Azt hittem, hogy ebben 4efte volt, de akkor az a késõbbi P8-asokba rakták. Nekem nagyon bejönnek a starletek! Látott már vki turbósat vagy van itthon egyáltalán? Kivéve Bence!
Csak úgy szíjja a levegõt, nem? ... Nincs az túl közel a tûzfalhoz?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki) TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki) KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki) KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Tényleg fura.Brutálállat lehet aki egy ilyen motorra ennyit költ kipu+duplakarbi+tüte stb.De azt tényleg jobban kiszámithatta volna hogy ne a tûzfalat szívja.Egyébként kéne.
EE90 Hatchback XLi 1.3 2E-E
AE95 Sedan 4WD Gli 1.6 4A-FE
AE92 Liftback GT-i 1.6 4A-GE
MR2 AW11 GT 1.6 4A-GE
ST162 Coupe GT 2.0 3S-GE
[Walaki]D`Lair írta:A kettõ között a különbség, hogy a Focus 1 alatt rendes futómû van, az E12 alatt meg egy buta gagyi szar. Amúgy ugyanaz a jellegtelen semmi mindkettõ belül, esetleg a Focus érdekesebb kívül....ja és könnyebb jóval
Az lehet, de az 1.6-os, 100 lovas ford motor egy vvti-hez képest egy fostalicska(Azért a vvti-t mondom, mert a legtöbb 1.6-os Focus annak kortársa). Megbízhatóságban, teljesítményben, fogyasztásban... szal kb mindenhogy.
A projekt tárgyához pedig tényleg gratula, jó vételnek tûnik és szép példány!
IS200 '01 Carina Coupe 1.8 XE - RIP Carina Coupe 1.6 DX Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
[Walaki]D`Lair írta:az a VVTI pedig egy halom szar a Blacktophoz képest, pedig ugyanúgy Toyota és ugyanannyi idõs...
Jajj. Ha nem akarod erteni, akkor ne ertsd. 160 loeros, porgos, sportautokba szant motort osszehasonlitani egy atlag hetkoznapi autoba rakottal felesleges. A focus 1.6 vs corolla 1.6 legalabb ugyanaz a kategoria. A honda s2000 motorjahoz kepest a blacktop is egy gyenge szar, en pedig a kakaos palacsintat szeretem, de mindezek senkit nem erdekelnek.
U.i.: egy blacktop fogyasztasaval megneztem volna, hogy hogyan adsz el egy kozepkategorias atlag autot 2005-ben.
IS200 '01 Carina Coupe 1.8 XE - RIP Carina Coupe 1.6 DX Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
[Walaki]D`Lair írta:A blacktop semmivel sem fogyaszt többet, mint bármelyik 1.6-os corolla motor...
Tehat tegyuk fel, hogy annyit fogyaszt, mint egy 1.6 vvti. Amely kevesebbet fogyaszt, mint egy 1.8 vvti. Amely meg mindig gyengebb, mint a blacktop, tehat pl a Celicaba kar is volt kifejleszteni es beletenni. Hulyek ezek a mernokok, ugye? Ya sure?
A fizika olyan kegyetlen am, hogy a semmibol sajnos ritkan keletkezik tobblet teljesitmeny.
IS200 '01 Carina Coupe 1.8 XE - RIP Carina Coupe 1.6 DX Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Sajnos Józsi mellé kell, hogy álljak abban, hogy tényleg csak minimálisan eszik többet a BT. Nagyon eltalált motor és mindezek mellett szívós is. Igen lehetett volna szériaként árulni Európában is a Sedan-okba, Liftback-ekbe, de úgy a többet akaró tulaj nem tudott volna többet kapni, nem fizette volna meg senki a mérnöki fejlesztést, a precízebb anyagokat. Tehát szerintem inkább a teljesítmény miatt volt két 1.6-os és nem elsõsorban a fogyi miatt.
Én is örültem volna, ha nem kell az E9 GL-emet Gti-síteni motorügyileg
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki) TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki) KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki) KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Pacsker írta:Sajnos Józsi mellé kell, hogy álljak abban, hogy tényleg csak minimálisan eszik többet a BT. Nagyon eltalált motor és mindezek mellett szívós is. Igen lehetett volna szériaként árulni Európában is a Sedan-okba, Liftback-ekbe, de úgy a többet akaró tulaj nem tudott volna többet kapni, nem fizette volna meg senki a mérnöki fejlesztést, a precízebb anyagokat. Tehát szerintem inkább a teljesítmény miatt volt két 1.6-os és nem elsõsorban a fogyi miatt.
Én is örültem volna, ha nem kell az E9 GL-emet Gti-síteni motorügyileg
Azt egy percig sem vitattam, hogy nagyon jó motor a BT, de azért az gyanús, hogy nem érte volna meg kifejleszteni az 1ZZ 144 lovas verzióját a Celicába meg az MR2-be temérdek pénzért, ha minden téren rosszabb lenne, mint a BT.
IS200 '01 Carina Coupe 1.8 XE - RIP Carina Coupe 1.6 DX Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Hát igen, ez egy érdekes "vita"! Nekem az 1ZZ egy óriás csalódás, sokat vezettem 1ZZ-s celicát autamatával és manuállal is. Autómatát nem is akarom tárgyalni. Manuálban meg hát nem egy igazi sportautó kategória még mindig sztem. Legalábbis az enyémmel mindig megfogtam és csak egy régi 16V 4age-rõl van szó... Persze sokkal nehezebb a celica, de akkor is... Fogyiban meg a 20V-k nem esznek sokat tényleg.