Szerintem ezügyben keresd Gecsa-t, mivel õ pécsi, s szerintem õ maga is tudna segiteni neked ebben az ügyben, de tuti tud Pécsen valaki szakitKenguru írta:Sziasztok!
Köszönöm a válaszokat!
Konkrétan erre a darabra gondoltam:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... dx-5247476
Az egész onnan indult, hogy már nagyon régóta szeretnék kocsit, most remélhetõleg tudok is venni. Ami fontos volt, hogy 3-4 ember + csomagok elférjenek, legyen minél olcsóbb az utazás és legyen Japán. Ezután következett rengeteg böngészés, és végül eljutottam ehhez, ami ráadásul 5 ajtós, tetõablakos, van benne gáz is szal pont megfelel
A tulajjal beszéltem kétszer is, nem tûnt rossznak, bár az, hogy még "mûszaki elõtt biztos kell majd barkácsolni, és hogy a jobb elejét õ javította ki és csak az elemet cserélte.." nem gyõzött meg, de sztem ennek ellenére (gyári matricázás!) megéri megnézni, csak nem tudom, hova vigyem átvizsgáltatni? Nem ismertek esetleg szerelõt vagy klubtagot Pécsett? (végsõ esetben nézek vmit a neten, de inkább bíznék abban akit itt ajánlotok).
Ehhez hasonló darabokat néztem még, ami gázzal együtt is kijönne hasonló árban, fõleg E8-ast ill. egy E9-est de az nagyon gyanúsan olcsó és a képeken látszik, hogy az eleje sem igazán stimmel (legalábbis így laikusként se a hûtõrács se a lökhárító). Remélem a gáz miatt nem átkoztok ki, nekem most nagyon fontos, hogy minél olcsóbban jöjjek ki és a 400Ft-os benzin mellett, ez tûnik a legjobb opciónak.
Pl.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... gl-5168181
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... dx-5295752
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... gl-3778400
az 1.6-os talán jobb lenne, mert a használat 2/3-a országút / autópálya lesz, bár egyik típussal sincs tapasztalatom.
és az E9
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... ot-5260984
Bocs a hosszú litániáért, elõre is köszönöm a válaszokat!
Üdv.
Bandi
Vásárlási segítség
- beni777
- Visszajáró

- Hozzászólások: 117
- Csatlakozott: 2010 jún. 30, 11:46 am
- Tartózkodási hely: Zala megye / Gutorfölde
EE90 2E 1.3 HB
A 280 sztem is sok, viszont ebben már benne van a gázrendszer ami újonnan kicsivel 100 fölött van. Utólagos ráköltéstõl függõen sztem 200-230 körül lenne reális (mondjuk elõbb látni kéne.)montoya írta:E9, érdemes lehet megnézni, és mégiscsak gti: katt. Városban fogyaszt csak érezhetõen többet az 1.3 karbinál, a karbis 1.6-oknál pedig kevesebbet. Ellenben megy. Jah, és van rajta mûszaki, ami nem hátrány, továbbá olcsóbb is, mint a kinézett 1.3. Személy szerint a 280-at sokallom egy 25 éves, mûszaki nélkül, leírások alapján sem hibátlan Corolláért. Még akkor is, ha egész szép. Ennyiért azért komolyabb vasat lehet kapni.
Hidd el, hogy ha lehetne rohannék az E9 Gti-ért (már korábban is szemeztem eggyel erõsen), de perpillanat úgy állok, hogy vagy gázzal járok ami 220/liter, vagy kb. sehogy és mivel a Gti már befecskendezõs, abba 200 lenne a gázrendszer is, annyi meg sajnos nem fér bele.
Ezért gondoltam elsõ körben alapból gázos vagy karbis, tehát olcsón átépíthetõ darabokra.
ha gázosításon töröd a fejed,akkor véletlenül se gti-t vegyél! kár lenne tönkretenni egy amúgyis ritka,és jó autót!! amúgy meg honnan tudod,hogy mi lesz jövõre?egy kis adó ide,egy kis adó oda,és máris felzárkózott a gáz a benzinárhoz..gázból jóval többet fog fogyasztani az autód,és a szervízperiódusokat eléggé lecsökkenti..drága mulatság hengerfejet javíttatni..számold ki,hogy kb mennyit mennél egy évben,az üzemanyag árkülönbséggel,nem kifelejtve a fogyasztásnövekedést gázzal (1-2l/100km) figyelembe véve,és máris megkapod,hogy mennyi évnek kell eltelni,mire visszahozza csak a szett és a beszerelés árát...a többit nem is említem..
ITT olvashatsz róla kicsit még...
ITT olvashatsz róla kicsit még...
Köszi a válaszokat!
A gázt már korábban is számolgattam, kb. 1 év alatt térülne meg (most, hogy utólag szereltetem be, vagy már azzal veszem alapból drágábban az sztem itt mindegy). Az teljesen igaz, hogy erre is rápakolhatnak maholnap egy zsíros kis jövedéki adót, ez sajnos benne van. Alapból nyilván az ára miatt szeretném, és azért, hogy nyugodtan autózhassak, ne kelljen mindig azon kattogni, hogy rohadt drága a benzin (és leginkább ne kelljen folyamatosan takarékon vezetni).
Olvastam a fórum idevágó részét és 1. így azért még utánaolvasok, hogy milyen bajok lehetnek, 2. a gázosnál amit kinéztem lehet venni külön hengerfej kenõ rendszert a gázszett mellé (http://www.lpg-autogaz.hu/), nem tudom, hogy ezt ismeri-e valaki, vagy hallott-e már róla, mennyire hasznos?
A gázt már korábban is számolgattam, kb. 1 év alatt térülne meg (most, hogy utólag szereltetem be, vagy már azzal veszem alapból drágábban az sztem itt mindegy). Az teljesen igaz, hogy erre is rápakolhatnak maholnap egy zsíros kis jövedéki adót, ez sajnos benne van. Alapból nyilván az ára miatt szeretném, és azért, hogy nyugodtan autózhassak, ne kelljen mindig azon kattogni, hogy rohadt drága a benzin (és leginkább ne kelljen folyamatosan takarékon vezetni).
Olvastam a fórum idevágó részét és 1. így azért még utánaolvasok, hogy milyen bajok lehetnek, 2. a gázosnál amit kinéztem lehet venni külön hengerfej kenõ rendszert a gázszett mellé (http://www.lpg-autogaz.hu/), nem tudom, hogy ezt ismeri-e valaki, vagy hallott-e már róla, mennyire hasznos?
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
szamototo írta:Sziasztok!
Szeretnék egy toyotát és nagyon félek a VÁSÁRLÁSTÓL.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... ru-5472608
Egy ilyen mennyire kamu?
Tudom nem nagyon lehet válaszolni rá ,de hátha ismeri valaki az autót.
Elõre is köszi minden hozzászólónak.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- montoya
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Nem tûnik rossznak, Solnak mondjuk nem Sol, az ziher. (sõt, inkább fapad++) Az óraállás reális, azt mindenképp érdemes lenne megnézni, hogy olajfogyasztós-e, vagy már az új blokkos, meg lehet vele szívni. Az meg rohadt idegesítõ, hogy szar volt az objektív, és a képek jobb oldala más színû, mint a bal.szamototo írta:Sziasztok!
Szeretnék egy toyotát és nagyon félek a VÁSÁRLÁSTÓL.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... ru-5472608
Egy ilyen mennyire kamu?
Tudom nem nagyon lehet válaszolni rá ,de hátha ismeri valaki az autót.
Elõre is köszi minden hozzászólónak.
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP 
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.6 DXDatsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
- bepi81
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Ez pont egy abszolút lutri. 9 éves, nincs szervizkönyv, elõszériás vvt-i, 134.000km (ezt vajon mi alapján kéne elhinni?). Folytassam?Pacsker írta:szamototo írta:Sziasztok!
Szeretnék egy toyotát és nagyon félek a VÁSÁRLÁSTÓL.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... ru-5472608
Egy ilyen mennyire kamu?
Tudom nem nagyon lehet válaszolni rá ,de hátha ismeri valaki az autót.
Elõre is köszi minden hozzászólónak.
Én ilyet nem vennék.
A hahun vannak olyan eladó autók 1,5M alatt, amik végig vezetett szervizkönyvesek, leinformálhatók. Az ilyeneket kis túlzással meg sem nézném, mert sajnos 90%-ban a "gyönyörû" jelzõ csak azért kerül a hirdetésbe, hogy csalogató legyen az ember számára, aztán, ha odaért, jön a hidegzuhany az ütött-kopott belsõvel, az olajfolyásos motorral és, ami a halálom: a full-szilikonnal.
Nem mondom, hogy lehetetlen, hogy EZ az autó jó legyen, de nagyon halvány esélyt látok rá... ha éppen útba esik nézelõdés közben, akkor 5 percet rá lehet szánni, de csak azért, hogy legyen összehasonlítási alapja az embernek.
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Ez történetesen tényleg szépnek és jónak látszik. Egy átvizsgáltatlást megér. Ha nem okés még mindig csak annyit buktál amennyiért átnézetted. Az elsõszériásról meg annyit, hogy a Bepi autójában pont ugyanez az "elsõszériás" motor van. 
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- bepi81
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Úgy van, csak ennek van szervizkönyve és tényleg 140.000km az a 140.000, amit az órája mutat.bubidisc írta:Ez történetesen tényleg szépnek és jónak látszik. Egy átvizsgáltatlást megér. Ha nem okés még mindig csak annyit buktál amennyiért átnézetted. Az elsõszériásról meg annyit, hogy a Bepi autójában pont ugyanez az "elsõszériás" motor van.
Csak arra akartam célozni, hogy szkönyv nélkül inkább oda se írja a km-t...
Ráadásul, Nagykõrösi út 162. alatt egy szép nepperhez van szerencsénk, úgyhogy no comment...
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
kérdés
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni.
Az alábbi oldalon található egy TOYOTA COROLLA Wagon 1.6 Linea Sol:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... ol-5447864
Ennek a megvásárlásán gondolkodom. Szerintetek egy ilyen típust meg szabad venni ekkora kilométerrel?
Kicsit nyomozgattam és egy Magyarországon mûködõ amerikai cég hölgy üzletkötõjének volt az autója.
2010-ben volt benne egy katalizátor csere.
Olyan infókat kaptam, hogy elõfordulhat ezeknél a típusoknál olajfogyás, ami nem nagyon orvosolható, ebbe nem szeretnék beleszaladni, mert elvileg csak motorcserével orvosolható.
Azt is mondták, hogy 2005.áprilisa után megoldották ezt az olajfogyasztást, tehát elvileg erre már nem lehetne jellemzõ, de még elõfordulhat hogy ebben még április elõtti szalagról lefutott motor van.
Ami még kicsit gyanús, hogy viszonylag olcsó a kocsi vételára, ebben az évjáratban és kategóriában, a kereskedés ezt a futott kilométerre fogta.
Szerintetek? Esetleg hogyan ellenõrizhetõ ez a helyszínen?
Nagyon nem szeretnék belefutni egy rossz vételbe. Családi autónak szeretném, nagyon japán autópárti vagyok, és remélhetõleg hamarosan Corolla Club tag
Köszönöm elõre is a válaszokat.
Üdv.
Scooter82
Segítségeteket szeretném kérni.
Az alábbi oldalon található egy TOYOTA COROLLA Wagon 1.6 Linea Sol:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... ol-5447864
Ennek a megvásárlásán gondolkodom. Szerintetek egy ilyen típust meg szabad venni ekkora kilométerrel?
Kicsit nyomozgattam és egy Magyarországon mûködõ amerikai cég hölgy üzletkötõjének volt az autója.
2010-ben volt benne egy katalizátor csere.
Olyan infókat kaptam, hogy elõfordulhat ezeknél a típusoknál olajfogyás, ami nem nagyon orvosolható, ebbe nem szeretnék beleszaladni, mert elvileg csak motorcserével orvosolható.
Azt is mondták, hogy 2005.áprilisa után megoldották ezt az olajfogyasztást, tehát elvileg erre már nem lehetne jellemzõ, de még elõfordulhat hogy ebben még április elõtti szalagról lefutott motor van.
Ami még kicsit gyanús, hogy viszonylag olcsó a kocsi vételára, ebben az évjáratban és kategóriában, a kereskedés ezt a futott kilométerre fogta.
Szerintetek? Esetleg hogyan ellenõrizhetõ ez a helyszínen?
Nagyon nem szeretnék belefutni egy rossz vételbe. Családi autónak szeretném, nagyon japán autópárti vagyok, és remélhetõleg hamarosan Corolla Club tag
Köszönöm elõre is a válaszokat.
Üdv.
Scooter82
- bepi81
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Szia. Az mindenesetre pozitíum, hogy legalább nincs tekergetve az órája, bár, ide a bökõst, hogy ha 2 hónapon belül nem viszik el, akkor vissza lesz varázsolva 138.000-re...
Mindazonáltal, ez elég jelentõs futás, nem csak a motornak, de a futómûnek is, sanszos, hogy igen hosszú lehet a lista, amit vásárlás után rá kell költeni, és akkor még a motorról semmit nem tudunk a futását kivéve, valamint, akkor csak egy 260.000-et futott autótok lesz...
A vételár ennek fényében nem is biztos, hogy kevés. Most majd megint lehet engem cikizni, hogy nekem semmi sem jó, de hadd emeljem ki, hogy 1,5M-ért vannak igen szép és ennek a valódi felét futott szervizelt autók is a hahun. Türelem, várjatok a vásárlással, nézzetek meg minél több autót és vezessétek is, hogy legyen összehasonlítási alapotok.
Ezek a faceliftes E12-k már sok mindenben jobbak, kiforrottabbak, mint a facelift elõttiek, de a 2006-os autók között több váltóbajos autó is volt, ismerek is ilyet. Ennek javítása (szinkrongyûrûk, csapágyak cseréje új alkatrésznél ma is 300.000Ft, ami durva összeg. Persze, lehet bele bontóból is venni váltót a feléért, de egyrészt az is lutri, hogy milyen, másrészt az is 150.000Ft...
Az olajevés egyes források szerint a 2003 szep.-ig gyártott motorokra volt jellemzõ, mások szerint 2005-ig. Ilyenkor érdemes inkább olyan autót venni, aminek eleve cserélt motorja van, mert az már a javított GYÁRI alkatrészekbõl lett összerakva nagy valószínûség szerint, hiszen ezt a Toyota gyári garanciában 7év, vagy 180.000km futásig cserélte. Lényeg, hogy vásárlás elõtti információgyûjtéskor az eddig használt motorolajra helyezd a hangsúlyt. Ezek a motorok gyárilag szigorúan 5W-30-as olajat kellett, hogy kapjanak, függetlenül attól, hogy a könyvükben szerepelt a 10W-40, sõt a 20W50 is...
Ez mind csak jótanács, ha nem fogadod meg, nincs harag, de tudj ezekrõl.
Mindazonáltal, ez elég jelentõs futás, nem csak a motornak, de a futómûnek is, sanszos, hogy igen hosszú lehet a lista, amit vásárlás után rá kell költeni, és akkor még a motorról semmit nem tudunk a futását kivéve, valamint, akkor csak egy 260.000-et futott autótok lesz...
A vételár ennek fényében nem is biztos, hogy kevés. Most majd megint lehet engem cikizni, hogy nekem semmi sem jó, de hadd emeljem ki, hogy 1,5M-ért vannak igen szép és ennek a valódi felét futott szervizelt autók is a hahun. Türelem, várjatok a vásárlással, nézzetek meg minél több autót és vezessétek is, hogy legyen összehasonlítási alapotok.
Ezek a faceliftes E12-k már sok mindenben jobbak, kiforrottabbak, mint a facelift elõttiek, de a 2006-os autók között több váltóbajos autó is volt, ismerek is ilyet. Ennek javítása (szinkrongyûrûk, csapágyak cseréje új alkatrésznél ma is 300.000Ft, ami durva összeg. Persze, lehet bele bontóból is venni váltót a feléért, de egyrészt az is lutri, hogy milyen, másrészt az is 150.000Ft...
Az olajevés egyes források szerint a 2003 szep.-ig gyártott motorokra volt jellemzõ, mások szerint 2005-ig. Ilyenkor érdemes inkább olyan autót venni, aminek eleve cserélt motorja van, mert az már a javított GYÁRI alkatrészekbõl lett összerakva nagy valószínûség szerint, hiszen ezt a Toyota gyári garanciában 7év, vagy 180.000km futásig cserélte. Lényeg, hogy vásárlás elõtti információgyûjtéskor az eddig használt motorolajra helyezd a hangsúlyt. Ezek a motorok gyárilag szigorúan 5W-30-as olajat kellett, hogy kapjanak, függetlenül attól, hogy a könyvükben szerepelt a 10W-40, sõt a 20W50 is...
Ez mind csak jótanács, ha nem fogadod meg, nincs harag, de tudj ezekrõl.
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
Üdv.
Bepi81, köszi a választ és a tippet. Megfogadtam a tanácsod, jobban körbejártam a dolgot és találtam egy kevesebb km-eset illetve jobb állapotban lévõt amit szerintem jó áron meg is vásároltam.
Remélem nem lesznek gondok vele, nagyon bízom a japán autókban, még ha ezeket már nem is japánban szerelik össze.
Egy 10 éves suzuki swiftet cseréltem le erre a toyotára. (Toyota Corolla Wagon 2005 1,6 benzin)
Hétfõn viszem átnézetni a verdát, aztán meglátjuk egy szaki mit mondd rá, mennyire érte meg.
Üdv.
Scooter82
Bepi81, köszi a választ és a tippet. Megfogadtam a tanácsod, jobban körbejártam a dolgot és találtam egy kevesebb km-eset illetve jobb állapotban lévõt amit szerintem jó áron meg is vásároltam.
Remélem nem lesznek gondok vele, nagyon bízom a japán autókban, még ha ezeket már nem is japánban szerelik össze.
Egy 10 éves suzuki swiftet cseréltem le erre a toyotára. (Toyota Corolla Wagon 2005 1,6 benzin)
Hétfõn viszem átnézetni a verdát, aztán meglátjuk egy szaki mit mondd rá, mennyire érte meg.
Üdv.
Scooter82
