Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
Az általatok említett pár apróságon kívül egész normális az autó. Esztétikailag van pár kivetni való, de látszik rajta, hogy lelkisen dolgozott rajta. Minden kis szélesítõ, kis spoiler, kis felirat. Jó kis gép, kéne.
A beömlõ E9-é, és gondolom GZE van benne.
A sárga nagyon California Surf-ös
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki) TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki) KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki) KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Sok helyen volt Corolla a "flotta" taxi, sok helyen az ma is. Erre mutattam példákat, mert nekem a sárga szín az E8-adról azt juttatta eszembe. (Mellesleg a nem beékelt, csak linkelt példány E8-as, nem?)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki) TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki) KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki) KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Szevasztok srácok most regisztrálltam az oldalra és egybõl egy kérdéssel fordulnék hozzátok: Nekem/nekünk egy Corollánk van E8 1986 os 1.3 motorral 12 szelepes és akárhogy is szeretném a fogyaztását 12L alá nem tudom vinni se városba,se országúton ebbe a "hidegebb idõbe" Ti benne vagytok a típusba illetve az elõ jövõ hibákba.Segítségeteket szeretném kérni hogy mi lehet baj? Persze elõször gondoltam rá hogy a tnak vagy benzincsõ lyukas átnéztem nem találtam hibát sehol,és pont jókor rakták rá a szélvédõre a szórólapot
Tyû a 12 tényleg sok! Nekem is ilyenem volt régebben, de csak akkor tudott 12-13 litert ha szétforgattam folyamatosan! Nekem fénykorában mág 6,5-7et evett. Majdnem biztos vagyok benne, hogy karburátor beállítással van gond! Nagyon kevesen értenek hozzá és sok múlik rajta. Elég dús lehet a keveréked. Az enyémet, amikor még fater használta évekig nem tudták normálisan belõni, utána is vmi kókányoltak csak, mert sokminden le lett kötve, de egész jó volt egy darabig. Amúgy jól megy? Szerintem kérdezz meg pár szerelõt, hogy ért e a régebbi japán karburátorokhoz és állítasd be!