Motorfajták
-
Bandagoose
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 576
- Csatlakozott: 2010 máj. 22, 09:52 pm
- Tartózkodási hely: Heves megye
ha elõzöd a 70el menõ sort 140el,nem mindegy,ha jönnek szembe,hogy 2 még belefér,vagy egy sem..Bandagoose írta:Igen.
És milyen jól kamatoztatható ez egy elõzésnél. Ugye??
ha a motorod 6000nél adja le a teljesítménycsúcsot,akkor mindegy,hogy 7000nél,vagy 7300nál szabályoz,ott már úgysem fog húzni..mindenhogy el kell váltanod,ha gyorsulást akarsz.. chiptuningtól meg nem lesz a 90bõl 120 ló,de még 100sem..meg 95 sem...
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Gecsa Úr!gecsa írta:ha elõzöd a 70el menõ sort 140el,nem mindegy,ha jönnek szembe,hogy 2 még belefér,vagy egy sem..Bandagoose írta:Igen.
És milyen jól kamatoztatható ez egy elõzésnél. Ugye??:D:D
ha a motorod 6000nél adja le a teljesítménycsúcsot,akkor mindegy,hogy 7000nél,vagy 7300nál szabályoz,ott már úgysem fog húzni..mindenhogy el kell váltanod,ha gyorsulást akarsz.. chiptuningtól meg nem lesz a 90bõl 120 ló,de még 100sem..meg 95 sem...
Minden tisztelet de ide már mi is eljutottunk. Olvass vissza!
Én is valahogy így érveltem tapasztalatból de kiderült, hogy nem jól gondolkodom. Legalább is ezt írták. Lényeg nem a teljesítmény növelése hanem a fordulatszám emelése lett volna a cél. Szóval csak kísérletezés. Akkor lehetne pontot tenni a dolog végére ha találnánk egy diagrammot a 4E FE nyomatékgörbéjérõl és ott látszana, hogy van e értelme tovább "nyúzni" 600-al a fordulatot vagy nem. Szvsz a váltási pontok sem esnének jó helyre. De ezt már lezártuk.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
-
Bandagoose
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 576
- Csatlakozott: 2010 máj. 22, 09:52 pm
- Tartózkodási hely: Heves megye
- Ghee
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 286
- Csatlakozott: 2009 máj. 05, 10:52 am
- Tartózkodási hely: Budapest
Ezen a linken kicsit lentebb van pár görbe, közte a 4EFE is:
http://www.forum.corollaclub.org/printv ... dff37b5df8
http://www.forum.corollaclub.org/printv ... dff37b5df8
'00, EE111, 4E-FE, Harmony
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Miért lenne ritka az 5E-FE?
Nemrég raktam be egy komplett Tercelt 50-ért 5E-FE-vel... Nem is értettem miért nem veszi meg valaki. E8-tól Ready to run... És tényleg erõs!
Nemrég raktam be egy komplett Tercelt 50-ért 5E-FE-vel... Nem is értettem miért nem veszi meg valaki. E8-tól Ready to run... És tényleg erõs!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
-
Bandagoose
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 576
- Csatlakozott: 2010 máj. 22, 09:52 pm
- Tartózkodási hely: Heves megye
- mozso
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Ezeket a chiptuningos meg tuningboxos mokakat felejtsetek mar el.
Nekem egy piggy back ECU-m van, ami a gyari ECU mellett dolgozik es csak annak jeleit es terkepet modositva tud mukodni. Ez nem a legkifonomultabb megoldas.
Chiptuning/tuningbox
monitorozott jelek: 0
modositott jelek: 1 (altalaban a beszivott levego homerseklete, vagy dieselnel a rail nyomas)
ar: 20k HUF
Piggyback (nalam):
monitorozott jelek: 19
modositott jelek: 13
ar: 130k+ HUF
Ja meg a szivo benzines motornal a chiptuningos + 10%Nm es +13%Le. Hahaha. De csak meleg motornal kapcsold be kulonben nem mukszik...
Kulon imadom a rarakott oskori soros csatlakozot. Ha szetszeded, egyik laba sincs bekotve, minek is lenne, az egesz doboz egyetlen ellenallas meg a dragabbik fajtanal egy potmeter extrakent.
Nekem egy piggy back ECU-m van, ami a gyari ECU mellett dolgozik es csak annak jeleit es terkepet modositva tud mukodni. Ez nem a legkifonomultabb megoldas.
Chiptuning/tuningbox
monitorozott jelek: 0
modositott jelek: 1 (altalaban a beszivott levego homerseklete, vagy dieselnel a rail nyomas)
ar: 20k HUF
Piggyback (nalam):
monitorozott jelek: 19
modositott jelek: 13
ar: 130k+ HUF
Ja meg a szivo benzines motornal a chiptuningos + 10%Nm es +13%Le. Hahaha. De csak meleg motornal kapcsold be kulonben nem mukszik...
Kulon imadom a rarakott oskori soros csatlakozot. Ha szetszeded, egyik laba sincs bekotve, minek is lenne, az egesz doboz egyetlen ellenallas meg a dragabbik fajtanal egy potmeter extrakent.
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
-
tibierdrol
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 267
- Csatlakozott: 2009 aug. 05, 02:57 pm
- Tartózkodási hely: Érd
Melyik motornak milyen környezetvédelmi besorolása van és milyen színû matricát kéne kapjon mûszaki vizsgán? Engem konkrétan a régi 88 és az újabb 86 lóerõs 4E-FE érdekelne, de jó lenne ha valaki egy átfogó listát írna amiben a többi típus is benne van és mindenki kimazsolázhatná a sajátját. Vagy tudtok linket adni ahol utána lehet ennek nézni?
'99-es lépcsõshátú E11, 4E-FE motorral
