk, de szerintem árban verhetetlenek. Legközelebb is ilyen hajlékonyat veszek, mert nekem ez jobban töröl, mint a sima...PTom írta:Megint csak kérdéssel fordulnék hozzátok. Ablaktörlõ lapát kinél melyik vált be? Champion-röl tudom hogy jó esetleg Valeo vagy Bosh ?
Unix-nál venném ott ezek kaphatók megfizethetõ áron.
E11 - (1997-2002)
- bepi81
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
Köszönöm a válaszokat! Van mibõl válogatni! 
UI: A végén Champion-t vettem. Az unix-nál ez volt polcon az én árkategóriámban és nekem nagyon kellet már. Meglátjuk mit bír.
Végre kilátok! Már annyira mázgásan törölt a régi, hogy esõben a féklámpáktól sem láttam semmit annyira törte a fényt. Egészen izgalmas tud lenni.
Mint kiderült ha a cégünk nevére vásárolok akkor -30%-ot kapok.
Vétel elõtt néztem meg hogy nem egyforma a méret a bal és a jobb oldalon. Szemre eddig is sejtettem. Érdekes.
UI: A végén Champion-t vettem. Az unix-nál ez volt polcon az én árkategóriámban és nekem nagyon kellet már. Meglátjuk mit bír.
Végre kilátok! Már annyira mázgásan törölt a régi, hogy esõben a féklámpáktól sem láttam semmit annyira törte a fényt. Egészen izgalmas tud lenni.
Mint kiderült ha a cégünk nevére vásárolok akkor -30%-ot kapok.
Vétel elõtt néztem meg hogy nem egyforma a méret a bal és a jobb oldalon. Szemre eddig is sejtettem. Érdekes.
- Jorn
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Nem nagy dolog, de azért megosztom.
Észrevettem, hogy nagyobb sebességnél kicsit mozog a motorháztetõ.
Megnéztem, végülis az a hajlított fémrúd, amit az autó elején levõ zár megfog, na az kopott el. Zárt állapotban is lehetett kézzel mozgatni a motorháztetõt.
Pár menet izmosabb ragasztószalag rátekerésével sikerült ideiglenesen stabilizálni...
De gondolkodom valami kulturáltabb megoldáson, ami kevésbé kopik, esetleg valami fémgyûrût ráhajlítani stb... Gyárilag nem volt ezeken semmi ilyesmi ?
Észrevettem, hogy nagyobb sebességnél kicsit mozog a motorháztetõ.
Megnéztem, végülis az a hajlított fémrúd, amit az autó elején levõ zár megfog, na az kopott el. Zárt állapotban is lehetett kézzel mozgatni a motorháztetõt.
Pár menet izmosabb ragasztószalag rátekerésével sikerült ideiglenesen stabilizálni...
De gondolkodom valami kulturáltabb megoldáson, ami kevésbé kopik, esetleg valami fémgyûrût ráhajlítani stb... Gyárilag nem volt ezeken semmi ilyesmi ?
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
- Jorn
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
szintén egy kis infó
angol gyártású E11-ben a középkonzolban, a hamutartó- és a szivargyújtó világítása ugyanaz az 1.2W-os wedge izzó, mint a legtöbb helyen a mûszerfalban.
(asszem volt róla szó, hogy japán gyártásúban ezek valamelyike forrasztott, ráadásul rizsszem is valamelyik, na angolban nem, szerencsére
Amúgy abszolut hasznavehetetlen, ahogy zölden belevilágít a hamutartóba, de legalább még egy dolog, ami rendbe lett rakva az autón...
angol gyártású E11-ben a középkonzolban, a hamutartó- és a szivargyújtó világítása ugyanaz az 1.2W-os wedge izzó, mint a legtöbb helyen a mûszerfalban.
(asszem volt róla szó, hogy japán gyártásúban ezek valamelyike forrasztott, ráadásul rizsszem is valamelyik, na angolban nem, szerencsére
Amúgy abszolut hasznavehetetlen, ahogy zölden belevilágít a hamutartóba, de legalább még egy dolog, ami rendbe lett rakva az autón...
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Mert nektek csak sírt a szátok

Más megcsinálta.
Remélem elég ösztönzésképpen hat
Szerintem nagyon mutatós:





Horror felszereltséggel eladó egyébként. (1,5millió)
18-as TRD felnik. Az sem rossz
Más megcsinálta.
Remélem elég ösztönzésképpen hat
Szerintem nagyon mutatós:





Horror felszereltséggel eladó egyébként. (1,5millió)
18-as TRD felnik. Az sem rossz
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Jorn
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
feldobnék két E11-es témát, ami mostanában foglalkoztat... 
1. vezérmûszíj: létezik olyan márka, amivel a Toyota (és Haynes) ajánlást le lehet fedni, értem ezalatt a kb. 100000km-enkénti cserét. Mert ugye a Gates-re csak valami 60000km garancia van... Tehát olyan gyártó van, aki 100000km-ig garantál ?
Egyáltalán, ez a vezérmûszíj garancia jelent valamit a gyakorlatban, illetve milyen papírokkal ér valamit ? Számla stb. ilyenekre gondolok. Mert azt nem hinném, hogy házilag valaki kicseréli magának, aztán elszakad a szíj, és a gyártó bármilyen kártérítést fizet...
2. szelephézag ellenõrzés és állítás: szintén írja a Haynes is, illetve a géptetõ belsejében egy matrica is foglalkozik vele. Mégse nagyon hallottam eddig senkitõl (off autónál sem) aki szelephézagot állíttatott volna, pláne rendszeresen...
Kell ezt csinálni, vagy úgyis (még idõben) kibukik, ha esetleg valami gond van vele ?
1. vezérmûszíj: létezik olyan márka, amivel a Toyota (és Haynes) ajánlást le lehet fedni, értem ezalatt a kb. 100000km-enkénti cserét. Mert ugye a Gates-re csak valami 60000km garancia van... Tehát olyan gyártó van, aki 100000km-ig garantál ?
Egyáltalán, ez a vezérmûszíj garancia jelent valamit a gyakorlatban, illetve milyen papírokkal ér valamit ? Számla stb. ilyenekre gondolok. Mert azt nem hinném, hogy házilag valaki kicseréli magának, aztán elszakad a szíj, és a gyártó bármilyen kártérítést fizet...
2. szelephézag ellenõrzés és állítás: szintén írja a Haynes is, illetve a géptetõ belsejében egy matrica is foglalkozik vele. Mégse nagyon hallottam eddig senkitõl (off autónál sem) aki szelephézagot állíttatott volna, pláne rendszeresen...
Kell ezt csinálni, vagy úgyis (még idõben) kibukik, ha esetleg valami gond van vele ?
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
- Jorn
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Hát igen, lehet hogy csak egy legenda, amit hallottam, hogy valakinek az intervallumon belül szakadt és kfizették az összes, motorban keletkezett kárát... Vagy nem itthon történt.Sancy írta:Azzal ne foglalkozz amit irogatnak.....
ha nyugodt akarsz lenni, 60 ezrenként cseréld.
Kétlem hogy garacia révén bármiben is kártéritenének ha gond van... foleg nem magyarországon![]()
![]()
Amúgy eddig 100000km-enként volt cserélve mindig a komplett vezérlés (Gates szett), gond nem volt, a kiszedett szíj sem volt gázos. Most járok 260 ezer felé, és elgondolkodtam a cserén, mert mostanában inkább már csak rövid távokat megyek, és fõleg szerpentinen...
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
- Jorn
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Hát, kiindulva abból, hogy melyik országban élünk, amíg nem látom leírva tisztán világosan a feltételeket, addig nem hiszem el. Kerestem SKF, Gates és egyéb honlapokon is a garanciát, a Gates írt valamit, de konkrétumot nem, mások meg még annyit sem.Gugyor írta:én úgy tudom hogy csak az skf szalagok.de nem biztos
Arra a következtetésre jutottam, hogy végülis az autószerelõ mûhely kellene, hogy írásbeli (!) garanciát vállaljon, ehhez persze számla, meg nyilván mindent cserélnek a szíjjal együtt (vízpumpa stb.) és akkor esetleg lenne esély a korai szíjszakadásból eredõ károk kompenzálására.
Szóval meg vagyok gyõzve, hogy 60000km-enként cseréljem, de ezt olyan helyen szeretném, ahol tényleg megtérítik a károkat korai szakadás esetén, pláne ha õk szerelték össze rosszul (laza vagy túl feszes szíj mittudomén...)
Majd szólok, ha találok ilyen helyet
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)


Carina Coupe 1.6 DX