E11 - (1997-2002)
- PiciPeti
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1538
- Csatlakozott: 2011 jan. 13, 12:45 am
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Az történetesen nem egy bordó? Mert azt néztük... Úgy volt rommá törve, hogy a blokkról letört a klímakompresszor....
Még a tetõ is fényezett... Na arra tuti, hogy új orrot tettek csak. De ami ilyen évfordulós, ott el tudom képzelni hogy kiszórták az utolsó már összeszerelt motorokat, az új orral...
Még a tetõ is fényezett... Na arra tuti, hogy új orrot tettek csak. De ami ilyen évfordulós, ott el tudom képzelni hogy kiszórták az utolsó már összeszerelt motorokat, az új orral...
'00 E11 4E-FE Harmony-Millenium
'07 E12 D-4D, Linea Luna
'07 E12 D-4D, Linea Luna
- kleingy
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 646
- Csatlakozott: 2007 aug. 28, 01:03 pm
- Tartózkodási hely: ÉRD, Törökbálint
- Kapcsolat:
Nem, ez egy kék... Állítólag németbõl jött.PiciPeti írta:Az történetesen nem egy bordó? Mert azt néztük... Úgy volt rommá törve, hogy a blokkról letört a klímakompresszor....
Még a tetõ is fényezett... Na arra tuti, hogy új orrot tettek csak. De ami ilyen évfordulós, ott el tudom képzelni hogy kiszórták az utolsó már összeszerelt motorokat, az új orral...
Létezett régi motor új kasztniban??? Ez nekem új!
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Szerintem nem létezett összevont lámpás, de nem VVti benzinmotoros E11.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
-
ksz315
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 765
- Csatlakozott: 2008 márc. 28, 01:33 am
- Tartózkodási hely: Budapest
Kivéve persze azt a 110db (talán) ausztrál 7A-FTE motor csodát, amit már korábban kitárgyaltunk.Pacsker írta:Szerintem nem létezett összevont lámpás, de nem VVti benzinmotoros E11.
De ha olyat talált azt azonnal vegye meg, kerül amibe kerül
Más:
E11 lb -be a 7A-FE-t bele lehet papírozni itthon?
E11 liftback 4E-FE 1998 JT.... Volt
- montoya
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Szerintem bele, csak sokat nem nyernél vele.ksz315 írta:Kivéve persze azt a 110db (talán) ausztrál 7A-FTE motor csodát, amit már korábban kitárgyaltunk.Pacsker írta:Szerintem nem létezett összevont lámpás, de nem VVti benzinmotoros E11.
De ha olyat talált azt azonnal vegye meg, kerül amibe kerül
Más:
E11 lb -be a 7A-FE-t bele lehet papírozni itthon?
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP 
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.6 DXDatsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
-
ksz315
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 765
- Csatlakozott: 2008 márc. 28, 01:33 am
- Tartózkodási hely: Budapest
Mihez képest nem nyernék sokat? 4E-FE (85LE 118Nm) vs 7A-FE (110-115LE, 150-155Nm). Akár hogy nézem, 20-25% teljesítménynövekedés. Normál használat mellett nem hiszem, hogy drasztikusan nõne a fogyasztás.
7A-FE-t nem ismerem, de pl a 4A-FE és a 4E-FE és és föld.
Ami tuti lenne, az a 4E-FTE, de az ugye ritka, még nehezebb papírozni, és azért egy szívó motorhoz képest lényegeseb bonyolultabb, karbantartásigényesebb.
7A-FE-t nem ismerem, de pl a 4A-FE és a 4E-FE és és föld.
Ami tuti lenne, az a 4E-FTE, de az ugye ritka, még nehezebb papírozni, és azért egy szívó motorhoz képest lényegeseb bonyolultabb, karbantartásigényesebb.
E11 liftback 4E-FE 1998 JT.... Volt

