E11 - (1997-2002)

Karosszéria variánsok, motorfajták, egyéb típusok. Toyotainkról szakmai beszélgetések, tudnivalók, érdekességek...
Bandagoose
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 576
Csatlakozott: 2010 máj. 22, 09:52 pm
Tartózkodási hely: Heves megye

Hozzászólás Szerző: Bandagoose »

tibierdrol írta:Keresõbe beírtam ezt:
site:http://corolla-club.hu/forum hibakód

és ez az elsõ találat:
viewtopic.php?p=11418&sid=c0c6e5177cedc ... 9df551b0a4

A legalsó hozzászólásban Pacsker leírja a hibakód olvasást :wink:
Köszi!
Mondjuk, az enyém 4E-FE, ehhez még a neten sem találtam kódtáblázatot, de nem is adott ki hibakódot a kocsi, csak folyamatosan villogott.

Lecseréltem már a gyújtásmodult, a gyújtókábeleket, az injektorsort híddal együtt, leellenõriztem a vezérlést, nem ugrott-e el egy fogat (de nem), leellenõriztem a vákuumcsöveket, nincsenek szétmenve, leellenõriztem a az injektor kimenõ csövét, elvileg elégmennyiségû üzemanyagot szállít.
Este még megnézem a gyertyákat.

Remélem, nem valamelyik szelep égett be... :x
Corolla E11 G6 HB 4E-FE
Avatar
Birka
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1915
Csatlakozott: 2008 jan. 15, 04:52 pm
Tartózkodási hely: Bp

Hozzászólás Szerző: Birka »

Bandagoose írta:nem is adott ki hibakódot a kocsi, csak folyamatosan villogott.
Az elvileg azt jelzi, hogy nincs benne hiba.
Bandagoose
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 576
Csatlakozott: 2010 máj. 22, 09:52 pm
Tartózkodási hely: Heves megye

Hozzászólás Szerző: Bandagoose »

Kicseréltem a gyertyákat...még mindig semmi :(

Van valakinek ötlete, hogyan tudom letesztelni a szûrõt, meg a szivattyút, komolyabb kiszerelés nélkül?
Az injektorhídba bemenõ csövet leoldottam, belefújtam a szûrõ irányába kompresszorral, de nem nagyon lehetett bele levegõt fújni, csak kifújt mellette. Lehetséges, hogy valami szelep is van benne? Ha igen, hol?
Egyébként mi a szûrõ és a szivattyú kiszerelésének know-how-ja?
Corolla E11 G6 HB 4E-FE
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

Elsõ ötlet kompressziót mértél? Katalizátor esetleg? Ha befordul egy letört darab az okozhat teljesítménycsökkenést.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Bandagoose
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 576
Csatlakozott: 2010 máj. 22, 09:52 pm
Tartózkodási hely: Heves megye

Hozzászólás Szerző: Bandagoose »

bubidisc írta:Elsõ ötlet kompressziót mértél? Katalizátor esetleg? Ha befordul egy letört darab az okozhat teljesítménycsökkenést.
kompressziót akartam mérni, de egyelõre nincsen kompressziómérõ :( Arra gondoltam, esetleg beéghetett egy szelep. Bár nem hinném, mivel mikor melegen leállítottam, még semmi baja nem volt, aztán hidegindítás után kb. 200 méterrel egyik pillanatról a másikra állt be a probléma. Szelep általában meleg motornál szokott beégni...

katalizátor? Fogalmam sincs. Azt nem nagyon lehet nézegetni. De nem hinném, ugyanis nem egyszerûen csak teljesítménycsökkenése van, hanem már alapjáraton is alig akar menni, akadozik, remeg, mintha nem menne egy henger, vagy falslevegõt szívna, vagy dugulása volna, vagy valami hasonló.
Corolla E11 G6 HB 4E-FE
Avatar
PiciPeti
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1538
Csatlakozott: 2011 jan. 13, 12:45 am
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Hozzászólás Szerző: PiciPeti »

Esélyes, amit Bubi írt... Szedd szét a hûtõ mögött a kiput... Egy próbát megér.. És baja nem lehet tõle... Vad hangja lesz max :D
'00 E11 4E-FE Harmony-Millenium
'07 E12 D-4D, Linea Luna
Bandagoose
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 576
Csatlakozott: 2010 máj. 22, 09:52 pm
Tartózkodási hely: Heves megye

Hozzászólás Szerző: Bandagoose »

Lehet, hogy az lesz. Ahhoz viszont ki kell mennem a határba.
A szomszédok itt jóravaló embernek ismernek!! :D
Corolla E11 G6 HB 4E-FE
Bandagoose
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 576
Csatlakozott: 2010 máj. 22, 09:52 pm
Tartózkodási hely: Heves megye

Hozzászólás Szerző: Bandagoose »

A charcoal canister nevû alkatrésznek nem lehet köze a dologhoz?

Már kinyitottam a tanksapkát is, hátha az van eldugulva, de még mindig semmi...
Corolla E11 G6 HB 4E-FE
Bandagoose
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 576
Csatlakozott: 2010 máj. 22, 09:52 pm
Tartózkodási hely: Heves megye

Hozzászólás Szerző: Bandagoose »

Ma leszorítottam fogóval a visszatérõ benzincsövet. Még mindig semmi... :(
Corolla E11 G6 HB 4E-FE
tibierdrol
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 267
Csatlakozott: 2009 aug. 05, 02:57 pm
Tartózkodási hely: Érd

Hozzászólás Szerző: tibierdrol »

Bandagoose írta:A charcoal canister nevû alkatrésznek nem lehet köze a dologhoz?

Már kinyitottam a tanksapkát is, hátha az van eldugulva, de még mindig semmi...
Úgy tudom azon keresztül szív levegõt a tank ahogy fogy az üzemanyag, úgyhogy a tanksapka levétellel kizártad ezt a hibalehetõséget is.
'99-es lépcsõshátú E11, 4E-FE motorral
Bandagoose
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 576
Csatlakozott: 2010 máj. 22, 09:52 pm
Tartózkodási hely: Heves megye

Hozzászólás Szerző: Bandagoose »

Igen, én is így tudom.
Csak azt nem tudom, minek megy rá a vákuumcsõ a szívõcsõtõl, a hõszelepen keresztül...na de mindegy, ennek úgysem sok jelentõsége van.

Viszont betettem "Test" üzemmódba, és mentem vele egy kört. Most végre kiadta a 14-es hibakódot, ami gyújtás volna elvileg.

4 Ignition

No IGF signal to ECU for 4 consecutive IGT signal during engine running

Open/short in IGF/IGT signal from igniter to ECU
Igniter malfunction
ECU

De a gyújtásmodult már kicseréltem egy jóra.

Esetleg az ECU-val lehet baj?
Vagy szálszakadás? Vezetékzárlat?
Nem is tudom hogy a francba szûrhetném ki, szét kell bontani a fél belsejét hogy hozzáférjek az ECU-hoz.
az üzemanyagszûrõ csere sem kecsegtet több jóval..

Van valakinek ötlete, a gyújtás hibakód milyen konkrét hibát jelenthet még?
Corolla E11 G6 HB 4E-FE
Bandagoose
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 576
Csatlakozott: 2010 máj. 22, 09:52 pm
Tartózkodási hely: Heves megye

Hozzászólás Szerző: Bandagoose »

mi az az IGF signal, és mi az az IGT signal?

mármint, a signal-t tudom hogy jel...

UPDATE: google segítségével megállapítottam, hogy az IGT a gyújtójel, az IGF meg egy kontrolljel, amit a gyújtásmodul küld vissza az ECU-nak a konkrét gyújtás után.

De vajon mi lehet a baj, ha a modult, a magasfeszkábeleket, és a gyertyákat is kicseréltem?
Corolla E11 G6 HB 4E-FE
Avatar
PiciPeti
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1538
Csatlakozott: 2011 jan. 13, 12:45 am
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Hozzászólás Szerző: PiciPeti »

Nincs elkoszolódva a gyújtás jeladó?
'00 E11 4E-FE Harmony-Millenium
'07 E12 D-4D, Linea Luna
Bandagoose
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 576
Csatlakozott: 2010 máj. 22, 09:52 pm
Tartózkodási hely: Heves megye

Hozzászólás Szerző: Bandagoose »

PiciPeti írta:Nincs elkoszolódva a gyújtás jeladó?
Háát az attól függ, mit értünk gyújtás jeladó alatt... :roll:
Corolla E11 G6 HB 4E-FE
Avatar
PiciPeti
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1538
Csatlakozott: 2011 jan. 13, 12:45 am
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Hozzászólás Szerző: PiciPeti »

A vez.mû szíj alsó "tárcsájánál" lévõre gondoltam. Van máshol is? :shock: :D
'00 E11 4E-FE Harmony-Millenium
'07 E12 D-4D, Linea Luna
Válasz küldése