E11 - (1997-2002)

Karosszéria variánsok, motorfajták, egyéb típusok. Toyotainkról szakmai beszélgetések, tudnivalók, érdekességek...
Avatar
montoya
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3726
Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Tartózkodási hely: BP XI

Hozzászólás Szerző: montoya »

ksz315 írta:Tudja valaki, hogy E11 liftbacken a hátsó szárny javít-e érdemben a stabilitáson, vagy leginkább optikai kiegészítõ?
És a toronymerevítõnek van érdemi haszna, érezhetõ hatása, normál (nem ringes) használat mellett?
Merevítõrõl azt mondta a srác, akitõl hoztam, hogy Õ érezte, amikor kivette. Ha bent lesz, referálok róla.

Hátsó szárny szerintem maximum pályatampónál termel némi leszorítóerõt hátra. De legalább jól néz ki. 8)
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

Én úgy hallottam, hogy a toronymerevítõnek érezhetõ hatása van de normál használat mellett minek? Itt megtanultam, hogy a futómû tuning is egy tudomány. Nem feltétlenül jó egyetlen paraméterhez hozzányúlni. Nem lehet, hogy ha merevíted a tornyot, az energia amit addig a torony nyelt el, az után más, arra nem kiképzett, keményített alkatrész fogja elvezetni?

A szárny engem is érdekelt korábban. A lifback baromi sok levegõt enged maga alá 100 km/h felett. Ettõl bizonytalanná válik a hátsó traktus, ami bizony nem jó. Viszont a pályadíjak ( ha csak nem évest vesz az ember ) drámaian megemelkedtek ill. már a 10 napos a legkisebb. Ez nekem annyit jelent, hogy ha csak nem kényszerít rá valami, akkor kerülöm a pályákat, így valószínûtlen, hogy 90 km/h felett fogok közlekedni, így már nem filózom a szárny kérdésen. Azért kíváncsi vagyok. :roll:
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ksz315
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 765
Csatlakozott: 2008 márc. 28, 01:33 am
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: ksz315 »

Jelenleg én is csak full elméleti síkon gondolkodom :(
Van ezer más dolog, amit meg kell csinálni, és fontosabb. Nyár elején mûszaki, addig fékek rendbetétele, meg egy pár szilent, ráadásul javíttathatom a nemrég cserélt szélvédõt is....
E11 liftback 4E-FE 1998 JT.... Volt
Avatar
montoya
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3726
Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Tartózkodási hely: BP XI

Hozzászólás Szerző: montoya »

Nálam a pálya kérdés ugye elég gyakori, éves matricám van.* :lol: Nem véletlenül nem olyan virsliken járok, mint itt az átlag. :P

*el is gondolkodom néha valami olajkályha beszerzésén...
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

montoya írta:Nálam a pálya kérdés ugye elég gyakori, éves matricám van.* :lol: Nem véletlenül nem olyan virsliken járok, mint itt az átlag. :P

*el is gondolkodom néha valami olajkályha beszerzésén...
Mi köze a virsliknek a pályázáshoz?
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Avatar
montoya
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3726
Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Tartózkodási hely: BP XI

Hozzászólás Szerző: montoya »

bubidisc írta:
montoya írta:Nálam a pálya kérdés ugye elég gyakori, éves matricám van.* :lol: Nem véletlenül nem olyan virsliken járok, mint itt az átlag. :P

*el is gondolkodom néha valami olajkályha beszerzésén...
Mi köze a virsliknek a pályázáshoz?
Az, hogy pályán is van kanyar, amit biztonságosan kell bevenni 130-cal, továbbá néha kell nagyobbat fékezni, mikor valaki balf@sz.
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Avatar
PTom
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 123
Csatlakozott: 2011 okt. 10, 02:40 pm
Tartózkodási hely: Debrecen

Hozzászólás Szerző: PTom »

Hétfõn viszem szervízbe vizsgáztatni a corit. Érdekes dolog jött elõ tegnap. Ha menet közben erõsebben fékezek akkor a kerék forgásával megegyezõen erõs kerregést hallok a bal hátsó fék felõl. Ha állok és megtaposom a féket akkor meg recseg. Amikor elindulok akkor meg egy csendes kis kattanás hallatszik. A kézit szoktam használni és nem vettem észre hogy ragadna. A fékeket nem érzem rosszabbnak csak hangja van. Arra tippelek hogy kicsit már megvállasodott a dob és a pofa hamarabb ér a vállhoz. Remélem csak ennyi a baja. A dob 15e km-rel ezelõtt volt szabályozva és akkor kapott új pofákat is, az elsõk is ekkor voltak cserélve meg a tárcsák is. Az elsõkön alig lehet látni a kopást. Nem vagyok egy fékbajnok nem hiszem, hogy ennyire elkoptak volna. Majd hétfõ délután kiderül.
Kép

98' AE111L-AEMDKW
Avatar
PiciPeti
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1538
Csatlakozott: 2011 jan. 13, 12:45 am
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Hozzászólás Szerző: PiciPeti »

Nem az önbeálló racsniz?

Álló helyzetben nyomd be a féket, húzd be a kézit, engedd fel a féket, utána a kézit ki. Ekkor elvileg be kell állnia. Ha utána is ilyen, akkor ott valami gebasz van :S
'00 E11 4E-FE Harmony-Millenium
'07 E12 D-4D, Linea Luna
Avatar
PTom
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 123
Csatlakozott: 2011 okt. 10, 02:40 pm
Tartózkodási hely: Debrecen

Hozzászólás Szerző: PTom »

PiciPeti írta:Nem az önbeálló racsniz?

Álló helyzetben nyomd be a féket, húzd be a kézit, engedd fel a féket, utána a kézit ki. Ekkor elvileg be kell állnia. Ha utána is ilyen, akkor ott valami gebasz van :S

Holnap reggel kipróbálom amit írtál aztán meglátom. Köszi a tippet!
Kép

98' AE111L-AEMDKW
Avatar
PTom
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 123
Csatlakozott: 2011 okt. 10, 02:40 pm
Tartózkodási hely: Debrecen

Hozzászólás Szerző: PTom »

Kipróbáltam. Hidegen meg is szûnt a hang de ahogy bemelegedett a fék újra elõjött. :( Azért köszi még1x !
Kép

98' AE111L-AEMDKW
Avatar
toytomi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2863
Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
Autód gyártási éve: 1989
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged

Hozzászólás Szerző: toytomi »

Vedd le a dobot és nézz bele a belsejébe, lehet valami szét akar hullani.
:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.

:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport

CE90 XL Liftback - Kouki, 1C
Avatar
PTom
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 123
Csatlakozott: 2011 okt. 10, 02:40 pm
Tartózkodási hely: Debrecen

Hozzászólás Szerző: PTom »

Ma reggel elvittem Goofy-t. Sajnos mire belekezdtek az érdemi munkába addigra el kellet jönnöm. Csápra tették és így sikerült pár képet 1 2 3 csinálni az aljáról. A hátsó rész csúnyán néz ki de az 1-2 hónap múlva rendbe lesz rakva. Az eleje az szép. A fékrõl még nem derült ki semmi érdemleges csak annyi hogy a csápon szorul 1 helyen.
Majd szerdán hozom el akkor majd leírom mi lett.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára PTom 2012 márc. 06, 12:25 pm-kor.
Kép

98' AE111L-AEMDKW
Avatar
toytomi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2863
Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
Autód gyártási éve: 1989
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged

Hozzászólás Szerző: toytomi »

Mi a baj, ez nem is olyan rossz szerintem. Az alváznyúlványokon az meg nem vészes, csak éppen hogy nemrég kezdõdött. Vannak ettõl ezerszer rosszabb állapotú autók, amik tényleg már-már életveszélyesnek lehetne nyílvánítani és simán kapnak mûszakit.
:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.

:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport

CE90 XL Liftback - Kouki, 1C
Avatar
PTom
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 123
Csatlakozott: 2011 okt. 10, 02:40 pm
Tartózkodási hely: Debrecen

Hozzászólás Szerző: PTom »

toytomi írta:Mi a baj, ez nem is olyan rossz szerintem. Az alváznyúlványokon az meg nem vészes, csak éppen hogy nemrég kezdõdött. Vannak ettõl ezerszer rosszabb állapotú autók, amik tényleg már-már életveszélyesnek lehetne nyílvánítani és simán kapnak mûszakit.
Ja a mûszaki miatt én nem aggódtam ez még belefér. Meg van nálunk egy 850e km-t lefutott tank és még arra is megadták 2 évre. Bár az is rendben van csak most már nagy a holtjáték (kormánymû cserés) meg a talpasok gatyák :(. Csak hát nagyon szeretem a cori-t és rossz így látni. Meg még minimum 4-5 évig szeretném használni és ahogy mondani szokás a megelõzés a legfontosabb.
Kép

98' AE111L-AEMDKW
Avatar
Jorn
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1354
Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
Autód gyártási éve: 1998
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Terra
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tatabánya

Hozzászólás Szerző: Jorn »

Békalámpás E11-be lenne valakinek a sebváltó elõtti rekesz (CD tartó) ajtaja eladó ?
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
Válasz küldése