Viszont a váltó kódja mindkét esetben C150. Csak mozsot kérdeztem még a nyáron, hogy nem kompatibilis-e és azt mondta, hogy nem, mert valami nem ugyanaz. Kérdés, hogy nem lehetne-e a kettõbõl összerakni egy nekem valót (régi házba új váltó vagy fene tudja). Viszont most tudnék olcsón tuti jó váltót a kocsimhoz (bár még azt se biztos, hogy szinkron baja van, csak 99%).
E11 - (1997-2002)
- kleingy
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 646
- Csatlakozott: 2007 aug. 28, 01:03 pm
- Tartózkodási hely: ÉRD, Törökbálint
- Kapcsolat:
Igen, 4EFE vs 1ZZ vvt-i.
Viszont a váltó kódja mindkét esetben C150. Csak mozsot kérdeztem még a nyáron, hogy nem kompatibilis-e és azt mondta, hogy nem, mert valami nem ugyanaz. Kérdés, hogy nem lehetne-e a kettõbõl összerakni egy nekem valót (régi házba új váltó vagy fene tudja). Viszont most tudnék olcsón tuti jó váltót a kocsimhoz (bár még azt se biztos, hogy szinkron baja van, csak 99%).

Viszont a váltó kódja mindkét esetben C150. Csak mozsot kérdeztem még a nyáron, hogy nem kompatibilis-e és azt mondta, hogy nem, mert valami nem ugyanaz. Kérdés, hogy nem lehetne-e a kettõbõl összerakni egy nekem valót (régi házba új váltó vagy fene tudja). Viszont most tudnék olcsón tuti jó váltót a kocsimhoz (bár még azt se biztos, hogy szinkron baja van, csak 99%).
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Összehozható a két váltó.
Kérdés a diffi fogszám nem változott-é (bár az is megoldható), meg valószínû a bak felfogató pontjai is az L-háromszög különbséget fogják hozni.
Olvasd át az E9 projektem 6-os váltó részét és beszerelését. A Te problémádra vetítve is sokat fogsz tanulni!
Ha tényleg vállal beszerelési garanciát a használt 4EFE váltóra, akkor vedd meg és ne gondolkozz máson!
Kérdés a diffi fogszám nem változott-é (bár az is megoldható), meg valószínû a bak felfogató pontjai is az L-háromszög különbséget fogják hozni.
Olvasd át az E9 projektem 6-os váltó részét és beszerelését. A Te problémádra vetítve is sokat fogsz tanulni!
Ha tényleg vállal beszerelési garanciát a használt 4EFE váltóra, akkor vedd meg és ne gondolkozz máson!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- montoya
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
ZZ váltót semiképp! Fel lehet rakni, csak felesleges, mert ugyanannyi pénzbõl, negyede munkával lenne g6 váltód, amivel azért jobban jársz. Az orális szexet meg nem érdemes szerintem ebben a formában mûvelni. 
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP 
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.6 DXDatsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
- montoya
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Menni biztosan menne, csak Ford Fairlane-t jutattja eszembe: Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelõvel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas.mozso írta:Szerintem mashol vannak az egerfulek a harangon (onindito). Pacsker csinalt 4A <-> ZZ valtoharang cseret az E11 G6-os valtonal, fogadni mernek a forditottja is menne az 5 sebesseges valtoval.
Mindezt azért, mert nem látom, hogy miben jobb egy harangcserélt zz váltó, mint egy gyári 4e-fe normál 5-ös, vagy g6 váltója, a meló miatt pedig legalább ugyanannyiba fog kerülni, csak késõbb lesz meg. Legalábbis meglepne, ha Gyöngyi otthon váltóharangot cserélne.
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP 
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.6 DXDatsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
4E-FE bontott (beszerelési garis!!) váltó 25-50 ezer Ft
4ZZ-s váltó 35-65 ezer ft
+ harangcsere + egyéb átalakítások (bak, rüki jeladó...) 40-80 ezer Ft
4E-FE szétborítás, szinkroncserék, csapágycserék... 60-120- ezer Ft
4E-FE bontott G6 váltó 65-120 ezer Ft
Nézzétek el nekem, hogy nem váltókódokban beszéltem most.
+ természetesen, ami mindegyikhez kell: 3 liter TAF-X (Syntron) 75W90 ~12 ezer ft, Féltengelyszimmeringek cseréje ~5-6 ezer ft. Esetleg nyelestengely kihajtás szimmering.
A legracionálisabb megoldás egyértelmûen egy jó állapotú bontott 4EFE váltó és a további autózás! Remélem nem döbbentettek meg az árak. Lehet még keveset is írtam 1-2-re!
4ZZ-s váltó 35-65 ezer ft
+ harangcsere + egyéb átalakítások (bak, rüki jeladó...) 40-80 ezer Ft
4E-FE szétborítás, szinkroncserék, csapágycserék... 60-120- ezer Ft
4E-FE bontott G6 váltó 65-120 ezer Ft
Nézzétek el nekem, hogy nem váltókódokban beszéltem most.
+ természetesen, ami mindegyikhez kell: 3 liter TAF-X (Syntron) 75W90 ~12 ezer ft, Féltengelyszimmeringek cseréje ~5-6 ezer ft. Esetleg nyelestengely kihajtás szimmering.
A legracionálisabb megoldás egyértelmûen egy jó állapotú bontott 4EFE váltó és a további autózás! Remélem nem döbbentettek meg az árak. Lehet még keveset is írtam 1-2-re!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- kleingy
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 646
- Csatlakozott: 2007 aug. 28, 01:03 pm
- Tartózkodási hely: ÉRD, Törökbálint
- Kapcsolat:
Köszi Pacsker, nagyon hasznos, amit írtál! Nem döbbentettél le az árakkal, kb ennyire számítottam, bár azt nem sejtettem, hogy a G6 dupla áron van. Ebben az esetben viszont megfontolandó inkább a saját 4EFE-m szétborítása és szinkronozása, mert egy G6-os is lehet KO így 200 ezer környékén és ha ahhoz is hozzá kell nyúlni, akkor a legdrágább játékot választottam...Pacsker írta:4E-FE bontott (beszerelési garis!!) váltó 25-50 ezer Ft
4ZZ-s váltó 35-65 ezer ft
+ harangcsere + egyéb átalakítások (bak, rüki jeladó...) 40-80 ezer Ft
4E-FE szétborítás, szinkroncserék, csapágycserék... 60-120- ezer Ft
4E-FE bontott G6 váltó 65-120 ezer Ft
Nézzétek el nekem, hogy nem váltókódokban beszéltem most.
+ természetesen, ami mindegyikhez kell: 3 liter TAF-X (Syntron) 75W90 ~12 ezer ft, Féltengelyszimmeringek cseréje ~5-6 ezer ft. Esetleg nyelestengely kihajtás szimmering.
A legracionálisabb megoldás egyértelmûen egy jó állapotú bontott 4EFE váltó és a további autózás! Remélem nem döbbentettek meg az árak. Lehet még keveset is írtam 1-2-re!
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Még egyszer hangsúlyozom!
Ha olyan bontott váltót veszel (csak olyat!), amire az eladó beépítési garanciát vállal, tehát berakod, feltöltöd olajjal, menet közbe végigváltod kis és nagy fordulaton, és nem akad, nem recseg, nem sír, nem lötyög nagyon 5-ösbe, sõt még a rükit is veszi, akkor az neked tökéletes lesz.
Ha a Tiedet megbontjátok, nagyon kicsi lesz rá az esély, hogy kijöttök a végére "kevés" pénzbõl és összerakás után nem fog sírni, búgni...
A rutinos váltósnál is elõfordulhat, hogy picit rosszul feszíti elõ a diffit, vagy egy ici-picit odébb kerül az egyik fogaskerék. Sõt még szétszedésnél is nagy az amortizáció lehetõsége. Nálam is tört az egyik fogaskerék! Csak Toyota SST jó hozzá... Soroljam? Ha találsz egy jó szakembert, szerintem 50 alatt szét se bontja! és a szinkrongyûrûK!! (úgy is több kell majd) darabja 12-20 ezer ft, csapágyak, hézagoló gyûrûk sem olcsóbbak.
Óriás pénz és nem biztos hogy 100%-os lesz összerakás után.
Ha olyan bontott váltót veszel (csak olyat!), amire az eladó beépítési garanciát vállal, tehát berakod, feltöltöd olajjal, menet közbe végigváltod kis és nagy fordulaton, és nem akad, nem recseg, nem sír, nem lötyög nagyon 5-ösbe, sõt még a rükit is veszi, akkor az neked tökéletes lesz.
Ha a Tiedet megbontjátok, nagyon kicsi lesz rá az esély, hogy kijöttök a végére "kevés" pénzbõl és összerakás után nem fog sírni, búgni...
A rutinos váltósnál is elõfordulhat, hogy picit rosszul feszíti elõ a diffit, vagy egy ici-picit odébb kerül az egyik fogaskerék. Sõt még szétszedésnél is nagy az amortizáció lehetõsége. Nálam is tört az egyik fogaskerék! Csak Toyota SST jó hozzá... Soroljam? Ha találsz egy jó szakembert, szerintem 50 alatt szét se bontja! és a szinkrongyûrûK!! (úgy is több kell majd) darabja 12-20 ezer ft, csapágyak, hézagoló gyûrûk sem olcsóbbak.
Óriás pénz és nem biztos hogy 100%-os lesz összerakás után.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Az pont egy antiautós kirándulós találkozó.
Szerintem meg tudod beszélni itt a fórumon, hogy gurulj egyet valaki autójával! De nem Walakiével

Szerintem meg tudod beszélni itt a fórumon, hogy gurulj egyet valaki autójával! De nem Walakiével
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
