szisandor írta:koszonom..
barmennyire is kormol+nehezen indu melegenl+sokatfogyaszt+rantgat.+szar a gyertyakabel+a gyertya+elvolt kopva veztengely+koszos uza szuro+levszuro+nagyon kopott elosztofedel.....vagy fellevegosodik az uza rendszer....
miert indul azonnal poccre hidegen ha all a motor 1.5-2.0 orat ...vagy akar minusz 10fokban is konnyen indul...
Ezeknek a karburátoroknak elsõsorban a dúsító (szívató) rendszerével szokott probléma lenni.
Ez pont hidegen mûködik rendesen, mivel a leg kevesebb feltételnek kell megfelelni egy hideg motornak. (sok levegõ,sok benzin)
Ez által fél melegen, illetve üzem melegen van a baj, hogy nem állít vissza a kopásból és elöregedésbõl eredõ problémák miatt.
Ez az alkatrész 21386‑11150 cikkszámon található és kb. 100e Ft körül van az ára újonnan.
Ennyiért már majdnem injektorosítani lehet egy ilyen motort ami azért nem említhetõ egy napon a karburátorral, fõleg hogy amikor elkezd szarakodni a karbinak ez az alkatrésze, nekiállnak általában barkácsolni a nagy tehetségû szerelõk és olyan alkatrészeket is tönkre tesznek ami addig hibátlan volt rajta
