Corolla elektronika probléma?

Technikai okfejtések, hasznos tippek, leírások. Önállóan megvalósítható kisebb-nagyobb szervizelések és átalakítások.
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Kijavítottam a linket.

Olvasd el ezt:
viewtopic.php?t=1133

Autódra visszatérve, olyan nem nagyon létezik, hogy 91-es AE97 Liftback. Kérlek küld át az autód alvázszámát. Rakj be pár képet az autódról. Majd az alapján utánamegyek a hibakódnak (sok helyen eltér az USA és az EU hibakód jelentése) és behatárolom az autód pontos típusát!
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
cuccolós
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 43
Csatlakozott: 2009 ápr. 21, 01:03 pm
Tartózkodási hely: Pécs

Hozzászólás Szerző: cuccolós »

Pacsker írta:Kijavítottam a linket.

Olvasd el ezt:
viewtopic.php?t=1133

Autódra visszatérve, olyan nem nagyon létezik, hogy 91-es AE97 Liftback. Kérlek küld át az autód alvázszámát. Rakj be pár képet az autódról. Majd az alapján utánamegyek a hibakódnak (sok helyen eltér az USA és az EU hibakód jelentése) és behatárolom az autód pontos típusát!
Elírtam, AE92 :roll: az eleje olyan mint a Te GTI-nek. 1NXAE97AXNZ****** a hibakód stimmel, mert ha áthidalom a szonda csatiját, megszûnik.
AE92, 1992 Liftback
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Privibe küld át az alvázszámot, mert kell a teljes egésze.
Így nem tudok segíteni.
Rakj már be képet a kocsiról! Esetleg projektet is nyithatnál. Klímás, tempomatos?
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
MDaemon
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 285
Csatlakozott: 2010 nov. 20, 04:41 pm
Autód gyártási éve: 2001
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Harmony
Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp, III ker

Hozzászólás Szerző: MDaemon »

Tegnap reggel érdekes dolgot csinált faterom E11 faceliftje lámpánál megállás, majd elindulás után a pillanatyni fogyasztása 0,0 l/100km mutatott folyamatosan, viszont egy pár sarok után az átlagfogyasztás elkezdett csökkenni (elõzõ du volt nullázva tankolásnál). Motor leállít, gyújtás levesz, indítás után már mutatta normálisan, azóta szemmel láthatóan nincs vele gond.
Hogy a mai nap is jól induljon, szintén reggel munkába jövet felgyulladt a "Check Engine" lámpa... :? Semmi változást nem vettünk észre, ment rendesen az autó, csak zavaró az a fránya sárga lámpa...
Szetrintetek a kettõnek lehet köze egymáshoz? Esetleg hibakód kiolvasásban tudna vmelyikõtök segíteni?
2001 Toyota Corolla Sedan, 1,4 VVT-i Harmony :)
cuccolós
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 43
Csatlakozott: 2009 ápr. 21, 01:03 pm
Tartózkodási hely: Pécs

Hozzászólás Szerző: cuccolós »

Pacsker írta:Privibe küld át az alvázszámot, mert kell a teljes egésze.
Így nem tudok segíteni.
Rakj már be képet a kocsiról! Esetleg projektet is nyithatnál. Klímás, tempomatos?
Kép
Kép
Kép

A vasról majd hétvégén, ezek az EGR, és a benne lévõ hibás szondának a képei. Csak a szonda érdekelne, mert a szelepet már megjavítottam.

üdv
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára cuccolós 2011 jan. 22, 01:02 pm-kor.
AE92, 1992 Liftback
Avatar
MDaemon
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 285
Csatlakozott: 2010 nov. 20, 04:41 pm
Autód gyártási éve: 2001
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Harmony
Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp, III ker

Hozzászólás Szerző: MDaemon »

Hazafelé fogta magát a lámpa és csak úgy elaludt, uh a misztikus hiba elmúlt (?) . Nem kiégés miatt, mert gyújtás ráadásánál szépen világít amikor kell neki.
2001 Toyota Corolla Sedan, 1,4 VVT-i Harmony :)
cuccolós
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 43
Csatlakozott: 2009 ápr. 21, 01:03 pm
Tartózkodási hely: Pécs

Hozzászólás Szerző: cuccolós »

Pacsker írta:Privibe küld át az alvázszámot, mert kell a teljes egésze.
Így nem tudok segíteni.
Rakj már be képet a kocsiról! Esetleg projektet is nyithatnál. Klímás, tempomatos?
kicsit koszos...

Kép
Kép
Kép
Kép
AE92, 1992 Liftback
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Szívesen megsasolnám élõben.
Azonban ennek sehogysem olyan az orra, mint az enyémnek. Erõteljesen Sedan az autó :)
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
cuccolós
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 43
Csatlakozott: 2009 ápr. 21, 01:03 pm
Tartózkodási hely: Pécs

Hozzászólás Szerző: cuccolós »

Pacsker írta:Szívesen megsasolnám élõben.
Azonban ennek sehogysem olyan az orra, mint az enyémnek. Erõteljesen Sedan az autó :)
igazad van gömbölyûbb picit
AE92, 1992 Liftback
ksz315
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 765
Csatlakozott: 2008 márc. 28, 01:33 am
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: ksz315 »

cuccolós írta:
kicsit koszos...
de szép
Avatar
szullosz
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 738
Csatlakozott: 2008 aug. 07, 10:42 pm
Tartózkodási hely: Budapest, IV.

Hozzászólás Szerző: szullosz »

MDaemon írta:Hazafelé fogta magát a lámpa és csak úgy elaludt, uh a misztikus hiba elmúlt (?) . Nem kiégés miatt, mert gyújtás ráadásánál szépen világít amikor kell neki.
P0170, P0171, P0420 esetleg P0500...

Egyiket sem szeretnéd tudni...

Szabber
zoles
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2011 márc. 16, 09:47 am

Hozzászólás Szerző: zoles »

Üdv nektek!

Egy 2005 1.4 4zz motoros corollán gyertyát cseréltem és azóta a gazdájának autópályán berángatott többször, olyan mintha 3 hengerezett volna,elõtte ilyet nem csinált.Eredetileg bosch gyertyák voltak benne horribilis 2,5-3mm-es elektróda hézagokkal és most ngk került bele katalógus szerinti.Check engine lámpa nem gyulladt ki, hibatároló is üres. Trafóra gyanakodom de nem egyértelmû. Esetleg van valami tippetek?

Más:
U.E. a vas de hidegen nehéz kapcsolni a fokozatokat a gazdája szerint, szerintem melegen is föleg a kettes hármast. Munkahengereket átnéztem,kilégtelenítettük de nem változott,más hibajelenség (csúszás,kemény pedál) nincs. Az autóban óra szerint 102000 km van de sanszos hogy tekergették eladás elõtt az óráját mert szervizkönyve nincs.....
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Második hiba olvaslására próbáljatok meg egy olajcserét. Alapvetõen sem a legjobb a Toyota gyári váltóolaja. Ha meg már soksok kilóméter van benne, akkor nem árt. Sokszor javít a helyzeten (Motul vagy Castrol TAF-X).
Hallottam már beszart hengerenkénti trafóról 4ZZ-nél. Nem kizárt...
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
PiciPeti
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1538
Csatlakozott: 2011 jan. 13, 12:45 am
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Hozzászólás Szerző: PiciPeti »

Japán vagy Francia NGK ment bele?
Ha Francia, akkor sanszos, hogy az a gond. 4-500 km alatt képesek meghalni, és nem az elektródára húz a szikra... :? :evil:

Castrol TAF-X pedig különösen ajánlott az én olvasatomban. Nekem megoldotta a rükverc, és az 1-2 akadását. Azóta mint a vaj. :wink: 8)
zoles
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2011 márc. 16, 09:47 am

Hozzászólás Szerző: zoles »

Köszönöm a gyors infókat!

A gyertya japcsi-e vagy francia azt passzolom de utánanézek,az olaj problémára mi is gondoltunk úgyhogy az lesz a köv próbálkozás!

Közben felmerült még egy probléma de ez is csak azért mert szóltunk a tulajnak kvázi õ már megszokta....

Alacsonynak tûnik az alapjárat és ebbõl kifolyólag remeg az egész kasztni. Tartóbakokat átnéztem de hibátlanok,fojtószelepet és környékét kitakarítottuk de nem változott semmi, a szívó oldal csövein nem találtam repedést. Esetleg az Egr szelep?
Válasz küldése