Motor, hajtás
-
ksz315
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 765
- Csatlakozott: 2008 márc. 28, 01:33 am
- Tartózkodási hely: Budapest
Jó nagy 
Igazából hozzászoktam korábban a 4A-FE-hez, azt kevésbé kellett pörgetni, alul nyomatékból lehetett vele haladni. Sokat autópályázok, ott meg viszonylag sokat pörög, ahhoz meg sok üzemanyag kell.
Annyira amúgy nem tartom vészesnek, korábban apum 7 liter körül járt vele, sokkal nyugisabb tempóban.
Persze érdekes lenne belenézni. hogy milyen állapotban van belülrõl a motor, meg a gyári teljesítménybõl mennyi maradt a megtett km-ek után.
Igazából hozzászoktam korábban a 4A-FE-hez, azt kevésbé kellett pörgetni, alul nyomatékból lehetett vele haladni. Sokat autópályázok, ott meg viszonylag sokat pörög, ahhoz meg sok üzemanyag kell.
Annyira amúgy nem tartom vészesnek, korábban apum 7 liter körül járt vele, sokkal nyugisabb tempóban.
Persze érdekes lenne belenézni. hogy milyen állapotban van belülrõl a motor, meg a gyári teljesítménybõl mennyi maradt a megtett km-ek után.
E11 liftback 4E-FE 1998 JT.... Volt
-
janikatuning
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 855
- Csatlakozott: 2008 okt. 18, 04:29 pm
- Tartózkodási hely: szikszó
-
ksz315
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 765
- Csatlakozott: 2008 márc. 28, 01:33 am
- Tartózkodási hely: Budapest
PiciPeti írta:Ott valami nem stimmel sztem. Projektembe írtam, hogy milyen gyötréssel lett 6,7... 7,5 nél többet szerintem képtelenség vele megetetni... Max pályán, 160-al.
Nem járok vele 160-al, és nem csak azért, mert itthon nem lehet. Ezt egyszerûen már nem arra tervezték. Tudja, de nem annyira szereti.
E11 liftback 4E-FE 1998 JT.... Volt
-
ksz315
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 765
- Csatlakozott: 2008 márc. 28, 01:33 am
- Tartózkodási hely: Budapest
PiciPeti írta:Ott valami nem stimmel sztem. Projektembe írtam, hogy milyen gyötréssel lett 6,7... 7,5 nél többet szerintem képtelenség vele megetetni... Max pályán, 160-al.
Nem járok vele 160-al, és nem csak azért, mert itthon nem lehet. Ezt egyszerûen már nem arra tervezték. Tudja, de nem annyira szereti.
E11 liftback 4E-FE 1998 JT.... Volt
-
janikatuning
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 855
- Csatlakozott: 2008 okt. 18, 04:29 pm
- Tartózkodási hely: szikszó
-
janikatuning
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 855
- Csatlakozott: 2008 okt. 18, 04:29 pm
- Tartózkodási hely: szikszó
-
janikatuning
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 855
- Csatlakozott: 2008 okt. 18, 04:29 pm
- Tartózkodási hely: szikszó
-
janikatuning
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 855
- Csatlakozott: 2008 okt. 18, 04:29 pm
- Tartózkodási hely: szikszó
-
Bandagoose
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 576
- Csatlakozott: 2010 máj. 22, 09:52 pm
- Tartózkodási hely: Heves megye
Nahát, mióta nem voltam, hogy felment az E motorok ázsiója...mindenki azt keresi???Attila írta:4EFE motort keresek !! van eladó?
Nekem van egy kopottka 4E-FE, 4 liter olajat eszik 15.000 km-en, kicsit zajosak a szelepek, de van még benne erõ, megbízható és a fogyasztása is jó. Az enyémben a héten teszek bele egy másikat, ha ez kijön, 25.000-ért elvihetõ.
Van még egy kuriózumom, ha valakit érdekel, 3E-E, 1.5-ös, 12 szelepes, injektoros. Egy-az-egyben bemegy a 2E-E helyére (hosszúlöketû 2E-E) csak a 4E-FE helyére macerás betenni, azért adok túl rajta. Az autó amibõl kivettem, törött volt, és kb. 67.000 mérföld volt az órájában. Jó E9 Corollákba és Tercelekbe, de jó lehet még E8-as Corollákba is, csak azok karburátorosak. Már a légtömegmérõ miatt is megéri. Én annyiért adom amennyibe nekem volt, 45.000 Ft-ért, papírok nincsenek.
Corolla E11 G6 HB 4E-FE

